user icon

Hispania Racing heeft weinig haast met benoemen van tweede coureur

  • Gepubliceerd op 17 dec 2011 19:28
  • comments 21
  • Door: Robin Smeets
HRT heeft tot op heden slechts één coureur vastgelegd voor het volgende seizoen. De Spaanse formatie zal sowieso in Melbourne aan de start verschijnen met Pedro de la Rosa. Wie zijn teamgenoot zal worden is nog niet duidelijk en volgens teambaas Luis Perez-Sala kan het nog wel een tijdje duren voordat men daar een beslissing over gaat nemen.

"We voeren vergevorderde gesprekken met enkele coureurs, maar we beslissen nog niks", vertelde Perez-Sala, die eerder ook aangaf dat het team druk bezig is met de verhuizing van het hoofdkwartier naar Valencia en de bouw van de nieuwe bolide. "We zullen een beslissing zeker niet voor het eind van het jaar maken, want ik denk dat dat misschien nog wel het minst belangrijkste is op dit moment."

Reacties (21)

Login om te reageren
  • mas2224v

    Posts: 20

    v/d garde heeft al getekend,ben alleen benieuwd waar???zijn gewoon spelletjes die gespeeld moeten worden,om de andere stoeltjes voor de hoofdprijs te verkopen,blijft een spel van geld in de f1

    is niet voor niets zo stil in kamp guido,als je alleen plan A wil,dan zal het ook wel gebeuren met zo schoonpa

    • + 0
    • 17 dec 2011 - 21:23
  • Ik denk dat het voor v/d garde dit jaar erop of eronder zit. hij is volgens mij ook al ouder dan 25 jaar en dus eigelijk al \"te oud\"

    • + 0
    • 17 dec 2011 - 21:29
    • mas2224v

      Posts: 20

      eerst maar ff jaartje rijjden,en dan maar zien.

      • + 0
      • 17 dec 2011 - 21:32
    • smvs

      Posts: 408

      Ach Ratzenberger debuteerde toen hij 33 was. Al was dat wel in 1994 en werd Ratzenberger als snel gezien.

      • + 0
      • 17 dec 2011 - 21:43
    • Tida

      Posts: 25

      di resta is ook 25 en debuteerde ook pas dit jaar...

      • + 0
      • 17 dec 2011 - 22:55
    • Rodawa

      Posts: 2.418

      Maar Di Resta is wel een iets groter talent dan Van der Garde. ;)

      • + 0
      • 18 dec 2011 - 00:13
  • GPGert

    Posts: 803

    @ mas2224v: Koen, hoe weet jij dat van der Garde al getekend heeft?

    • + 0
    • 17 dec 2011 - 21:41
    • mas2224v

      Posts: 20

      meer een optel som,hij rijdt niet mee in de laatste gp2 race,ze schoonpa is rijker dan rijk,er is alleen plan A,kan me niet voorstellen dat je dan geen f1 rijd,betalen moet hij toch wel,misschien wel de hoofdprijs??mijn gevoel zegt williams,vraag alleen is waarom het nog niet bekend is?politieke spelletjes om geld

      • + 0
      • 18 dec 2011 - 00:39
    • @ mas2224v: Hij reed de laatste GP2 race niet mee?

      www.volkskrant.nl/(...)-weekend-ooit.dhtml

      • + 0
      • 18 dec 2011 - 08:41
  • Gompie

    Posts: 4.951

    vdG is een over het paard getild typje die je gewoon niet in de F1 wilt zien. Maar aan de andere kant, zolang het geen gemeenschapsgeld kost kan mij het bommen.....

    • + 0
    • 17 dec 2011 - 21:45
  • aruba24

    Posts: 640

    Giedo van de Garde is inderdaad in spanje in Valencia voor een radiostation interview bij Maximafm gisteren middag , maar liet geen woord los over een contract met HRT , heb stukje gespot op spaanse televisie TVE1.

    • + 0
    • 17 dec 2011 - 22:32
  • of topic geen dakkar voor verstappen.

