Bourdais: "Ik zit dichter bij Vettel"
- Gepubliceerd op 11 aug 2008 17:28
-
24
- Door: Dennis Roke
Bourdais: "Iedereen heeft zijn eigen rijstijl en de mijne past niet zo goed bij de STR3. Het ene moment push ik niet hard genoeg, het andere moment wil ik te hard met de auto. Vettel kan zich daar beter op aanpassen. De laatste tijd concentreer ik me niet meer op het maken van grote stappen maar op het verbeteren van kleine details. Met deze werkwijze boek ik tot nu toe meer progressie dan voorheen."
Sebastian Bourdais scoorde twee punten bij zijn debuut in Melbourne, maar scoorde daarna niet meer. Sinds de introductie van de STR3 in Monaco wordt hij stelselmatig verslagen door zijn veel jongere teamgenoot.
Trending nieuws
-
Lawson blikt terug op Red Bull-drama: "Deed alsof het nooit gebeurd was"
De passage van Liam Lawson bij Red Bull Racing duurde amper twee races, maar liet duidelijk diepe sporen na. De Nieuw...
22 jun 2026 16:46 -
Mercedes wil Antonelli en Russell gelijk blijven behandelen
Binnen Mercedes groeit de discussie over een mogelijke voorkeursbehandeling voor Kimi Antonelli. De jonge Italiaan he...
22 jun 2026 18:46 -
'Sainz heeft genoeg van Williams: Vader dringt aan op Audi-transfer'
De toekomst van Carlos Sainz bij Williams staat plotseling ter discussie. De Spaanse coureur leek zich aanvankelijk t...
22 jun 2026 18:06 -
'Red Bull kiest de aanval met opvallend groot updatepakket'
Het lijkt erop dat het team van Red Bull Racing aankomend weekend alle kaarten op tafel gaat leggen. In Oostenrijk in...
22 jun 2026 17:22 -
Leclerc kan mogelijke titeljacht Hamilton verstoren
Jolyon Palmer vraagt zich af of Charles Leclerc in staat is om zijn Ferrari-teamgenoot Lewis Hamilton te helpen in ee...
22 jun 2026 16:09
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
Zaterdag
Zondag
-
Vrije training 1
13:30 - 14:30
Vrije training 3
12:30 - 13:30
Race / Startgrid
15:00 - 17:00
-
Vrije training 2
17:00 - 18:00
Kwalificatie
16:00 - 17:00
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
-
Vrije training 1
13:30 - 14:30
-
Zaterdag
-
Vrije training 3
12:30 - 13:30
-
Zondag
-
Race
15:00 - 17:00
-
Vrijdag
-
Vrije training 2
17:00 - 18:00
-
Zaterdag
-
Kwalificatie
16:00 - 17:00
-
Zondag
-
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Test kalender
Circuit de Catalunya - Wintertest
WK standen 2026
Gerelateerd nieuws
Geef je mening
Formule 1 kalender - 2026
Formule 1 kalender - 2026
Coureursprofiel
- Team Aston Martin
- Punten 1.480
- Podiums 56
- Grand Prix 161
- Land DE
- Geb. datum 3 jul 1987 (38)
- Geb. plaats Heppenheim, DE
- Gewicht 62 kg
- Lengte 1,75 m
281.401 reacties op Aston Martin
57 leden hebben dit team als favoriet
Tweets over Sebastian Vettel

Reacties (24)
Login om te reagerenPosts: 848
Tijd om een andere coureur te zoeken die beter bij de rijkarakteristieken van de nieuwe STR3 past ...
Posts: 7.177
Beetje mee eens. Laten we eerlijk zijn hiju kan rijden maar ik mag die gast niet na dat champcar gedoe dat hij niet eens een hand kan geven als hij verslagen is.
Ik vind ook dta hij zich gewoon aan hoort te kunnen passen aan een wagen.
