user icon

Alguersuari onthult binnenkort zijn plannen voor volgend jaar

  • Gepubliceerd op 20 sep 2012 16:50
  • comments 21
  • Door: Rob Veenstra
Jamie Alguersuari presenteert op korte termijn nieuws over zijn nabije toekomst. De Spanjaard werd aan het einde van vorig seizoen door Scuderia Toro Rosso bedankt voor bewezen diensten en slijt zijn dagen sindsdien als testrijder bij Pirelli en commentator bij BBC Radio.

Alguersuari klinkt op zijn Twitter-pagina vol vertrouwen voor een rentree in 2013. "Net geland in Singapore. Nogmaals bedankt voor jullie onophoudelijke steun, ik sta er elke dag sterker door op. Binnenkort weten jullie voor wie ik volgend jaar race." Het gerucht gaat dat de Spanjaard de benodigde sponsoring vergaard heeft voor een stoeltje bij Sauber.

Reacties (21)

Login om te reageren
  • Ik denk dat Jaime de muziekplaatjes in de pitbox tot zich neemt. Beetje sfeer tijdens zo een race.

    Wat een gekheid man. Gutierrez naar Sauber. Massa naar Sauber. Schumacher naar Sauber. Alguersuari naar Sauber. Er zijn al wat opties langs gekomen.

    Kan het nog gekker?

    Laten we vanaf morgen gewoon lekker gaan racen! Dan kunnen we daarna weer komkommeren.

    • + 0
    • 20 sep 2012 - 16:58
  • dus, perez is toch verkocht? Aangezien ze sjoemie een contract wille aanbiede, alguersari zou gaan tekene bij sauber, dus beginne ze het jaar met 2 nieuwe rijders?

    • + 0
    • 20 sep 2012 - 17:06
    • Als Schumacher zou vertrekken is er nog altijd een zitje bij McLaren of Mercedes voor Perez?

      • + 0
      • 20 sep 2012 - 17:31
  • Rudi84

    Posts: 4.805

    Haha, dit voorspelde ik vandaag nog in het Force India-topic! Wat zou ik dit prachtig vinden: Jaime en Checo samen bij dat leuke team!

    • + 0
    • 20 sep 2012 - 17:12
  • Dat zie ik nog wel gebeuren, zal ten kosten gaan van Kobayashi vermoed ik, of toch Perez??
    pfff

    • + 0
    • 20 sep 2012 - 17:15
  • Frijns

    Posts: 2.564

    Doe maar niet, tijd voor nieuw talent en niet iemand die al de kans heeft gehad en niet heeft weten te verzilveren.

    • + 0
    • 20 sep 2012 - 17:26
    • Rudi84

      Posts: 4.805

      Je weet echt niet waar je het over hebt, of wel? Alguersuari deed het voortreffelijk in 2011 maar werd aan de kant geschoven vanwege een persoonlijk dispuut met de onredelijke Marko, dat heeft niets met \"verzilveren\" te maken.

      • + 0
      • 20 sep 2012 - 17:40
    • Frijns

      Posts: 2.564

      Ik weet zeker wel waar ik het over heb. Hij deed het zeker niet onaardig maar om hem nou helemaal de hemel in te prijzen vind ik ook wat onterecht. Ik was persoonlijk niet heel erg onder de indruk van Jamie. Meningen verschillen.

      • + 0
      • 20 sep 2012 - 17:56
    • Rudi84

      Posts: 4.805

      Dat mag natuurlijk, maar de resultaten spreken m.i. toch wel voor zich: 26 punten Alguersuari, 15 voor Buemi. De eerste paar races deed Jaime het niet zo goed, maar daarna was hij toch bijna keer op keer voor zijn teamgenoot te vinden, had hij elke race indrukwekkende inhaalacties en reed hij véél constantere rondetijden dan Buemi.

      Toegegeven, hij heeft hier en daar het \"geluk\" dat hij extra verse banden over had omdat hij een paar keer in Q1 werd geëlimineerd, maar dan moet je alsnog wel die constant snelle rondetijden erin pompen om op P7\'s en P8\'s te belanden, en dat deed hij zeer goed.

      Maar ieder zijn eigen mening natuurlijk. Ik ben er alleen van overtuigd dat hij een erg goede coureur is, en velen met mij. Dat, aangevuld met zijn bandenkennis van dit jaar, maakt hem ongetwijfeld tot een regelmatige puntenscorer in 2013, en misschien wel meer dan dat als hij inderdaad naar Sauber gaat en de auto zo goed zal zijn als dit jaar.

      • + 0
      • 20 sep 2012 - 18:13
    • Frijns

      Posts: 2.564

      Eerlijk gezegd moet ik na wat terugkijk werk en wat dingetjes over JAMIE opgezocht te hebben verdient hij nog wel een tweede kans.

      Daarom wil ik bij deze Jaime voordragen (mocht Lewis weggaan) als teamgenoot van Button.

      • + 0
      • 20 sep 2012 - 19:12
    • Rudi84

      Posts: 4.805

      Ook goed ;-)

      • + 0
      • 20 sep 2012 - 21:22
  • Jamie Algersuari? Oh kom op, dat meen je toch niet? het is Jaime...

