Nico Rosberg hoopt op regen in Fuji
- Gepubliceerd op 06 okt 2008 20:42
-
6
- Door: Dennis Roke
Rosberg: "Na de tweede plaats in Singapore hopen we opnieuw goed te presteren in Japan. De Fuji Speedway zal niet het beste circuit zijn voor onze auto, maar de kans op regen is groot. Daar hoop ik op, want onze auto gaat erg goed in de regen. Ook kijk ik er naar uit om voor de Toyota-fans te rijden die daar op de tribune zitten."
Teamgenoot Kazuki Nakajima rijdt een thuisrace op de Fuji Speedway. De enige Japanner in het startveld kwam er drie jaar geleden voor het laatst in actie. "Ik vind het erg spannend om mijn thuisrace te gaan rijden op de Fuji Speedway. Ik heb een jaar in de omgeving van het circuit gewoond, dus het voelt goed om ernaar terug te gaan. Ik ga mijn best doen om relaxt aan het weekeinde te beginnen en hopelijk wat punten mee naar huis te nemen."
Trending nieuws
-
Vrolijke Verstappen geeft hilarisch 'advies' aan Antonelli
Max Verstappen voelde zich na afloop van de kwalificatie in Monaco heel erg goed. Na zijn frustratie in Canada, was d...
06 jun 2026 18:54 -
Radeloze Russell legt het weer af tegen Antonelli: "Deze auto past niet bij mijn stijl"
George Russell beleefde opnieuw een lastige kwalificatie in Monaco. De Mercedes-coureur moest genoegen nemen met de z...
06 jun 2026 18:06 -
Wolff zag Russell door het ijs zakken: "George heeft geen vertrouwen meer"
George Russell moest tijdens de kwalificatie voor de Grand Prix van Monaco opnieuw zijn meerdere erkennen in teamgeno...
06 jun 2026 19:22 -
Verstappen ziet Red Bull stappen zetten: "Gaat beter"
Max Verstappen verraste vandaag vriend en vijand met de tweede tijd in de kwalificatie in Monaco. Verstappen kwam net...
06 jun 2026 18:24 -
Wolff sprakeloos na magische ronde Antonelli
Mercedes-teambaas Toto Wolff heeft intens genoten van de kwalificatie in Monaco. Hij had niet verwacht dat zijn coure...
06 jun 2026 17:54
Grand Prix van Monaco
Lokale tijd
-
Vrijdag
Zaterdag
Zondag
-
Race / Startgrid
15:00 - 17:00
-
Snelste ronde
15:00 - 17:00
Grand Prix van Monaco
Lokale tijd
-
Vrijdag
-
Zaterdag
-
Zondag
-
Race
15:00 - 17:00
-
Vrijdag
-
Zaterdag
-
Zondag
-
Snelste ronde
15:00 - 17:00
Test kalender
Circuit de Catalunya - Wintertest
WK standen 2026
Gerelateerd nieuws
Geef je mening
Formule 1 kalender - 2026
Formule 1 kalender - 2026
Coureursprofiel
- Team -
- Punten -
- Podiums -
- Grand Prix -
- Land DE
- Geb. datum 27 jun 1985 (40)
- Geb. plaats Wiesbaden, DE
- Gewicht 71 kg
- Lengte 1,78 m
4 leden hebben dit team als favoriet
Tweets over Nico Rosberg

Reacties (6)
Login om te reagerenMrOrange
Posts: 193
Ik heb vandaag met Gran turismo proloque met de ferrari f1 2007 een ronde op fuij van 1:14 neer gezet. Geloof dat Hamilton een 1:28 als snelste tijd neer heeft gezet. Ik doe het verkeerde werk.. Rosberg mag wel hopen op regen, ik hoop op een dnf hamilton en 1-2 ferrari 3kov. Moet weer spannend worden int voordeel voor Ferrari
Jermaine
Posts: 7.176
Gast ik doe op monza een 1.19 ik doe op fuji een 1.11 ik doe op instambul een 1.22 een melbourne een 1.21 op een brazilie een 1.09 ga zo maar door ik ben op elke baan sneller dan de mensen die in F1 rijden. Denk jij nou echt dat die tijden reeël zijn?
Want geloof mij als ik zoveel sneller was dan welke f1 rijder dan had ik nu echt wel in f1 gezeten.
Even op topic reageren ik hoop voor hem ook weer een mooi resultaat.
rafael
Posts: 2.567
Nou, als Fuji zo nat wordt als vorig jaar sluit ik geen verrassingen uit.
KOM MAAR MET REGENT!!!!
Dan niemand heeft vrezen van ferrari!!!!!!!
MrOrange
Posts: 193
Ten eerste rijdt je dan niet met het spel gtp 5. Want al die banen zitten er niet bij. En ten tweede die ene regel: Ik doe het verkeerde werk.., heeft zoals je ziet 2punten. Kan erop duiden dat ik het niet zo serieus bedoel maar als grap. Stel je dat niet op prijs of was dat niet duidelijk genoeg.
Ging me meer om de laatste zinnen. Sorry dat ik je kwaad heb gemaakt(ha)
Jermaine
Posts: 7.176
Ik kwaad nee. Maar je hebt veel mensen die denken als ze op een com snel zijn dat ook zijn in het echt lol. Vandaar dat ik zo reageerde ik dacht toen echt van nee niet weer 1.
Maar mijn excuses als het een grapje was:P
Is trouwens wel een mooie game die gt5 ziet er vet goed uit. Ik zelf rijd op de com Rfactor. Ziet er redelijk uit niet echt super..
rafael
Posts: 2.567
jermaine en richard
kan jullie niet lezen? bovenstaande artikel