user icon

Mark Webber tekende contractverlenging al in Hongarije

  • Gepubliceerd op 27 aug 2011 21:04
  • comments 9
  • Door: Robin Smeets
Vanochtend werd duidelijk dat Mark Webber ook volgend seizoen zal racen voor Red Bull Racing. De Australiër werd door het Oostenrijkse team bevestigd voor 2012, maar Webber zelf had al langere tijd de zekerheid van een stoeltje. Al tijdens het raceweekend in Hongarije tekende hij het contract met Red Bull.

"Ik heb niet lang geleden getekend", vertelde Webber tijdens de persconferentie na de kwalificatie. "Het was zelfs vorig raceweekend, op de zondag. "Voor mij is het niet slecht dat mijn contract steeds met één jaar wordt verlengt. Ook het team zal het wel goed uikomen. Het is een beetje 50-50."

Reacties (9)

Login om te reageren
  • Zsolt

    Posts: 61

    Geweldig nieuws. Nog een jaartje genieten van deze topper.

    • + 0
    • 27 aug 2011 - 21:25
    • welke topper?

      • + 0
      • 27 aug 2011 - 23:29
    • Mark Webber.

      Heb je het artikel wel gelezen? Het staat zelf in de titel \'Mark Webber tekende contractverlenging al in Hongarije\'

      Dus die topper is Mark Webber... Mijn werk hier is gedaan, op naar het volgende vraagstuk.

      • + 0
      • 27 aug 2011 - 23:39
    • Kenney

      Posts: 2.217

      Zie je het sarcasme dan niet in zijn post? Hij is heus niet zo dom dat hij niet weet over wie het gaat.

      • + 0
      • 28 aug 2011 - 00:46
    • Allemachtig zeg... Ik dacht nog in mijzelf \'zou ik op het einde van mijn stukje tekst *sarcasme* zetten? of is het al duidelijk genoeg?\'

      Mijn vertrouwen in de mensheid is weer iets naar beneden gegaan.

      • + 0
      • 28 aug 2011 - 02:33
    • Zie je het sarcasme dan niet in mijn post? Ik dacht dat het overduidelijk was, maar het is mss beter als ik het er vanaf nu vanonder bijzet voor iemand zichzelf pijn doet.

      (Ik dacht dat ik gisterenavond al iets had gezegd, maar ik zie mijn reactie niet dus vandaar repost.)

      • + 0
      • 28 aug 2011 - 09:50
    • Oh, daar zijn mijn reacties.

      Nu kunnen jullie dubbel genieten van mijn posts vol niveau en levenswijsheid.

      *sarcasme*

      • + 0
      • 28 aug 2011 - 11:38
  • Godius

    Posts: 658

    Wat ik vreemd vind bij Webber is dat hij in het begin van zijn carrière altijd knijterhard kon kwalificeren en in de race het een beetje verspeelde. En nu stelselmatig eruit wordt gekwalificeerd door vettel en er in de races wel hard op is vooruitgegaan.

    Het jammerlijke van anno 2011 is dat je op de meeste banen een hoge startpositie nodig hebt.

    • + 0
    • 28 aug 2011 - 01:08
    • Tja, dat was in een Jaguar met matige teamgenoten. Bij Williams kwalificeerde Webber zich niet in 2005 niet heel veel beter dan Heidfeld. En in 2006 stond Rosberg er soms ook gewoon voor.

      Hij is wel beter geworden tijdens de races ja. Zijn slechte starts doen hem alleen de das om. 2x had hij pole, en om dan meteen die 1e plek bij de start in te leveren is nou niet echt lekker.

      • + 0
      • 28 aug 2011 - 10:46

IT Grand Prix van Italië

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

IT Grand Prix van Italië

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

Gerelateerd nieuws

WK standen 2021

Bekijk volledige WK-stand

Test kalender

Bahrain International Circuit - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

De Formule 1-bolide van 2022 is mooier dan de huidige?

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Bahrein
26 - 28 maa
Bahrein
16 - 18 apr
Italië
7 - 9 mei
Spanje
20 - 23 mei
Monaco
4 - 6 jun
Azerbeidzjan
18 - 20 jun
Frankrijk
25 - 27 jun
Oostenrijk
2 - 4 jul
Oostenrijk
16 - 18 jul
Groot Brittannië
30 - 1 aug
Hongarije
27 - 29 aug
België
3 - 5 sep
Nederland
10 - 12 sep
Italië
24 - 26 sep
Rusland
1 - 3 okt
Singapore
8 - 10 okt
Japan
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika
29 - 31 okt
Mexico (land)
5 - 7 nov
Brazilië
19 - 21 nov
Australië
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix & Circuit
26 - 28 maa
16 - 18 apr
7 - 9 mei
20 - 23 mei
Monaco Monte Carlo
4 - 6 jun
Azerbeidzjan Baku City Circuit
18 - 20 jun
Frankrijk Paul Ricard
25 - 27 jun
Oostenrijk Red Bull Ring
2 - 4 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
16 - 18 jul
Groot Brittannië Silverstone
30 - 1 aug
Hongarije Hungaroring
27 - 29 aug
3 - 5 sep
Nederland Circuit Zandvoort
10 - 12 sep
Italië Monza
24 - 26 sep
Rusland Sochi Autodrom
1 - 3 okt
8 - 10 okt
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika Circuit of the Americas
29 - 31 okt
5 - 7 nov
Brazilië Interlagos
19 - 21 nov
Australië Albert Park
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië Jeddah Street Circuit
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten Yas Marina Circuit
Bekijk volledige kalender
show sidebar