    • + 0
    • 20 sep 2012 - 18:25
    • Rudi84

      Posts: 4.805

      Haha, dat had ik nog niet eens gezien! :-)

      • + 0
      • 20 sep 2012 - 18:41
    • Frijns

      Posts: 2.564

      Ik vind Jamie leuker klinken...;-)

      • + 0
      • 20 sep 2012 - 19:09
    • Rudi84

      Posts: 4.805

      Alleen spreek je de J wel uit als een G: vind Geemmie toch wat minder klinken...

      • + 0
      • 20 sep 2012 - 21:22
    • @Scuderia: Zelf doet Jaime er niet moeilijk over, werd in Engeland ook voortdurend Jamie genoemd

      • + 0
      • 21 sep 2012 - 09:18
  • Ik hoop niet Sauber. Want dan kan er een streep door deze mooie mogelijkheid voor Frijns..

    • + 0
    • 20 sep 2012 - 19:39
  • Racefreak

    Posts: 269

    Nou ik kan niet wachten!

    • + 0
    • 20 sep 2012 - 22:29
  • Hmmz ff dagdromen: Line up Sauber : Alguersari, Frijns. Perez naar Ferarri, Kobayashi naar Caterham, ... zoiets

    • + 0
    • 21 sep 2012 - 11:42
    • We willen allemaal Frijns. En ik ook! Maar laten we die jongen niet tè vroeg brengen.

      Volgend jaar Perez & Alguersuari in die Sauber bolide lijkt mij wel wat, met het jaar erop inderdaad Frijns erin en Perez naar een beter team.

      Maarja, die arme Koba-San. Waar moet die naartoe? Het is en blijft een \'hoge-gun-factor\' coureur.

      • + 0
      • 21 sep 2012 - 11:51
  • Yannis

    Posts: 925

    Oh ja, krijgen we dan te horen waar hij allemaal plaatjes gaat draaien?

    Ik vond hem best een paar leuke races afleveren vorig seizoen. Ook waren er wat zwakke beukmomenten. Maar wat me vooral is bijgebleven was zijn zwakke presteren in de kwalificaties. Ik zou hem dus niet bovenaan mijn lijstje zetten.

    Qua sponsoring (wat ik overigens knap vind in deze tijden, zeker voor een Spanjaard) gok ik op Bankia. Vermoedelijk wordt dan het logo van de Europese Unie op de auto geplakt.

    • + 0
    • 24 sep 2012 - 00:07

MC Grand Prix van Monaco

Lokale tijd 

  • Donderdag weather-image

    Zaterdag weather-image

    Zondag weather-image

  • Vrije training 1

    11:30 - 12:30

    Vrije training 3

    12:00 - 13:00

    Race

    15:00 - 17:00

  • Vrije training 2

    15:00 - 16:00

    Kwalificatie

    15:00 - 16:00

    Snelste ronde

    15:00 - 17:00

MC Grand Prix van Monaco

Lokale tijd 

  • Donderdag weather-image

  • Vrije training 1

    11:30 - 12:30

  • Zaterdag weather-image

  • Vrije training 3

    12:00 - 13:00

  • Zondag weather-image

  • Race

    15:00 - 17:00

  • Donderdag weather-image

  • Vrije training 2

    15:00 - 16:00

  • Zaterdag weather-image

  • Kwalificatie

    15:00 - 16:00

  • Zondag weather-image

  • Snelste ronde

    15:00 - 17:00

Gerelateerd nieuws

WK standen 2021

Bekijk volledige WK-stand

Test kalender

Bahrain International Circuit - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

De speciale livery van McLaren voor Monaco is mooier dan de normale kleurstelling van de MCL35M

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Bahrein
26 - 28 maa
Bahrein
16 - 18 apr
Italië
7 - 9 mei
Spanje
20 - 23 mei
Monaco
4 - 6 jun
Azerbeidzjan
18 - 20 jun
Frankrijk
25 - 27 jun
Oostenrijk
2 - 4 jul
Oostenrijk
16 - 18 jul
Groot Brittannië
30 - 1 aug
Hongarije
27 - 29 aug
België
3 - 5 sep
Nederland
10 - 12 sep
Italië
24 - 26 sep
Rusland
1 - 3 okt
Singapore
8 - 10 okt
Japan
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika
29 - 31 okt
Mexico (land)
5 - 7 nov
Brazilië
19 - 21 nov
Australië
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix & Circuit
26 - 28 maa
16 - 18 apr
7 - 9 mei
20 - 23 mei
Monaco Monte Carlo
4 - 6 jun
Azerbeidzjan Baku City Circuit
18 - 20 jun
Frankrijk Paul Ricard
25 - 27 jun
Oostenrijk Red Bull Ring
2 - 4 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
16 - 18 jul
Groot Brittannië Silverstone
30 - 1 aug
Hongarije Hungaroring
27 - 29 aug
3 - 5 sep
Nederland Circuit Zandvoort
10 - 12 sep
Italië Monza
24 - 26 sep
Rusland Sochi Autodrom
1 - 3 okt
8 - 10 okt
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika Circuit of the Americas
29 - 31 okt
5 - 7 nov
Brazilië Interlagos
19 - 21 nov
Australië Albert Park
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië Jeddah Street Circuit
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten Yas Marina Circuit
Bekijk volledige kalender
show sidebar