user icon
user icon

Alex Albon: "Ik heb Lewis Hamilton nog niet gesproken, ook niet via snapchat"

  • Gepubliceerd op 09 jul 2020 17:57
  • comments 25
  • Door: Rob Veenstra

De persconferenties voor de tweede Grand Prix van het seizoen zijn begonnen en uiteraard waren Max Verstappen en Alexander Albon samen aanwezig in de persconferentiekamer en beantwoorden vragen van journalisten die via ingestuurde video's de vragen stelden.

Logischerwijs kreeg Alex Albon vragen over het incident met Lewis Hamilton. De Thaise-Brit reageerde rustig en kalm en maakte duidelijk dat hij nog niet had gesproken met Lewis Hamilton: "Nee, ik heb Lewis nog niet gesproken. Er valt eigenlijk ook niet veel te zeggen, het is wat het is. Ik denk niet dat hij in contact wilde komen. Wat moet ik er verder over zeggen? Ik kijk vooruit naar de tweede race op dit circuit."

Had een speciale dag kunnen zijn

De teamgenoot van Max Verstappen kreeg ook de vraag of hij de race had kunnen winnen. Hij vatte het als volgt samen: "De strategie die we hadden was echt heel goed, dat heeft het team heel goed gedaan moet ik zeggen. We reden op de zachte banden en na twee safety cars waren de banden koud dus dat werkte in ons voordeel. We moesten hierdoor snel inhalen om een kans op de overwinning te krijgen. Het had een speciale dag kunnen zijn..."

Albon benadrukt dat hij ook niet telefonisch contact heeft gehad met Lewis Hamilton. Max Verstappen vroeg hem 'ook niet via snapchat'? Albon antwoordde: "Nee haha, ook niet via snapchat!"

Reacties (25)

Login om te reageren
  • En via Zoom misschien?

    • + 1
    • 9 jul 2020 - 18:05
    • flyineddy

      Posts: 236

      Of ouderwets via de tamtam?

      Eddy.

      • + 0
      • 9 jul 2020 - 18:17
    • Ho wacht, ik denk dat lewis wel contact heeft gezocht, maar dat de postduif verdwaald is

      • + 1
      • 9 jul 2020 - 18:24
    • flyineddy

      Posts: 236

      Dat was dan misschien wel die duif die ik gisteren bijna onder de auto had. xD

      Eddy.

      • + 0
      • 9 jul 2020 - 18:30
    • Ik reed achter jou aan Eddy, mij lukte het wel. Ik zag alleen maar veren in m'n achteruitkijkspiegel.

      • + 1
      • 9 jul 2020 - 18:49
    • flyineddy

      Posts: 236

      Ah, super Ouw! Ik baalde al dat ik hem gemist had.
      Dat briefje aan zijn poot nog terug kunnen vinden?

      Eddy.

      • + 0
      • 9 jul 2020 - 18:54
    • Die duif is in elk geval nooit meer sjagerijnig.

      • + 2
      • 9 jul 2020 - 18:54
    • Ik zag nog net dat hij z'n middelveer omhoog stak Schwantz.

      • + 1
      • 9 jul 2020 - 20:22
    • Weet je zeker dat t pino niet was?

      • + 0
      • 9 jul 2020 - 20:28
    • Nee, het was Gerrit, zeker weten.

      • + 0
      • 9 jul 2020 - 21:23
    • He was just flippng the bird at you @Ouw

      • + 1
      • 10 jul 2020 - 00:33
  • Wat een gezeik, coureurs liggen er nachten wakker van en iedereen wordt om een mening gevraagd om nieuws te creëren.

    • + 0
    • 9 jul 2020 - 19:10
  • Hij moet Hamilton gewoon op Snapchat privé een foto van z'n reet sturen. Is maar een paar seconden zichtbaar, maar dan is het wel duidelijk.

