user icon

Extra engineer controleert werk monteurs van Schumacher

  • Gepubliceerd op 21 jun 2012 10:38
  • comments 18
  • Door: Rob Veenstra
Het team van Mercedes heeft het team rondom Michael Schumacher versterkt om zijn reeks aan pech een halt toe te roepen. De Duitser viel in zeven races al vijf keer uit. Bild bericht dat Mercedes een extra hoofdengineer in vliegt naar Valencia om het werk van de monteurs aan de wagen van Schumacher te controleren, een soort van vangnet.

Teambaas Ross Brawn: "Onze lat ligt erg hoog. We hebben onze aanpak of procedures niet gewijzigd, dus het was heel frustrerend en opmerkelijk dat Schumacher zoveel pech ten deel is gevallen. We kijken constant naar hoe we onze manier van werken kunnen verbeteren, en we kunnen veel beter."

Reacties (18)

Login om te reageren
  • ...en toen knalde Grosjean erachterop in bocht 1...

    • + 0
    • 21 jun 2012 - 10:45
    • Of Massa omdat hij zijn leesbril weer vergeten had. ;-)

      • + 0
      • 21 jun 2012 - 11:08
    • Bsafranky

      Posts: 629

      Gros-jan....

      • + 0
      • 21 jun 2012 - 16:36
  • Ik wist niet dat ze een vacature hadden... Jammer dat ze mij niet hebben gebeld! :)

    • + 0
    • 21 jun 2012 - 10:51
    • KensiB

      Posts: 931

      Ben je nog steeds werkeloos?

      • + 0
      • 21 jun 2012 - 12:14
    • Ik werk sinds 3 weken, maar het bevalt me niet... Bovendien rijd ik in het goede merk en betaalt het ongetwijfeld beter dan minimumloon... ;)

      • + 0
      • 21 jun 2012 - 13:01
  • Brawn heeft het nooit over \'Schumacher\', altijd over \'Michael\'. Gaat om niks - ik weet het - maar valt me gewoon op. Beetje onzorgvuldig citaat uit de video met RB van 19 juni.
    Slakken en zout: echt mijn combinatie.

    • + 0
    • 21 jun 2012 - 11:45
    • goed gezien zeg!! Zaols Horner het altijd over Seb heeft en Martin W het over Lewis en Jenson heeft.

      • + 0
      • 21 jun 2012 - 12:19
    • szixxx

      Posts: 4.754

      Mijn god , nu je het zegt! Hij noemt Rosberg ook al steeds Nico! Het is echt belachelijk!
      Mercedes zou hem moeten ontslaan!

      • + 0
      • 22 jun 2012 - 01:41
  • Mooi, wat extra ogen om te voorkomen dat Rosberg de wagen van Schumacher kan saboteren

    • + 0
    • 21 jun 2012 - 12:33
  • DRF

    Posts: 1.315

    Tsjah op fora wordt al weken gespeculeerd dat dit gewoon sabotage is. Statistisch is het natuurlijk erg onwaarschijnlijk dat 71,4% van de races Schumacher uitvalt door problemen en Rosberg 0%.

    • + 0
    • 21 jun 2012 - 12:35
    • Het gebeurt wel vaker dat van een team 1 auto alle problemen heeft en de andere auto niet. Renault had dat ook in de tijd van Alonso...

      • + 0
      • 21 jun 2012 - 13:02
    • Jenssie

      Posts: 736

      @RS: ondanks dat ik niet geloof in sabotage (ik denk gewoon puur pech) weet ik niet of het team van Renault met Alonso nou het beste voorbeeld is om te geven van toeval...(denkt terug aan enkele schandalen...)

      • + 0
      • 21 jun 2012 - 15:37
    • @DRF: Ha ! En ik veronderstel dat dit voornamelijk verkondigd wordt door de schumi fanboys die ook steeds een excuus klaar hebben liggen voor elke prestatie die minder is dan Rosberg en de persoonlijke fouten die hij maakt in races of quali.

      • + 0
      • 21 jun 2012 - 15:40
    • Nee, maar dat was de eerste van de topteams die mij tebinnen schoot... ;)

      • + 0
      • 21 jun 2012 - 15:51
    • \"elke prestatie die minder is dan Rosberg en de persoonlijke fouten die hij maakt in races of quali.\"

      Haha, ja doet het ook zoveel minder goed en maakt zoveel fouten...

      • + 0
      • 21 jun 2012 - 16:19
    • @SPEEDPUPPET: Waar lees jij in mijn comment \'zoveel\' ? Schumi is nog steeds snel en zeer bekwaam. De feiten zijn wel dat hij sinds z\'n comeback vaak onnodige fouten gemaakt heeft en doorgaans iets trager was dan Rosberg. Dit seizoen zijn ze zeer aan elkaar gewaagd, alleen jammer dat Schumi zoveel pech heeft gehad en als dat dan eens niet het geval was ging hij zelf in de fout. Zal misschien z\'n karma zijn die hem achtervolgd..

      • + 0
      • 22 jun 2012 - 01:26
    • @DRF, wie weet gaat Schumacher (Michael voor intimi @Peter Pouhon), wel voor een nieuw record, aangezien hij deze nog niet heeft ;)

      • + 0
      • 22 jun 2012 - 09:10

BH Grand Prix van Bahrein

Lokale tijd 

BH Grand Prix van Bahrein

Lokale tijd 

Gerelateerd nieuws

Test kalender

Circuit de Catalunya - Wintertest

Circuit de Catalunya - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

Krijgen we dit jaar een titanenstrijd tussen Lewis Hamilton en Max Verstappen te zien?

WK standen 2020

Bekijk volledige WK-stand

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Bahrein
26 - 28 maa
Bahrein
16 - 18 apr
Italië
7 - 9 mei
Spanje
21 - 23 mei
Monaco
4 - 6 jun
Azerbeidzjan
11 - 13 jun
Canada
25 - 27 jun
Frankrijk
2 - 4 jul
Oostenrijk
16 - 18 jul
Groot Brittannië
30 - 1 aug
Hongarije
27 - 29 aug
België
3 - 5 sep
Nederland
10 - 12 sep
Italië
24 - 26 sep
Rusland
1 - 3 okt
Singapore
8 - 10 okt
Japan
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika
29 - 31 okt
Mexico (land)
5 - 7 nov
Brazilië
19 - 21 nov
Australië
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix & Circuit
26 - 28 maa
16 - 18 apr
7 - 9 mei
21 - 23 mei
Monaco Monte Carlo
4 - 6 jun
Azerbeidzjan Baku City Circuit
11 - 13 jun
25 - 27 jun
Frankrijk Paul Ricard
2 - 4 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
16 - 18 jul
Groot Brittannië Silverstone
30 - 1 aug
Hongarije Hungaroring
27 - 29 aug
3 - 5 sep
Nederland Circuit Zandvoort
10 - 12 sep
Italië Monza
24 - 26 sep
Rusland Sochi Autodrom
1 - 3 okt
8 - 10 okt
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika Circuit of the Americas
29 - 31 okt
5 - 7 nov
Brazilië Interlagos
19 - 21 nov
Australië Albert Park
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië Jeddah Street Circuit
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten Yas Marina Circuit
Bekijk volledige kalender
show sidebar