Roberto Merhi staat dit weekend in België weer op Formule 2-grid. Eerder dit jaar racete de Spanjaard in eigen land al voor het team van Campos Racing. Op Spa-Francorchamps neemt hij bij Rapax de honneurs waar voor landgenoot Sergio Canamasas, die om privéredenen verstek moet laten gaan bij de Formule 2-ronde in België.
Por motivos personales no podré estar este fin de semana en Spa.
— Sergio Canamasas (@canamasas) August 23, 2017
Due to personal issues I won't race at Spa this weekend.
20

Reacties (6)
Login om te reagerenPosts: 7.074
Vreemd verhaal daar bij Rapax.
Posts: 5.855
Inderdaad, twee nieuwe coureurs. Volgens mij gaat er iets niet goed binnen het team.
Posts: 1.004
Ik krijg de indruk dat Rapax een beetje een zinkend schip is. Uit een recent interview met Nyck de Vries (van nog voor z'n transfer):
"Rapax zit in wat moeilijkere omstandigheden. De engineer is na Baku vertrokken en later ben ik ook mijn eerste én tweede monteur kwijtgeraakt. Momenteel doet een data-engineer de rear jack."
Nou weet ik niet of Racing Engineering een stap omhoog of een stap terug gaat zijn voor Nyck, maar wellicht is het maar beter dat hij het wespennest van Rapax heeft verlaten.
Posts: 1.524
Een seizoen verkloot door dat team, in de statistieken staat straks dat de Vries niet goed genoeg was, terwijl de echte rede gebrek aan geld is, zo jammer..
Posts: 5.725
Die klasse is wel een koehandel in extreme vorm.
Posts: 2.400
inderdaad ! raar deze swap....