Piquet: "Kimi is een komische kerel, zijn mening verandert zo snel"
- Gepubliceerd op 05 apr 2011 20:03
-
32
- Door: Robin Smeets
"Hij is een nogal komische kerel", beschreef Piquet de Finse coureur. "Hij verandert zijn mening net zo snel als dat hij van ondergoed wisselt. Bij Kimi weet je nooit wat hij gaat zeggen of hoe de zaken er voorstaan. Het kan zijn dat hij drie jaar actief blijft in de NASCAR, het kan ook al na drie races afgelopen zijn, omdat hij er daarna geen zin meer in heeft."
Trending nieuws
-
Leclerc kan mogelijke titeljacht Hamilton verstoren
Jolyon Palmer vraagt zich af of Charles Leclerc in staat is om zijn Ferrari-teamgenoot Lewis Hamilton te helpen in ee...
22 jun 2026 16:09 -
Mercedes wil Antonelli en Russell gelijk blijven behandelen
Binnen Mercedes groeit de discussie over een mogelijke voorkeursbehandeling voor Kimi Antonelli. De jonge Italiaan he...
22 jun 2026 18:46 -
'Red Bull kiest de aanval met opvallend groot updatepakket'
Het lijkt erop dat het team van Red Bull Racing aankomend weekend alle kaarten op tafel gaat leggen. In Oostenrijk in...
22 jun 2026 17:22 -
'Sainz heeft genoeg van Williams: Vader dringt aan op Audi-transfer'
De toekomst van Carlos Sainz bij Williams staat plotseling ter discussie. De Spaanse coureur leek zich aanvankelijk t...
22 jun 2026 18:06 -
Lawson blikt terug op Red Bull-drama: "Deed alsof het nooit gebeurd was"
De passage van Liam Lawson bij Red Bull Racing duurde amper twee races, maar liet duidelijk diepe sporen na. De Nieuw...
22 jun 2026 16:46
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
Zaterdag
Zondag
-
Vrije training 1
13:30 - 14:30
Vrije training 3
12:30 - 13:30
Race / Startgrid
15:00 - 17:00
-
Vrije training 2
17:00 - 18:00
Kwalificatie
16:00 - 17:00
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
-
Vrije training 1
13:30 - 14:30
-
Zaterdag
-
Vrije training 3
12:30 - 13:30
-
Zondag
-
Race
15:00 - 17:00
-
Vrijdag
-
Vrije training 2
17:00 - 18:00
-
Zaterdag
-
Kwalificatie
16:00 - 17:00
-
Zondag
-
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Test kalender
Circuit de Catalunya - Wintertest

Reacties (32)
Login om te reagerenPosts: 1.265
Correctie er staan 3 voormalig F1 coureurs aan de start in de truck series. Max Papis rijdt ook fulltime mee.
Posts: 10.089
het meest komische is, dat Piquet zelf ook weet dat Kimi hier niet op in zal gaan dus durft ie zoiets te zeggen
vanwaar eigenlijk deze reactie van Piquet, is die jaloers ergens op?
Posts: 1.503
Het is de waarheid... Bij Kimi weet je het maar nooit.
Posts: 432
Het kan ook gewoon zijn dat een journalist aan hem vroeg wat hij er van vond dat Kimi Raikkonen en hij weer opdezelfde baan gaan rijden (of iets dergelijks)
Posts: 10.089
Kimi doet puur wat die leuk vind.. Legend!
Posts: 480
Nou, waarschijnlijk is het aan Nelsinho gevraagd, die geeft zijn mening, die net zo goed of slecht is als die van jou of mij. Dus je suggestie naar jaloers snap ik niet.
Posts: 4.764
@Raikkonen-FAN(3590) 5 april 2011 20:40:
Juist en op basis van die reactie van jou kan ik Piquet JR. zijn reactie wel begrijpen. Kimi roept eerst dat hij Nascar niets vind en een paar jaar later wil hij ineens Nascar gaan rijden omdat het hem \'wel leuk lijkt\'. Dus als het na 3 races niet gaat zoals hij het misschien had gewilt dan is ie zo weg.
Posts: 10.089
dus een mening verandert snel als je na 2 jaar er anders over denkt?
Posts: 10.089
en Kimi zal vast wel een contract hebben getekend, en Kimi houd zich altijd aan zijn contract.
Posts: 859
En toch blijft het mijn favoriete coureur, juist omdat hij een eigen mening heeft en het eigenlijk niks boeit wat iemand vind.
En hij kan natuurlijk ook een aardig potje rijden.
Posts: 12.432
Ehh, welke mening heeft hij dan?