    • + 2
    • 9 jul 2020 - 19:33
    • Hahahaha deze reactie vind ik wel goud, zeker als hij het zou uitvoeren! Ik zie Max of Ricciardo er wel voor aan, Raikkonen ook als-ie dronken is ;-)

      • + 0
      • 10 jul 2020 - 00:18
  • nr 76

    Posts: 546

    Was toch duidelijk te zien dat ze wel contact hadden lijkt me.

    • + 2
    • 9 jul 2020 - 19:34
  • Montfort

    Posts: 624

    Snapchat is wel wat voor Lewis;
    Hoeft hij zijn berichten niet meer allemaal handmatig weg te gooien... 😋

    • + 4
    • 9 jul 2020 - 20:32
  • Ik vond de hele situatie meer geschikt voor Tik Tok...

    • + 0
    • 9 jul 2020 - 21:29
    • Snork

      Posts: 7.891

      Of Dumpert.

      • + 0
      • 9 jul 2020 - 21:52
    • Mikeen

      Posts: 89

      Hyves

      • + 1
      • 9 jul 2020 - 23:41
  • stuur hem een appie

    • + 0
    • 9 jul 2020 - 23:50
    • Da gaat nie, Hamilton staat op de zwarte lijst.

      • + 0
      • 10 jul 2020 - 00:34
  • Die zit op BLM, snap chat dat dan!!

    • + 0
    • 10 jul 2020 - 00:55
  • Lekker belangrijk of ze elkaar tussentijds spreken of niet.
    ik zou Lewis in de paddock opzoeken Alex, even een spoedlesje Muay Thai geven :)

    • + 1
    • 10 jul 2020 - 08:17
    • Maximo

      Posts: 6.293

      Albon kan er beter geen punt meer van maken, al denk ik dat Marko misschien wel bewust het vuurtje opstookt, ook bij Albon.

      Alles om Lewis mentaal te belasten...... het is niet netjes, maar de mentale gesteldheid van een F1 coureur maakt op het circuit een groot verschil uit.

      • + 0
      • 10 jul 2020 - 08:43
    • netjes of niet, zolang het maar effectief is. En dat kan het zijn bij Lewis zolang je als tegenstander de juiste buttons maar weet te pushen, alle middelen moet je uitnutten, jammer dat Bottas hier zich niet helemaal van bewust is, daar zou hij een flinke klapper mee kunnen maken

      • + 0
      • 10 jul 2020 - 08:55

ES Grand Prix van Spanje

Lokale tijd 

Bekijk meer foto\'s

ES Grand Prix van Spanje

Lokale tijd 

Bekijk meer foto\'s

Gerelateerd nieuws

Test kalender

Circuit de Catalunya - Wintertest

Circuit de Catalunya - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

Bespreken Max Verstappen en teamlid in dit filmpje de intro van DAS?

WK standen 2020

Bekijk volledige WK-stand

Coureursprofiel

  • Team Red Bull Racing
  • Punten 1.025
  • Podiums 35
  • Grand Prix 107
  • Land NL
  • Geb. datum 30 sep 1997 (22)
  • Geb. plaats Hasselt (Belgie), NL
  • Gewicht 70 kg
  • Lengte 1,80 m
Bekijk volledig profiel

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Spanje
-
Spanje
3 - 5 jul
Oostenrijk
10 - 12 jul
Oostenrijk
17 - 19 jul
Hongarije
31 - 2 aug
Groot Brittannië
7 - 9 aug
Groot Brittannië
14 - 16 aug
Spanje
28 - 30 aug
België
4 - 6 sep
Italië
11 - 13 sep
Italië
25 - 27 sep
Rusland
9 - 11 okt
Duitsland
31 - 1 nov
Italië
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix & Circuit
3 - 5 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
10 - 12 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
17 - 19 jul
Hongarije Hungaroring
31 - 2 aug
Groot Brittannië Silverstone
7 - 9 aug
Groot Brittannië Silverstone
14 - 16 aug
28 - 30 aug
4 - 6 sep
Italië Monza
11 - 13 sep
Italië Mugello
25 - 27 sep
Rusland Sochi Autodrom
9 - 11 okt
Duitsland Nurburgring
31 - 1 nov
Bekijk volledige kalender
show sidebar