Max Verstappen op pole position in Hockenheim
- Gepubliceerd op 17 okt 2014 15:30
-
32
- Door: Rob Veenstra
Kampioen Esteban Ocon kwam er niet echt aan te pas. De Fransman moest naast Verstappen en Auer ook Tom Blomqvist, Antonio Giovinazzi en Jordan King voor zich dulden. Jules Szymkowiak start race 1 morgen als zestiende, een plekje voor Dennis van de Laar.
Trending nieuws
-
Verstappen goudeerlijk over strategische keuze Red Bull
Max Verstappen haalt zijn schouders op over de mislukte strategische keuze van Red Bull. Hij kon de latere racewinnaa...
28 jun 2026 22:06 -
Leclerc diep in de problemen na Oostenrijk: "Heel pijnlijk"
Charles Leclerc kende een pijnlijke Grand Prix van Oostenrijk. De Monegask startte als tweede, maar zakte ver terug e...
28 jun 2026 21:41 -
Russell verrast door Verstappen en Red Bull: "Alle credits voor hen"
George Russell heeft zondag overtuigend de Grand Prix van Oostenrijk op zijn naam geschreven. De Mercedes-coureur ver...
28 jun 2026 21:09 -
Prachtige beelden: Verstappen massaal toegezongen na tweede plaats
Max Verstappen heeft een sterke Grand Prix van Oostenrijk achter de rug. De viervoudig wereldkampioen kwam op de Red ...
28 jun 2026 20:04 -
Mekies heeft goed nieuws voor Verstappen: "Red Bull heeft weer een winnende auto"
Laurent Mekies is na de Grand Prix van Oostenrijk bijzonder tevreden over de vooruitgang die Red Bull Racing heeft ge...
28 jun 2026 20:38
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
Zaterdag
Zondag
-
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
-
Zaterdag
-
Zondag
-
Vrijdag
-
Zaterdag
-
Zondag
-
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Test kalender
Circuit de Catalunya - Wintertest
WK standen 2026
Gerelateerd nieuws
Geef je mening
Formule 1 kalender - 2026
Formule 1 kalender - 2026
Coureursprofiel
- Team Red Bull Racing
- Punten 3.500
- Podiums 128
- Grand Prix 240
- Land NL
- Geb. datum 30 sep 1997 (28)
- Geb. plaats Hasselt (Belgie), NL
- Gewicht 70 kg
- Lengte 1,8 m
834.905 reacties op Red Bull Racing
984 leden hebben dit team als favoriet
Tweets over Max Verstappen

Reacties (32)
Login om te reagerenPosts: 1.510
Man man man klasbak!
Posts: 3.186
Ging niet makkelijk maar Max flikt het.
Posts: 2
Nice..... dat scheelde dus vrijwel niets met Auer en Blomqvist
Netjes!
Komt de race trouwens op MotorsTV of moeten we hem weer volgen op de livestream van de Fia F3?
Posts: 3.186
Nee komt niet op Motors TV
Posts: 112
race 1 word live uitgezonden op motors tv en race 2 om 17.20 volgens mij herhaling morgen , en race 3 op zondag ochtend ook live uitgezonden ;)
Posts: 3.846
Moet een 1:32.002 zijn.
Posts: 1.422
Go get 'em!
Posts: 3.846
Who dan?
Hij kan niemand meer pakken,hij kan alleen zijn 2e plek veilig stellen en hopelijk kan hij van 368 443 maken.
Posts: 2.481
en natuurlijk gewoon races winnen en gewoon meer races in een seizoen winnen dan de kampioen.
Posts: 2
Netjes die 1:32:002, scheelde niets op Auer, maar ook vrijwel niets op Blomqvist!
Is de race te volgen op MotorsTV of moeten we de livestream van de FIA F3 site bekijken?
Posts: 3.186
zie boven.