Posts: 10.089
@dutch
waar haalt Piquet het eigenlijk vandaan dat die zovaak van mening verandert ? dat hij Nascar 2 jaar geleden niet leuk vond en nu wel, is toch niet een snelle menings verandering
Posts: 12.432
Wanneer ik Kimi zie vertelt hij eigenlijk niks en kan ik hem ook nooit op een mening betrappen, dus ja, mijn vraag is simpel, welke mening? En wat een ander vertelt....zal wel. Maar uit zijn mond hoor ik dat nooit.
Posts: 10.089
dan heb jij kimi nog nooit gezien
Posts: 7.320
Dutch: Het is meer dat Kimi nooit mee lult. Je hoort hem nooit gladde PR praat verkopen. Dat hij interviewen oninteressant vindt druipte er niettemin vanaf, maar tis juist zo mooi [vond ik] dat hij zo bot en kort praatte zonder spelletjes of strategie. Liet zich niet verleiden , vond t vooral allemaal saai om iets te moeten zeggen. ik vond dat mooi. Heel puur en droog, schitterend.
Daarmee had ie echt mn hart gestolen , buiten natuurlijk zijn skills..
vond het ook mooi dat hij nooit jankte om die klote plofmercedes. Hij liet zich niet verleiden door journalisten. Hulde.
En mooi dat ie na zn eerste meters op Abu Dhabi, dat die sjeiks vroegen hoe hij hun nieuwe super circuit vond, dat hij zei iets van : ,,well turn 1 is nice but the rest is kinda shit.\"
machtige droogkloot, ginne fratse zoals \'wij\' hier zeggen... :-)
ik hoop dat ik nog eens ooit wat mooie beelden krijg te zien van Kimi in een pick up...
Posts: 10.089
De Zeswieler
Perfect gezegd
Kimi is echt geweldig
Posts: 1.508
Sluit ik me helemaal bij aan.Ik mis zijn \"back to eurth\" houding vreselijk!
Posts: 859
@DutchF1, zie post De Zeswieler.
Ik doelde uiteraard ook op het feit dat hij niet met iedereen mee lult en niet van saaie standaard pers praatjes houdt. Weet niet sinds wanneer je F1 kijkt maar ik mag toch wel verwachten dat je in de jaren van Kimi er bij was, dat je zoiets toch weet.
Posts: 4.764
@Raikkonen-FAN(3590) 5 april 2011 21:38:
En jij wel zeker? Zeker uitgebreid met hem gesproken. Eigenlijk ben je beste vrienden met Kimi alleen weet Kimi het zelf nog niet :-)
Posts: 10.089
@szixxx
we komen zelfs bij elkaar op de verjaardagen
Posts: 10.089
alleen kan hij vaak niet komen omdat ik net in een race weekend jarig ben telkens :D we bellen elkaar elk uur om elkaar te steunen in goede en slechte tijden.. ik had hem net nog aan de lijn, hij vind jouw een niet zo aardige jongen
Posts: 2.418
@Raikkonen-FAN: Waar haal jij eigenlijk vandaan dat Raikkonen nooit contracten verbreekt (zoals je een paar posts hierboven hebt gezegd)? Hij en Ferrari hebben het contract voor 2010 verbroken, dusja... en misschien als het hem ergens niet bevalt, dat hij het zelf ook wel open wil breken. ;)
Posts: 37
Het is algemeen bekend dat Ferrari Kimi weg wilde hebben. Ik snap ook dat Kimi niet wilde rijden voor een team dat je niet moet. Dat noem ik niet \"het breken van een contract\".
Posts: 305
Hoe weet Piquet dat van die onderbroeken eigenlijk?
Posts: 103
Weet je zeker dat het geen Robbert98 is? Ik vind het namelijk eerder een opmerking voor een 12/13 jarige dan voor iemand van bijna 22 jaar.
Posts: 4.764
@go-ricardo(103) 5 april 2011 21:40:
Ach en waarom zou je dit niet mogen roepen? Omdat je een bepaalde leeftijdsgrens bent gepasseerd mag je geen onderbroekenlol meer hebben? Lekker hypocriet..
Posts: 45
Ik dacht hetzelfde, zal wel onderbroekenlol zijn?
Posts: 305
Tja, zuurpruimen is ook een vak.
Posts: 11.414
Het is een Piquet fan. Je kunt wel nagaan dat die een heel extreem speciaal gevoel voor humor hebben.
Posts: 4.764
@patrickl(9737) Vandaag om 09:04:
Ach, dat is nog altijd beter dan geen gevoel voor humor.
Posts: 122
Hier de mening van een 4 voudig nascar kampioen.
\"Im a big Formula One fan and I admire Kimi,\" Gordon told reporters Saturday in Martinsville, Va. \"I cant wait for him to come in here [media center] and do an interview because the one-word answers that you guys are going to get out of those questions is going to be hilarious to watch.\"
Ook leuk om te zien Dick Trickle cigarette break. ( good old days of nascar )
www.youtube.com/watch?v=g8gu9mTkjq4
Posts: 10.089
haha vooral die laatste zin haha