Caterham toont nieuwe bolide op 28 januari in Jerez
- Gepubliceerd op 08 jan 2014 16:49
-
24
- Door: Rob Veenstra
Caterham zal alle drie de tests ter voorbereiding op het nieuwe seizoen deelnemen met de nieuwe bolide. Eerder maakten Mercedes en McLaren reeds bekend wanneer ze hun nieuwe wagen zullen tonen. McLaren heeft 24 januari gereserveerd voor een presentatie, Mercedes doet het net als Caterham 's ochtends op 28 januari voor aanvang van de eerste testdag in Jerez.
Trending nieuws
-
'Red Bull geeft Tsolov F1-zitje voor 2027 bij Racing Bulls'
Red Bull-talent Nikola Tsolov wordt nadrukkelijk in verband gebracht met een debuut in de Formule 1. De Bulgaarse cou...
23 jun 2026 16:46 -
Hadjar open over Verstappen: "Hij dwingt je tot het uiterste in elke ronde"
Isack Hadjar legt uit hoe zijn band met Max Verstappen zich verhoudt De Fransman is in een goede vorm en lijkt redeli...
23 jun 2026 17:22 -
Red Bull zet alles op alles: cruciale updates voor Verstappen in Oostenrijk
De Grand Prix van Oostenrijk kan weleens een beslissend moment worden voor Red Bull Racing én Max Verstappen. ...
24 jun 2026 07:36 -
Bortoleto maant Audi tot actie: "Met een sterke motor kunnen we winnen"
Gabriel Bortoleto heeft openhartig gesproken over de huidige uitdagingen van Audi in de Formule 1. De Braziliaanse co...
23 jun 2026 18:46 -
Vowles wil Sainz én Albon behouden voor ploeterend Williams
Ondanks de tegenvallende start van het seizoen twijfelt Williams niet aan de toekomst van Carlos Sainz en Alex Albon....
23 jun 2026 18:06
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
Zaterdag
Zondag
-
Vrije training 1
13:30 - 14:30
Vrije training 3
12:30 - 13:30
Race / Startgrid
15:00 - 17:00
-
Vrije training 2
17:00 - 18:00
Kwalificatie
16:00 - 17:00
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
-
Vrije training 1
13:30 - 14:30
-
Zaterdag
-
Vrije training 3
12:30 - 13:30
-
Zondag
-
Race
15:00 - 17:00
-
Vrijdag
-
Vrije training 2
17:00 - 18:00
-
Zaterdag
-
Kwalificatie
16:00 - 17:00
-
Zondag
-
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Test kalender
Circuit de Catalunya - Wintertest
WK standen 2026
Gerelateerd nieuws
Geef je mening
Formule 1 kalender - 2026
Formule 1 kalender - 2026
Team profiel
- Team naam McLaren
- Basis Woking, Groot Brittannië
- Jenson Button 1
- Lewis Hamilton 1
- Fernando Alonso 1
- Niki Lauda 1
- Stoffel Vandoorne 2
- Lewis Hamilton 2
- Lewis Hamilton 2
- Gerhard Berger 2
- Daniel Ricciardo 3
- Jenson Button 3
- Lewis Hamilton 3
- Kimi Räikkönen 3
- Mika Häkkinen 3
- Lando Norris 4
- Lewis Hamilton 4
- Jenson Button 4
- Kimi Räikkönen 4
- Jenson Button 5
- Sergio Perez 6
- Kimi Räikkönen 6
- Kimi Räikkönen 6
- Niki Lauda 8
- Alain Prost 8
- Kimi Räikkönen 9
- Fernando Alonso 14
- Kevin Magnussen 20
- Jenson Button 22
- Lewis Hamilton 22
- Gerhard Berger 28
- Stoffel Vandoorne 47
- Carlos Sainz jr 55
- Oscar Piastri 81
305.583 reacties op McLaren
163 leden hebben dit team als favoriet
Tweets over McLaren

Reacties (24)
Login om te reagerenPosts: 13.929
Steeds minder reacties hier.
Ik krijg de indruk dat dit forum als gevolg van het gedoe met dat filter in rap tempo aan het leeglopen is...
Posts: 2.277
Er is hier een jaar geleden ook veel van gezegd.
Erg slecht dat er tot nog toe niks aan gedaan is, maar in plaats daarvan wel advertenties in grote getalen zijn toegevoegd, tot het vervelende af zelfs.
Posts: 2.095
of het is gewoon rustig omdat er weinig nieuws is?
Posts: 13.929
Er is juist heel veel nieuws. Rondom Schumacher uiteraard, maar ook heel veel ander nieuws. Kijk maar eens naar het aantal berichten. Maar let dan ook op het aantal berichten met nul of heel weinig reacties. Conclusie: Dit forum bloedt dood.....
Posts: 4.951
Ik heb geen last van welk filter of reclame dan ook. Maar los daarvan, hoezo moeten we reageren op het volgende nietszeggende bericht? En dat ligt niet aan F1Today hoor, maar er is denk ik momenteel amper nieuws.
En wat Caterham betreft, de enige zinnige vraag die je kunt stellen naar aanleiding van dit artikel is 'en wie worden de rijders?'