Posts: 985
Ik ken nog wel iemand die geen hand geeft als hij zich gekwetst voelt. En ik noem geen naam, maar de hint is heel veel.
Posts: 7.177
Hahaha wie dan? En ik vind niet dat je je gekwetst moet voelen als je verslagen bent in een race. Dat is juist leuk want dan weet je dat je jezelf moet verbeteren
Posts: 123
Haha, hint erg duidelijk. Kg zou ook kunnen....
Posts: 1.748
Fernando Alonso
Posts: 67
Massa
Posts: 67
Jermaine, jij baseert je anti-bourdais gedachtes alleen op 1 conflict.
ik zou wel eens willen weten hoe lang je Bourdais al volgt? want er komt veel onzin uit je.
Posts: 7.177
Ik keek niet lang naar hem. EN ja daar basseer ik het op omdat doornbos hem eerlijk had verslagen!
En ook veel onzin sorry maar ik zeg maar 1 ding dat is niks veel onzin!
Dat jij mijn commentara niet mag jou mening dat je het niet met mij eens bent jou mening maar dat maakt mijn commentaar nog geen \"onzin\"
Daarnaast heeft massa dit 1 keer gedaan na het gevecht op de baan met alonso! Dat klopt maar daar was een gevecht bezig.
Posts: 985
Is dat niet hetzelfde dan? Allebei 1 keer?
Wel flauw dat er mensen mijn hint verraden :P
Posts: 7.177
Nou hij was altijd al meer agresiev in champcar vandaar
Posts: 985
Nou ik volg Bourdais al wat langer dan 2 jaar en volgens mij is hij een behoorlijk aardige gast. Dat met Doornbos was inderdaad kinderachtig. Maar dat agressieve?
Hij heeft wel eens nasty gedaan tegen Tracy, maar dat zou iedereen gedaan hebben, als je 2 races achter elkaar eraf gerost wordt door die idioot. Tracy is toch wel de grootste flapdrol uit de champcar geweest.
Posts: 7.177
Nou ik zag zeg maar wat filmpjes dat hij tekeer ging en gewoon een paar keer gasten duwde enz.
Posts: 985
Precies, die \"gast\" was Tracy. Maar je hebt het niet goed genoeg gevolgd.
Posts: 7.177
Mm ok :)
Maar daarom heb ik het niet super op hem. Daar integen is hij wel erg sterk in champcar:)
Posts: 7.177
Het verschil is ookd at doornbos een hadn wou geven. Hij weigerde hem. Dat is een verschil met dat ze het allebei niet willen geven
Posts: 985
\"Heel veel\" zou die hand ook niet hebben gegeven. Maar laten daar mee ophouden.
Posts: 5.746
Tsja als het over Massa gaat zijn er altijd geldige excuses.
Posts: 626
Jermaine... ik had me voorgenomen, in ieder geval deze week, niet meer op je te reageren. Maar lees ik nu goed dat jij met twee maten meet? Dit meen je niet? <br />
Bourdais geeft geen hand na verslagen te zijn en je schreeuwt moord en brand. Massa doet hetzelfde en je voert als reden aan dat hij met een gevecht bezig was? Waar heb je het toch over echt?
Posts: 7.177
... Ik heb het erover dat hij in champcar gewoon meer geweldadig was.
Posts: 7.177
En vergeet niet jij begon over mij te praten zonder ik wat had gezegd of wat dan ook. Zie artikel van massa
Posts: 1.966
Haha Jermaine, ben echt blij met je gast, jij weet wat een forum levend houden betekent :p! Wat betreft het artikel, weet niet of hij (Bourdais) nog voldoende tijd heeft om die kleine stapjes te maken...Het is juist nodig dat hij een grote stap maakt, want hij mag anders echt van geluk spreken als hij in 2009 nog in die wagen zit!
Posts: 7.177
Hahah tenminste iets positief he:P Helaas kwam mijn andere reactie er niet wat ik nog steeds raar vind:P
Posts: 1.748
Hoe maak ik hier een einde aan