Posts: 3.186
De eerste drie:Max Verstappen VER 1:32.002 Lucas Auer AUE 1:32.020 00.018 Tom Blomqvist BLO 1:32.076 00.074
Scheelt allemaal niks,de volgende 17:40 uur.
Posts: 13.929
Max' doel is komend weekend alledrie de races te winnen. Hij is er toe in staat! :-)
Posts: 9.925
Heel goed gedaan! Zou mooi zijn als hij het seizoen winnend afsluit.
Max heeft voor mij ook een wereldprestatie geleverd. Onder zijn naam ben ik gisteravond tijdens mijn eerste race in F1 2014 (expert niveau) als vijfde in Melbourne geëindigd. Na een elfde startplek wist ik deze, na wat brute inhaalactie tijdens de eerste ronde, om te zetten in een keuirge P5. Chapeau @BRracing!
Het is aan Max om dit in zijn eerste Grand Prix dunnetjes over te doen:D
Posts: 3.846
Is deze uitzonderlijke prestatie ook ergens op YT te bewonderen?
Ben je tijdens die brutale inhaalactie niet je voorvleugel verloren? ;)
Posts: 3.229
Hij zal je verbazen :-)
Posts: 599
Een inhaalactie van twee maandjes geleden in de Torro Rosso toen het nieuws net naar buiten was dat hij daar ging rijden!
www.youtube.com/watch?v=U5iisavEeIo
Posts: 9.925
Hele vette actie Mitchell
Posts: 599
Dank! Ik ga binnenkort weer actief uploaden met F1 2014 content van het hoogste (online) niveau! :-)
Posts: 4.805
Ik wil nu toch wel eens een race zien. Hoe en wanneer kan dat?
Posts: 599
Morgen twee races, zondag nog 1. Livestream via de F3 site hierrr: www.fiaf3europe.com/livestream.html
Posts: 10
fiaf3europe punt com.
De verstappen website heeft altijd een overzicht van de tijden en links naar streams & livetiming. Ook zijn alle wedstrijden later terug te zien op YouTube.
(Ik plaats maar geen linkjes anders zit ik weer uren in het filter...)
Posts: 99
Mocht je 'n satellietschotel etc. hebben dan kan je race 1 en 3 live op het Duitse N-tv kijken. Race 2 vinden ze blijkbaar niet belangrijk, die zenden ze niet uit.
Satelliet heeft trouwens wel meer voordelen...
De genoemde F3 livestream is goed te doen en ze hebben daarnaast ook officiële timing.
Posts: 4.805
Dank!
Posts: 1.510
P8 niet best, VAR zal het wel weer verkloot hebben met de timing.
Posts: 3.186
P9 zou niet weten wat er loos is maar Max is er niet aan te pas gekomen.
Posts: 1.510
Laten we eerlijk zijn, VAR is gewoon een kut team. Daarom heeft Max ook de titel verloren en niet door zichzelf. Normaal hebben ze ook niet zulke goede rijders, want een Verstappen met een andere nationaliteit zou naar Prema gegaan zijn. Puur omdat hij NL is heeft hij voor VAR gekozen.
Posts: 3.186
Hij is wel van de baan geschoten misschien daardoor alhoewel hij pakt wel P1 inde 1e Q.
Posts: 9.925
Dus als het even niet gaat is VAR een klote team..
Beetje respect voor één van Neerlands grootste en historie rijke autosport team.
Posts: 8.908
Nee ze hebben voor VAR gekozen omdat hij dit jaar moest leren. Niemand had verwacht dat hij direct voor de titel kon gaan. Een Nederlandse engineer om mee te communiceren vonden zij op dit moment een goede beslissing en natuurlijk de historie met Verstappen bij VAR.
Maar in eerste instantie de engineer die Nederlands sprak en een leerjaar bij een middenveld team.
Posts: 3.186
Er is iets goed mis zelfs Calderon zit voor Max.
Posts: 8.908
Er zijn slechtere vrouwen om achter te zitten!