Goede weersvoorspellingen voor Barcelona ondanks hevige regen
- Gepubliceerd op 17 feb 2011 15:18
-
4
- Door: Robin Smeets
Morgen zal de testweek in Barcelona onder een lekker zonnetje beginnen met een temperatuur van een graad of vijftien. Ook zondag zullen er weinig wolken hangen en blijft de temperatuur stabiel. Voor zaterdag en maandag is er wat bewolking voorspelt, maar vooralsnog denkt men dat daar geen regen uit zal vallen.
Verder meldde de redactie van F1Today.nl ter plaatse dat als morgen besloten zal worden de testweek in Bahrein te schrappen, er een extra test komt in Spanje. Morgen zullen de teams daarover beslissen.
Trending nieuws
-
Mercedes wil Antonelli en Russell gelijk blijven behandelen
Binnen Mercedes groeit de discussie over een mogelijke voorkeursbehandeling voor Kimi Antonelli. De jonge Italiaan he...
22 jun 2026 18:46 -
'Sainz heeft genoeg van Williams: Vader dringt aan op Audi-transfer'
De toekomst van Carlos Sainz bij Williams staat plotseling ter discussie. De Spaanse coureur leek zich aanvankelijk t...
22 jun 2026 18:06 -
'Red Bull kiest de aanval met opvallend groot updatepakket'
Het lijkt erop dat het team van Red Bull Racing aankomend weekend alle kaarten op tafel gaat leggen. In Oostenrijk in...
22 jun 2026 17:22 -
Lawson blikt terug op Red Bull-drama: "Deed alsof het nooit gebeurd was"
De passage van Liam Lawson bij Red Bull Racing duurde amper twee races, maar liet duidelijk diepe sporen na. De Nieuw...
22 jun 2026 16:46 -
Leclerc kan mogelijke titeljacht Hamilton verstoren
Jolyon Palmer vraagt zich af of Charles Leclerc in staat is om zijn Ferrari-teamgenoot Lewis Hamilton te helpen in ee...
22 jun 2026 16:09
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
Zaterdag
Zondag
-
Vrije training 1
13:30 - 14:30
Vrije training 3
12:30 - 13:30
Race / Startgrid
15:00 - 17:00
-
Vrije training 2
17:00 - 18:00
Kwalificatie
16:00 - 17:00
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
-
Vrije training 1
13:30 - 14:30
-
Zaterdag
-
Vrije training 3
12:30 - 13:30
-
Zondag
-
Race
15:00 - 17:00
-
Vrijdag
-
Vrije training 2
17:00 - 18:00
-
Zaterdag
-
Kwalificatie
16:00 - 17:00
-
Zondag
-
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Test kalender
Circuit de Catalunya - Wintertest

Reacties (4)
Login om te reagerenPosts: 144
Jammer, ik had ze liever dichterbij gezien voor de test. Op grond van temperatuur denk ik echter niet dat België of Duitsland een serieuze optie zou zijn geweest.
Posts: 3.145
Beste redactie, ik loop me de laatste tijd steeds vaker te irriteren aan het gedrag van gebruikers. Ze kunnen meerdere accounts met hetzelfde IP adres aanmaken, lopen te provoceren, maken overal een strijd van, en worden over het algemeen nog persoonlijk ook.
Is het niet eens \'n keertje tijd dat de bezem gaat door een aantal gebruikers / IP-adressen? Het niveau gaat jammer genoeg weer naar beneden nadat het een tijd zo goed is gegaan, ik loop me de laatste tijd meer te irriteren aan sommige gebruikers dan dat er een fatsoenlijke discussie gehouden kan worden voordat pubers zich gaan bemoeien en met de meest domme opmerkingen een discussie verzieken.
Met zekerheid kun je stellen dat de volgende account van een en dezelfde gebruiker zijn;
patrick l, Dominic, Charlie Whiting, Swearengen, boabreeder.
Common redactie! :)
Posts: 61
Of deze gebruikers zijn verschillende mensen in bijvoorbeeld 1 (bedrijfs)pand, studentenwoning o.i.d.
Het is wel een risico wat je loopt om accounts zonder reden te blokkeren. Wat wel een idee is, is om met strafpunten ofzo te werken.
2x waarschuwing, derde keer IP-Ban.
Is maar een suggestie...
Wat ook kan is om op het moment dat je een reactie van een van deze mensen ziet gewoon hun reactie niet lezen. Reacties en/of uitingen op hun berichten zal ze alleen maar aanmoedigen om ermee door te gaan.
Posts: 1.508
@Mika4ever,ik weet niet of je wel eens op www.formule1.nl ben geweest,maar daar is het nog veel erger,daar worden coureurs en gebruikers de ergste ziektes,en ernstig lichamelijk letsel toegewenst,zoals een nek breken.Ook wordt veel gediscrimineerd en hatelijke,kwetsende opmerkingen gemaakt.Niet normaal gewoon!