user icon
user icon

Vettel: "Ik kan nog steeds winnen"

  • Gepubliceerd op 17 okt 2009 22:38
  • comments 9
  • Door: Dennis Roke
Sebastian Vettel is er nog steeds van overtuigd dat hij kan winnen in Interlagos, ondanks zijn zestiende startplaats voor de race van morgen.

Vettel: "Het was natuurlijk makkelijker geweest als ik van voren had kunnen starten, maar dat is niet het geval. Anderen hebben al eerder wedstrijden gewonnen van dit soort grid posities, dus het kan. We beginnen de wedstrijd met het mes tussen de tanden en dan zien we wel waar we uit komen."

Vettel uitte zijn enorme frustratie door zijn stuur uit de cockpit te smijten bij terugkomst in de pits. "Het plan was om veel hoger te kwalificeren, maar we konden geen gebruik maken van het moment dat het circuit op zijn snelst was. Het was geen kwestie van snelheid, maar van timing. We bevonden ons vandaag in een zwembad in plaats van op een circuit."

Reacties (9)

Login om te reageren
  • mario

    Posts: 6.710

    Dan staat hij net als Hamilton (hij had het al gemeld) ook op een drogere setup dan de anderen. Misschien Button ook wel... Als het nou een Podium wordt met de drie kanshebbers.... ;)

    • + 0
    • 17 okt 2009 - 22:45
  • Dan zal hij wel auto\'s in moeten gaan halen. Zonder ze te raken ook. Dat zal nog een hele nieuwe ervaring voor hem worden.

    Sowieso zit Button er nog voor en Hamilton zal er ook wel voorbij komen.

    • + 0
    • 17 okt 2009 - 23:01
  • conundrum

    Posts: 77

    Vorig jaar lukte het hem toch aardig om Hamilton in te halen op dit circuit.

    • + 0
    • 17 okt 2009 - 23:18
    • Lekker als in, heeft er de halve race achter gezeten en kwam er pas voorbij toen Kubica Hamilton half van de baan duwde?

      Op die manier pak je al gauw 1 plek in de hele race ...

      • + 0
      • 18 okt 2009 - 15:26
  • Bavaria

    Posts: 11

    Positieve gedachte van Vettel en natuurlijk is alles mogelijk. Maar ik zie hem deze race niet winnen, zeker niet onder deze weersomstandigheden. Ook zie ik hem geen 2e worden en dat is het plekkie wat hij minimaal moet halen om in de race voor het WK te blijven. Zelfs als ook Button puntloos blijft deze race... voor Vettel is het over!

    • + 0
    • 18 okt 2009 - 01:26
  • Chili

    Posts: 7

    ach ja we hebben hoe je het wendt of keert toch over het grootste talent van de f1. en button is gewoon een laffe coureur die het niet verdient, dan nog liever rubinho, rijdt tenminste met zijn hart. ben ook nooit een hamilton fan geweest, en zal het ook niet worden,maar hij rijdt tenminste wel met ballen!

    • + 0
    • 18 okt 2009 - 03:04
  • germain

    Posts: 1.748

    Alles kan als het zou gaan regenen maar ik zie het niet gebeuren daarvoor zullen Barrichello en Webber te snel zijn denk ik.

    • + 0
    • 18 okt 2009 - 12:20
  • conundrum

    Posts: 77

    Feiten zijn feiten de rest is een mening

    • + 0
    • 18 okt 2009 - 17:06
    • Inderdaad. Bedankt dat je dat toegeeft.

      • + 0
      • 18 okt 2009 - 19:50

RU Grand Prix van Rusland

Lokale tijd 

RU Grand Prix van Rusland

Lokale tijd 

Gerelateerd nieuws

Test kalender

Circuit de Catalunya - Wintertest

Circuit de Catalunya - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

Perez vertrekt onvrijwillig: Wie wordt binnenkort bekend als zijn opvolger?

WK standen 2020

Bekijk volledige WK-stand

Coureursprofiel

  • Team Ferrari
  • Punten 1.384
  • Podiums 54
  • Grand Prix 111
  • Land Duitsland
  • Geb. datum 3 jul 1987 (33)
  • Geb. plaats Heppenheim, Duitsland
  • Gewicht 62 kg
  • Lengte 1,75 m
Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Spanje
-
Spanje
3 - 5 jul
Oostenrijk
10 - 12 jul
Oostenrijk
17 - 19 jul
Hongarije
31 - 2 aug
Groot Brittannië
7 - 9 aug
Groot Brittannië
14 - 16 aug
Spanje
28 - 30 aug
België
4 - 6 sep
Italië
11 - 13 sep
Italië
25 - 27 sep
Rusland
9 - 11 okt
Duitsland
31 - 1 nov
Italië
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix & Circuit
3 - 5 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
10 - 12 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
17 - 19 jul
Hongarije Hungaroring
31 - 2 aug
Groot Brittannië Silverstone
7 - 9 aug
Groot Brittannië Silverstone
14 - 16 aug
28 - 30 aug
4 - 6 sep
Italië Monza
11 - 13 sep
Italië Mugello
25 - 27 sep
Rusland Sochi Autodrom
9 - 11 okt
Duitsland Nurburgring
31 - 1 nov
Bekijk volledige kalender
show sidebar