Lotus Renault GP stelt teleur in Hongaarse kwalificatie
- Gepubliceerd op 30 jul 2011 17:01
-
4
- Door: Robin Smeets
"Ik had vooral moeite met het opwarmen van mijn banden", vertelde Petrov. "Verder had ik veel last van onderstuur, vooral in Turn 9. Daarmee verloor ik zo'n twee tienden en had ik geen kans meer om in Q3 terecht te komen. Het gaat de laatste races niet zoals we willen, zeker niet in de kwalificaties, en dat komt met name omdat we altijd grip tekort komen. We zullen morgen het beste van de situatie moeten maken."
Nick Heidfeld vertelde: "Vandaag was wederom niet het resultaat waar we op hadden gehoopt. Misschien is dit wel een juiste indicatie van de positie waarop we momenteel staan. We kunnen maar moeilijk meer tijd uit de auto halen, maar ik ben ervan overtuigd dat we tijdens de race wat plaatsen kunnen winnen. Dat is zeker mogelijk."
Trending nieuws
-
Sainz verklaart Hamilton-vorm bij Ferrari: "Dat maakt het verschil"
De voorganger van Lewis Hamilton, Carlos Sainz, heeft een verklaring gegeven voor de goede prestaties van de zevenvou...
21 jun 2026 16:45 -
Verstappen bleef tot het laatste moment achter Lawson staan
Liam Lawson heeft mooie woorden over voor Max Verstappen. Lawson was vorig jaar tijdens de eerste raceweekenden de te...
22 jun 2026 09:26 -
Sainz onthult opvallend detail uit Red Bull-contract Verstappen
Carlos Sainz heeft een opmerkelijke clausule in het Red Bull-contract van Max Verstappen geopenbaard. De Spaanse Will...
22 jun 2026 08:48 -
Hittegolf zorgt voor zorgen voor F1-race in Oostenrijk
De hittegolf in Europa kan aankomend weekend voor de nodige hoofdbrekens zorgen bij de Grand Prix van Oostenrijk. Het...
22 jun 2026 08:11 -
Hamilton heeft opvallende voorsprong op Verstappen
Lewis Hamilton heeft een goede start van het seizoen achter de rug, en dat is ook terug te zien in de cijfers. Hamilt...
22 jun 2026 07:36
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
Zaterdag
Zondag
-
Vrije training 1
13:30 - 14:30
Vrije training 3
12:30 - 13:30
Race / Startgrid
15:00 - 17:00
-
Vrije training 2
17:00 - 18:00
Kwalificatie
16:00 - 17:00
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
-
Vrije training 1
13:30 - 14:30
-
Zaterdag
-
Vrije training 3
12:30 - 13:30
-
Zondag
-
Race
15:00 - 17:00
-
Vrijdag
-
Vrije training 2
17:00 - 18:00
-
Zaterdag
-
Kwalificatie
16:00 - 17:00
-
Zondag
-
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Test kalender
Circuit de Catalunya - Wintertest
WK standen 2026
Gerelateerd nieuws
Geef je mening
Formule 1 kalender - 2026
Formule 1 kalender - 2026
Team profiel
- Team naam Renault
- Basis Enstone, Frankrijk
- Fernando Alonso 1
- Daniel Ricciardo 3
- Fernando Alonso 5
- Fernando Alonso 5
- Fernando Alonso 7
- Romain Grosjean 8
- Fernando Alonso 8
- Fernando Alonso 8
- Pastor Maldonado 13
- Jenson Button 15
- Kevin Magnussen 20
- Nico Hülkenberg 27
- Jolyon Palmer 30
- Esteban Ocon 31
- Carlos Sainz jr 55
236.937 reacties op Renault
26 leden hebben dit team als favoriet
Tweets over Renault

Reacties (4)
Login om te reagerenPosts: 893
Ha die Jack,Michael en anderen leden der F1 expertisementen.
Na weken in Frankrijk te hebben gereden met de \"Safetycar\" deel uitmakende van de machtige Tour Caravaan uitkijkend op de dal van \"Col Fianelo) ben ik weer terug van vakantie om mijn taken als wedstrijdleider overtenemen. Tijdens mijn vakantie heb ik van mijn diplomatieke relaties geleerd dat men geen \"Kers of DRS\" nodig heeft om in te halen een berg , doping of een valpartij is voldoende\". Helaas werd ik 2 dagen voor de machtige \"Champs-Elysee\" uit de ronde gezet omdat er cafeine in mijn bloed was aangetroffen.
Zoals gezegd bevind ik mij te midden in het mooie \"rond heuvelachtig\" landschap dat Hongarije heet. Mijn machtige tent van 97m2 bestaande uit \"Kashmir-zijde-linnen\" staat reeds opgesteld in de plaatselijke camping naast de \"Hongaruring\" waar ik in gezeligheid ben van \"echte\"F1 fans en de mooie natuur die Hongarije rijk is.
Ik hoop dat mijnheer Buemi zich deze keer netjes gaat gedragen en niet als een \"puber\" te lopen dansen tijdens de race. Dat zelfde geld voor zijn even \"niet uitblinkende teamgenoot\" Algenslager.
Ik ga mij nu voorbereiden tot de race.
PS: Jackie Stewart ik heb vernomen dat u ook ergens in de camping rondloopt maar ik weet niet waar , u bent van harte uitgenodigt om mijn kashmir met zijde-linnen bedekte tent een bezoek te brengen , luisterend met een goed glas wijn uit Lourdes naar het gratis \"Beatles optreden\" van Nick Heidfeld voor de campeerders.
Mvg, Charlie Whiting
De Wedstrijdleiding
Posts: 1.481
1. Kost dit niet wat veel tijd? Als je wilt trollen kun je ook gewoon korte berichtjes schrijven.
2. Je spelt Hongaroring verkeerd,
Posts: 1.434
CW, ik ben blij dat je weer terug bent. Krijgen wij eindelijk weer wat goede informatie en misschien, gezien je leiderschap, dat je de discussie hier weer een beetje kan stroomlijnen. De laatste tijd, tijdens je afwezigheid, was het hier hommeles op dit forum. Verschrikkelijk veel fitten tussen forumleden van wat je niet en wel mag zeggen. Patrickl en Red Strip zijn gevlucht, zij konden de discussies niet meer aan en zijn nu onder behandeling. Mika4ever die weer terug is en gelijk de wind van voren kreeg, etc. etc. De verhalen hoe goed Alonso is en nu op de 5de startplek ligt en Lewis Hamilton die zeker de komende race gaat winnen maar nu verslagen door Vettel. Rosberg die zijn best doet om Schumacher voor te blijven maar tijdens de race die plek toch niet weet te behouden. Met al was het tijdens jouw afwezigheid geen dolle pret. Ik hoop dan ook dat je de race morgen stevig in handen hebt en wij als Schumacher fan hem mogen bejubbelen voor zijn winst.
Posts: 1.890
Hey Charles, goed dat je terug bent, einedelijk weer eens een vermakelijke post te midden van al het amateur semi-expert gedrag van F1 wijsneuzen op dit forum.