Het team van Renault heeft een nieuwe partner aan de haak geslagen. De Franse renstal bundelt vanaf komend seizoen de krachten met Le Coq Sportif. Het Franse kledingmerk is de komende drie jaar de kledingpartner van Renault.
Renault-directeur Cyril Abiteboul: "Ik ben heel blij dat Le Coq Sportif besloten heeft om in de Formule 1 te stappen en wel bij ons team. De komst van een nieuwe kledingsponsor toont niet alleen de belangstelling die Renault voor de sport gecreëerd heeft, maar demonstreert ook de aantrekkingskracht van de Formule 1 op een merk dat al actief is in sporten als voetbal, rugby, wielrennen en tennis."
"Onze teamleden en coureurs zullen de komende jaren profiteren van de expertise van dit historische en iconische sportkledingmerk. We werken al aan een volledige merchandise-lijn in de teamkleuren en gezamenlijke projecten voor de ideale kruisbestuiving."
3

Reacties (7)
Login om te reagerenPosts: 717
Vreemd genoeg precies de bewoording die Franz Tost vorige race over had voor Renault zelf. Toevallig.
Posts: 2.267
Past goed bij Abiteboul, een sportieve cock
Posts: 8.297
Haantjes gedrag..;)
Posts: 10.752
Magnussen volgend jaar naar Hulkenberg en Sainz: Suck Le-Coq honey
Posts: 5.634
Lecoq sportif. Ofwel: de sportieve lul
Posts: 5.665
de sportieve haan
Posts: 1.565
Twee middelmatige merken wat mij betreft een goede match.