Michael Schumacher: "Dat was even schrikken!"
- Gepubliceerd op 14 nov 2010 14:59
-
22
- Door: Robin Smeets
"Dat was even schrikken", vertelde Schumacher na zijn crash tegen de Duitse televisie. "Gelukkig raakte hij mij niet zelf, ik ben verder in orde. Even dacht ik dat Nico mij had geraakt, maar dat was neit zo. Ik kan niemand anders dan mezelf de schuld geven", aldus Schumacher, die in negentien races nooit op het podium eindigde.
Trending nieuws
-
Verstappen opende de deur voor F1-debuut Antonelli
Max Verstappen heeft er volgens Jock Clear mede voor gezorgd dat Andrea Kimi Antonelli op jonge leeftijd kon debutere...
23 jun 2026 09:26 -
Zandvoort presenteert grote vervanger van F1-race
Het circuit van Zandvoort heeft een vervanger van de Formule 1 gevonden. De koningsklasse van de autosport komt dit j...
23 jun 2026 11:19 -
F1-regels remmen Verstappen af: "Dan gaat het voordeel verloren"
Volgens Franz Tost is het voor Max Verstappen niet meer mogelijk om zijn sterke punten te gebruiken onder de nieuwe r...
23 jun 2026 12:09 -
Leclerc geeft toe: "Deze auto ligt Hamilton beter dan de vorige generatie"
Charles Leclerc heeft toegegeven dat Lewis Hamilton een voorsprong op hem heeft bij Ferrari. De zevenvoudig wereldkam...
23 jun 2026 10:46 -
Verstappen gebombardeerd tot favoriet voor Oostenrijk
Het team van Red Bull Racing maakt volgens Franz Tost serieuze kans op een topprestatie in Oostenrijk. De werkgever v...
23 jun 2026 10:09
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
Zaterdag
Zondag
-
Vrije training 1
13:30 - 14:30
Vrije training 3
12:30 - 13:30
Race / Startgrid
15:00 - 17:00
-
Vrije training 2
17:00 - 18:00
Kwalificatie
16:00 - 17:00
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
-
Vrije training 1
13:30 - 14:30
-
Zaterdag
-
Vrije training 3
12:30 - 13:30
-
Zondag
-
Race
15:00 - 17:00
-
Vrijdag
-
Vrije training 2
17:00 - 18:00
-
Zaterdag
-
Kwalificatie
16:00 - 17:00
-
Zondag
-
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Test kalender
Circuit de Catalunya - Wintertest
WK standen 2026
Gerelateerd nieuws
Geef je mening
Formule 1 kalender - 2026
Formule 1 kalender - 2026
Coureursprofiel
- Team -
- Punten -
- Podiums -
- Grand Prix -
- Land DE
- Geb. datum 27 jun 1985 (40)
- Geb. plaats Wiesbaden, DE
- Gewicht 71 kg
- Lengte 1,78 m
4 leden hebben dit team als favoriet
Tweets over Nico Rosberg

Reacties (22)
Login om te reagerenPosts: 1.754
Ronde 40, Button pits. Schumachers opvolger Vettel verdient het, Ferrari heeft het verkloot. Ze hebben zich met Webber mee laten slepen terwijl ze zich op Vettel hadden moeten focussen. Briljante afleidingsmanoeuvre van Red Bull! Ferrari is erin getrapt en Webber moest op deze manier z\'n teamgenoot aan de titel helpen...
Posts: 11.414
Ja, zo heeft Webber Vettel uiteindelijk toch nog aan het kampioenschap geholpen. Wat een oenen bij Ferari dat ze daar in trapten.
Posts: 2.263
Webber het kampioenschap gegeven aan Vettel? t zit je zwaar he dat Vettel kampioen is geworden en een kat in het nauw maakt rare sprongen is gebleken nu. Ferrari is gewoon dom geweest
Posts: 10.089
@dominic
hij bedoeld geloof ik dat door webber hun ook de fout in gingen, dus heeft webber wel onbewust geholpen, zo kwam het tenminste op mij over
Posts: 25
webber..........heeft het niet...vandaag had hij het waar moeten maken..
Posts: 631
Ik gun het Vettel echt totaal niet, en wat een saaie kut Race.
Posts: 2.635
dank je wel renault
Posts: 7.320
nog een leuk beeld voor in de jaarclip die knal bovenop Schumi; zag er mooi uit!
Posts: 1.745
zag er mooi uit? Enkeltje Pieter Baan lijkt me geen slecht idee.
Posts: 10.089
was levensgevaarlijk man, watnou zag er mooi uit, denk even na
Posts: 2.181
Het is nog steeds schrikken als naar beeld kijkt en ziet
en auto net boven zijn helm....
Posts: 11.414
Ja ik schrok me ook de pleuris. Eerst dacht ik dat hij een beetje scheef in de cockpit hing, maar gelukkig zag je hem al snel bewegen.
Posts: 1.745
Gelukkig? Je hebt dus toch wel een hart als het om Schumacher gaat. Valt me weer mee van je.
Posts: 10.089
ja ik schrok ook, maar hij bewoog gelukkig nog
Posts: 64
Wat een geweld! Vettel was niet mijn favoriet maar hij verdient het 100% uiteindelijk een supermooi kampioenschap. Hopelijk volgend jaar een nog spannendere strijd tussen hamilton vettel alonso en mijn favoriet Schumacher!
Posts: 302
Toch een sportieve kerel die Schumacher. Daar mogen menig coureurs wat van leren, vooral Alonso. Wat een kampioen onwaardige verliezer. Als ik Ferrari was, smeet ik hem meteen uit het team.
Posts: 120
Toch een mooie afsluiter van het jaar, niet zozeer mooie inhaalacties, maar wat een spanning!
Vettel terecht kampioen, maar als Alonso of Webber het waren geworden was dat ook verdiend geweest!
Posts: 16
Papa van kimi uit Geldrop,
Had je het ook leuk gevonden als Schumacher was onthoofd? Want het scheelde niet veel of dat was gebeurt. Ik denk dat hem dit aan het denken zet over zijn toekomst.
Posts: 10.089
ja idd
Posts: 696
Vreemd,
Diegenen die nu schande spreken, maakten grappen over Karun Chandok die een identiek ongeluk meemaakte!
Een gevalletje \'selectieve verontwaardiging\', mss?!
Posts: 7.320
Beste 060122000, Raikkonenfan etc..,
Ik schrijf dit commentaar natuurlijk in de wetenschap dat de afloop goed was. Voor de goede orde dus nee, ik zou het niet gaaf gevonden hebben als Schumachers koppie over \'t asfalt stuiterde nee. En net als jullie schrok ik ook enorm, zo erg dat m\'n dochtertje moest huilen [omdat mijn uitroep nogal met wat decibels gepaard ging]. Maar wetende dat het een \'happy end\' betrof, mag je toch met gerust hart stellen dat het er prachtig uitzag?! Mooie rook, de hele hoek hoe het in beeld was, de stand vd auto\'s... Het was gewoon een heel spektaculair gezicht! dat kan niet ontkent worden lijkt me. Echt bureaublad-waardig.
Dus.. hopende met deze toelichting de verontwaardiging enigszins te hebben weggenomen, groet ik jullie allen hartelijk en wens iedereen veel succes met de wachttijd tot maart 2011...!
Posts: 1.745
In dat geval heb ik niks gezegd...