    • + 0
    • 17 dec 2011 - 23:24
  • Calvinh

    Posts: 2.262

    \'\'...want ik denk dat dat misschien nog wel het minst belangrijkste is op dit moment.\"
    Ach ja joh, wat maakt het uit... en krijg je dit jaar geen coureur, dan is er vast wel een personeelslid dat graag wil... En als er dit seizoen geen echte coureur is, misschien, als ze even tijd hebben hoor, kunnen ze er volgend seizoen een vinden?

    • + 0
    • 18 dec 2011 - 00:57
  • aruba24

    Posts: 640

    Deze coureurs hebben zich aangemelt bij HRT , Jaime Alguersuari, Sebastien Buemi, Vitaly Petrov, Bruno Senna, Jerome d’Ambrosio en Adrian Sutil , er zou zelfs een gerucht zijn dat ze met 1 auto aan de start zouden gaan wegens reorganisatie van de team naar spanje.

    • + 0
    • 18 dec 2011 - 11:37
    • GPGert

      Posts: 803

      Volgens mij mag dat niet meer. Vroeger had je 1-wagen teams, maar de FIA heeft de regels lang geleden veranderd en de teams verplicht om met twee wagens deel te nemen.

      • + 0
      • 18 dec 2011 - 12:40
    • aruba24

      Posts: 640

      Klop GPGert volgens de regels moeten er twee auto,s op de grid staan bij de start van de seizoen , als zij dat niet doen volgt een boete per race.

      • + 0
      • 18 dec 2011 - 13:15
  • King Atta

    Posts: 21

    Exit Pedro de la rosa en Sutil/Petrov proberen vast te leggen. Beiden nemen sponsorgeld mee en kunnen ook nog aardig sturen, alleen denk ik dat Sutil naar Williams gaat en het exit Barri is

    • + 0
    • 18 dec 2011 - 13:31
    • GPGert

      Posts: 803

      De la Rosa gooien ze er echt niet uit hoor. Ze willen een Spaans team met minimaal één Spaanse coureur.

      • + 0
      • 18 dec 2011 - 14:22
    • King Atta

      Posts: 21

      Nee ik ben bang dat ze dat inderdaad niet doen, maar ik ben echt geen fan van die man. Omdat hij spaanse achtergrond heeft nemen ze hem maar hij is net als Barrichello en Trulli gewoon te oud en uitgeblust. Schumacher? Als 7-voudig wereldkampioen verdient hij het krediet om het volgend jaar te laten zien...

      • + 0
      • 18 dec 2011 - 17:47
  • Waarom zouden ze? Laat de rijders maar tegen elkaar opbieden om het zitje te pakken, er zijn rijders genoeg op de markt.

    • + 0
    • 18 dec 2011 - 18:25
    • juist dat is idd wat er nu gebeurd.

      • + 0
      • 19 dec 2011 - 04:31

IT Grand Prix van Emilia Romagna

Lokale tijd 

  • Vrijdag weather-image

    Zaterdag weather-image

    Zondag weather-image

  • Vrije training 1

    11:00 - 12:00

    Vrije training 3

    11:00 - 12:00

    Race

    15:00 - 17:00

  • Vrije training 2

    14:30 - 15:30

    Kwalificatie

    14:00 - 15:00

    Snelste ronde

    15:00 - 17:00

IT Grand Prix van Emilia Romagna

Lokale tijd 

  • Vrijdag weather-image

  • Vrije training 1

    11:00 - 12:00

  • Zaterdag weather-image

  • Vrije training 3

    11:00 - 12:00

  • Zondag weather-image

  • Race

    15:00 - 17:00

  • Vrijdag weather-image

  • Vrije training 2

    14:30 - 15:30

  • Zaterdag weather-image

  • Kwalificatie

    14:00 - 15:00

  • Zondag weather-image

  • Snelste ronde

    15:00 - 17:00

Gerelateerd nieuws

Test kalender

Circuit de Catalunya - Wintertest

Circuit de Catalunya - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

Imola zou vast op de Formule 1-kalender moeten staan

WK standen 2020

Bekijk volledige WK-stand

Team profiel