Barrichello: "Ross Brawn heeft me gelijke behandeling beloofd"
- Gepubliceerd op 22 mei 2009 15:04
-
10
- Door: Rob Veenstra
Barrichello: Ik was na de Spaanse Grand Prix vrij emotioneel en ik vertelde Ross Brawn (teambaas, red.) dat als ze alles op Jenson zetten, ik bereid was om naar Brazilië te gaan en nooit meer terug te komen. Het moet eerlijk gaan en Ross heeft me gelijke behandeling beloofd. Daar ben ik heel blij mee.
Nu is het zaak om het momentum van Button te doorbreken. Ik zie Jenson niet nog verder weglopen in de stand. Ik kan zelfs zeggen dat het nu mijn beurt is. Maar woorden betekenen niets. Ik moet gewoon winnen en dan snoer ik gelijk de critici de mond, aldus Barrichello.
Trending nieuws
-
Verstappen tot actie gemaand: "Hij gooit wereldtitels weg door loyaliteit aan Red Bull"
De toekomst van Max Verstappen blijft de gemoederen bezighouden. Volgens Ziggo Sport-presentatrice Shelly Sterk betaa...
27 jun 2026 11:22 -
Uitslag VT3 Oostenrijk: Russell de snelste, Verstappen zesde
De derde en laatste vrije training in Oostenrijk zit erop. Op de Red Bull Ring werd de snelste tijd genoteerd door Ge...
27 jun 2026 13:30 -
Marko vertrouwt op Red Bull: "Denk dat het goed komt met Max"
Voormalig Red Bull-adviseur Helmut Marko heeft er vertrouwen in dat het goed gaat komen voor Max Verstappen. Over de ...
27 jun 2026 12:09 -
Ocon klaar met geruchten over F1-toekomst: "Laat mij koud"
De toekomst van Esteban Ocon in de Formule 1 blijft onderwerp van gesprek. De Fransman beleeft een moeizaam seizoen b...
27 jun 2026 10:46 -
Norris heeft geaccepteerd dat McLaren niet kan winnen
Regerend wereldkampioen Lando Norris heeft geaccepteerd dat McLaren voorlopig geen races gaat winnen. Norris en McLar...
27 jun 2026 10:09
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
Zaterdag
Zondag
-
Race / Startgrid
15:00 - 17:00
-
Kwalificatie
16:00 - 17:00
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
-
Zaterdag
-
Zondag
-
Race
15:00 - 17:00
-
Vrijdag
-
Zaterdag
-
Kwalificatie
16:00 - 17:00
-
Zondag
-
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Test kalender
Circuit de Catalunya - Wintertest
WK standen 2026
Gerelateerd nieuws
Geef je mening
Formule 1 kalender - 2026
Formule 1 kalender - 2026
Coureursprofiel
- Team McLaren
- Punten 37
- Podiums 0
- Grand Prix 41
- Land GB
- Geb. datum 19 jan 1980 (46)
- Geb. plaats Frome, Somerset, GB
- Gewicht 72 kg
- Lengte 1,82 m
67.104 reacties op McLaren
23 leden hebben dit team als favoriet
Tweets over Jenson Button
Team profiel
- Team naam Brawn GP
- Basis Brackley, Groot Brittannië
- Jenson Button 22
6.640 reacties op Brawn GP
9 leden hebben dit team als favoriet
Tweets over Brawn GP

Reacties (10)
Login om te reagerenPosts: 444
Nu is het zaak om het momentum van Button te doorbreken. Ik zie Jenson niet nog verder weglopen in de stand. Ik kan zelfs zeggen dat het nu mijn beurt is. Maar woorden betekenen niets. Ik moet gewoon winnen en dan snoer ik gelijk de critici de mond, aldus Barrichello.
Succes Rubens
(al heb ik er weinig vertrouwen in)
Posts: 507
GELIJKE KANSEN VOOR JOU ZIJN AAN DE KANT ALS BUTTON KOMT EN ANDERS ROT JE MAAR OP
Posts: 444
??????
En zet ff die Capslock uit
Posts: 859
Wees stil. Caps lock zit aan de linker kant van je toetsenbord doe het uit of rot op.
Ik mag het hopen voor Rubens dat hij dat ook daadwerkelijk krijgt.
Posts: 507
als jullie over ferrari of massa zeiken moet ik het dan wel goed vinden dus. en dat ik geen computer deskundige bent dan hierbij sorry voor die groteleters.ps wees voortaan ook stil over mijn team ja
Posts: 461
Mag het iets vriendelijker? ;)
Ik weet vrijwel zeker dat Rubens deze toch niet krijgt. Hij is geen killer, hij is geen absolute purist. Hij is niet altijd opzoek naar de top, naar het hoogst haalbare. Hij is geen arrogante klootzak. Dat heeft hij nodig om kampioen te worden!
Posts: 11.414
Nog zo\'n \"mijn tijd gaat komen\" figuur. Denk wel dat Barrichello op Monaco misschien harder zal gaan, want het is toch niet echt Button\'s circuit.
Denk wel dat Button\'s consistentie uiteindelijk veel belangrijker is dan Barrichello die zo nu en dan eens wat sneller kan zijn.
Posts: 198
ppfffff !!!
Wat een klaagzang van Rubens zeg. Mag \'m graag, maar volgens mij was het al duidelijk dat hij in Spanje in z\'n 2e of 3e stint gewoon niet snel genoeg was om aan kop te blijven. Nu krijg je het gezeik van gelijke behandeling. We zullen nooit weten of Jens werd voorgetrokken of niet, want Ross weet als geen ander zijn ware bedoelingen verborgen te houden.
Als Rubens morgen voor Jens kwalificeert is het D-Day voor Rubens. Je staat nu voor Jens, bewijs het maar dan. Als hij zijn race zonder problemen kan uitrijden en Jens finished nog voor \'m, krijg je zeker weer de poppen aan het dansen mbt voortrekkerij van Jens.
Persoonlijk denk ik dat dit Rubens\'s laatste jaar is (dat denkt hij ook) en dat dit zijn beste kans oooit is om WK te worden. Het zou mooi voor \'m zijn om in z\'n laatste F1 seizoen nog WK te worden, maar dat laat Jenson niet zomaar gebeuren.
Beloofd weer wat.
Krijgen we dan de \"Brawn GP-gate\" ??
Posts: 210
Sorry Rubens, beloven is net iets minder dan doen en vooral jij moet weten hoe dat voelt.
Posts: 5.792
ach ze zullen hem wel een raceje laten winnen en dan is onze beroeps zeikert weer tevreden.Brawn heeft hem vroeger al zo lang als 2de rijder beschouwd en doet dat nu ook