Posts: 2.263
Het is niet zo zeer dat er niet genoeg nieuws te melden is. Voor nieuws ben ik inmiddels vaak uitgeweken naar andere bronnen, die mij persoonlijk beter liggen. Ik kwam/kom hier altijd graag, omdat deze site het echt moet hebben van de reacties op nieuwsartikelen, iets wat op de grotere sites gewoon niet kan.
En ja, sinds ik het eigenlijk wel wat zat ben met de filterproblemen waar ik laatst weer een aanvaring heb gehad, heb ik zoiets van ''dan maar niet'' en klik ik soms niet eens meer op artikelen. Dan heb ik, dankzij adblocker, nog niks gezegd over de belachelijke hoeveelheid reclame.
Posts: 338
@Nothingbutthetruth, Je hoeft toch ook niet overal op te reageren?
Als Caterham bekend maakt wanneer zij hun auto presenteren, neem ik dat ter kennis aan en hoef daar verder niet op te reageren.
Posts: 10.412
Hij heeft gelijk heb geen zin om elke x in dat filter te hangen...(zal nu 23:18) ook wel gebeuren.
Posts: 10.412
yep hang weer in het filter en daar ga ik mij aan ergeren...
Posts: 2.137
Als er artikelen zijn die het waard zijn om op te reageren, dan wil ik dat best doen. Maar het is niet zo dat ik op elk artikel reageer omdat ik de reactie-teller omhoog wil hebben... (Oh nee, die teller is weg sinds de migratie ;-) )
Posts: 1.549
Ik denk dat het allemaal wel meevalt, vorig jaar rond deze periode was het ook rustig op F1today en vroegen mensen zich al af of de periode rond kerst waarin er weinig nieuws op de site wordt geplaatst niet de doodsteek zou zijn voor de hele site.
Toen de tests eenmaal weer begonnen was het weer net zo gezellig hier als altijd, dus ook dit jaar zal het vast weer goed komen :).
Posts: 414
ik vraag me af voor welke coureur ze de auto ontworpen hebben. Ze moeten toch input uit een coureur halen en zijn wensen een beetje verwerken in de auto, en hem vervolgens laten rijden, lijkt me
Posts: 506
Inderdaad. voor wie is hij ontworpen?
Wie maken er eigenlijk nog kans op een zitje?
Kobayashi, van der Garde, Pic en Frijns?
Ericson niet heeft zijn management gezegd en Kovalainen heb ik een slecht gevoel over.
Posts: 2.847
Fduct: Laten ze eerst een slag maken in het sneller maken van de wagen ;) Dat is momenteel nog soort van bijzaak voor Caterham denk ik.
Wel een pluim voor Caterham. Niet gedacht dat zij al met de wagen de 28ste zouden komen. (al hadden ze een heel jaar bedenktijd..) Als dat zelfs Red Bull niet gaat lukken...
Posts: 1.668
Die filter is inderdaad frustrerend, maar zal ook niet voor niets geïnstalleerd zijn gok ik zo.
In ieder geval goed nieuws dat ook een team als Caterham de auto op tijd af heeft. Hopen dat Giedo één van de coureurs is.
Posts: 10.412
Is toch gewoon kloten tijdens een discussie...
Posts: 2.277
Offtopic, donuts(iets wat erop lijkt) in een formule E wagen:
youtube.com/watch?v=Us2uA7IQDD0&desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3DUs2uA7IQDD0
Posts: 1.213
@Redactie: Kijk bijvoorbeeld naar www.invisionpower.com/apps/board/
En mijn website: www.xtremeidiots.com
Als voorbeeld. Zie mijn commentaar eerder op
www.f1today.net/nl(...)r-jarige-schumacher
Posts: 178
Deze presentatie zal wel zonder GVDG zijn. Nog steeds geen bevestiging!
Posts: 2.095
filter lijkt inderdaad wat erger te zijn geworden dan voorheen...
Posts: 603
Ik zal hier dadelijk wel commentaar op krijgen, maar vind het wel even nodig dit te zeggen.
De laatste tijd heb ik het idee dat de mensen die hier reageren alleen maar klagen. Kom eens op zeg! Ja er zit een filter op het reactiesysteem, dat zal dan wel nodig zijn, omdat sommigen in het verleden waarschijnlijk niet normaal konden reageren zonder te schelden en te piepen. Ja er staat reclame op de website, er zal ook geld verdiend moeten worden anders is er helemaal geen website meer.
Wat ik wil zeggen is, zeur niet zo zeg.. Er staan hier iedere dag berichten op en het is werkelijk nooit goed. Als er veel wordt geplaatst is alles ineens nutteloos en als er dan minder op staat is het ineens een "karige vrijetijds site". Iedereen kan hier komen, niemand moet hier komen. Dus als het je niet bevalt kijk dan ergens anders. Het is gewoon vervelend om steeds te moeten lezen dat iedereen maar klaagt.
Dat gezegd hebbende, Ik lees wel graag deze website en blijf dat ook lekker doen. En ik weet zeker dat ik niet de enige ben die er zo over denkt.
Posts: 10.412
zeker net lid?
Posts: 603
Ja net, bijna 2 jaar ..
Posts: 4.951
+1