Lando Norris heeft vooralsnog weinig moeite om zich aan te passen aan de Formule 2. De Brit veroverde vorig jaar de titel in het Europees kampioenschap Formule 3 en waagde deze winter samen met Carlin de sprong naar het voorportaal van de Formule 1.
In de eerste test ter voorbereiding op het seizoen 2018 is vooralsnog niemand opgewassen tegen Norris en Carlin. Gisteren was het talent uit de McLaren-opleiding de snelste met een 1:43.095, vandaag eindigde opnieuw bovenaan, met een 1:42.226.
Teamgenoot Sergio Sette Camara noteerde de tweede tijd met een 1:42.387, Alexander Albon completeerde de top drie met een 1:42.406. Nyck de Vries moest met een 1:42.701 op de tweede testdag op Paul Ricard genoegen nemen met een zevende positie.
53

Reacties (8)
Login om te reagerenPosts: 242
Gaat helemaal top worden met MCLaren in 2019. Alle kinderziektes uit de auto, een kwalificatie knop, Alonso als Teambaas , Vandoorne en Norris in de wagens! Zou Alonso een goede als teambaas kunnen zijn?! Misschien is hij het al een beetje.
Posts: 904
Hoeveel heb jij gesnoven???
Posts: 4.679
verkeerde route in de navigatie?
Posts: 242
Een snuif hebben ze hier niet. Navigatie ook niet want er is maar één weg!
Posts: 42.207
Als ik lang naar die foto kijk, krijg ik ook het gevoel dat ik aan de paddo's heb gezeten ;)
Posts: 242
Welke foto?
Posts: 242
Deze?
Posts: 1.395
Als Nyck de Vries nog een kans wil maken op F1 dan zal hij dit seizoen het Engelse "wonderkind" Norris overtuigend zijn wil moeten opleggen anders vrees ik dat het hen niet gaat worden.