user icon

McLaren doet geruchten over terugkeer Paddy Lowe af als onzin

  • Gepubliceerd op 10 dec 2016 12:46
  • comments 17
  • Door: Mathijs Carolus

McLaren heeft de geruchten over een mogelijke terugkeer van Paddy Lowe afgedaan als onzin. Lowe is momenteel in dienst bij Mercedes, maar zijn contract loopt ten einde. Lowe werd ook gelinkt aan Ferrari om daar de vrijgekomen plaats van James Allison in te nemen.

De geruchten over een terugkeer van Lowe naar McLaren doken op in Italië. Lowe werkte na zijn overstap naar Mercedes in 2014 twintig jaar bij McLaren. Een woordvoerder van McLaren ontkracht de geruchten: "Er zijn geen plannen om Paddy Lowe terug te halen. Wij zijn uiterst tevreden met ons management van de afdeling engineering."
 

Reacties (17)

Login om te reageren
  • Dan gaat het Ferrari worden, die kunnen ook wel wat versterking gebruiken na zo'n dramatisch jaar.

    • + 0
    • 10 dec 2016 - 12:55
    • Stitch

      Posts: 5.329

      Mwa... Komt ie: Waar rook is, is vuur. Hoe harder ontket wordt, des te waarschijnlijker dat het klopt ;-)

      • + 0
      • 10 dec 2016 - 14:13
  • vitesse

    Posts: 1.524

    Ondanks dat er mensen zijn, hier op dit forum, die stellig melden, dat hij naar Ferrari gaat, hoop ik toch op zijn versterking bij McLaren, zou mooi zijn als dit team weer de aansluiting met de top weer weten te vinden!

    • + 1
    • 10 dec 2016 - 12:59
    • Inderdaad! Dat mag nu wel eens gaan gebeuren, is alweer van 2012 geleden dat ze een race wonnen.

      • + 0
      • 10 dec 2016 - 14:09
  • TDZ

    Posts: 1.296

    Het mag in 2017 wel een beetje minder Mercedes. :-)

    • + 2
    • 10 dec 2016 - 13:06
    • A.I.F1

      Posts: 1.080

      Pas toch op dan toch, dit zijn gevoelige uitspraken.
      Wat zou het ook, minder ! Minder ! Minder !

      • + 1
      • 10 dec 2016 - 18:28
    • AyrtonS

      Posts: 3.984

      Er zijn genoeg mensen die zich niet bezig houden met dat soort uitspraken.
      En het woord minder niet direct associeren met waar jij op doelt

      • + 0
      • 11 dec 2016 - 00:39
  • Lees ik dit nu goed?

    "Lowe werkte na zijn overstap naar Mercedes in 2014 twintig jaar bij McLaren".

    Hm, het is dus nu 2034???

    En ik d8 dat ik gek was ;)

    • + 1
    • 10 dec 2016 - 13:37
    • Lol.
      En hoe is het leven in 2034? ;-)

      • + 0
      • 10 dec 2016 - 14:08
    • vitesse

      Posts: 1.524

      Anno 2034!

      20 jaar geleden, klaagde de mensen over smog, nu zitten we met jodiumpillen vanwege de straling, omdat met al die elektrische auto's te weinig stroom is,windmolens en zonnepanelen, blijken niet afdoende en de derde wereldoorlog heeft alle fossiele brandstoffen grotendeels opgebrand en heeft het voormalig Russiche leger de overige voorraden bezet voor het grote Poetinstan, Max is 1x kampioen geworden, nadat teamgenoot Ocon een half seizoen gebleseerd was, omdat hij zich geëlektrocuteerde tijdens een crash,...........!

      • + 0
      • 10 dec 2016 - 14:23
    • wibi

      Posts: 4.514

      @ernie: nee, 2034 staat nergens. (wel een zin met interpunctie fouten)

      • + 0
      • 10 dec 2016 - 15:57
    • Big_El

      Posts: 2.137

      @WIBI: het staat er momenteel echt. Het had ' VOOR zijn overstap ' moeten zijn.

      • + 0
      • 10 dec 2016 - 19:00
  • manuel

    Posts: 2.969

    De kans dat Paddy Lowe vertrekt is vrij groot, Williams en Renault worden ook genoemd waar hij eventueel aan de slag zou kunnen.

    • + 0
    • 10 dec 2016 - 13:40
    • Klopt wat je zegt. Renault is heel hard bezig de beste mensen te contracteren.
      Ze hebben er denk ik meer geld ter beschikking dan Williams, tenzij
      pa Stroll een duit in het zakje gaat doen.

      • + 0
      • 10 dec 2016 - 13:49
  • Hij werkte na zijn overstap naar Mercedes in 2014 nog 20 jaar bij McLaren?? Ben ik in slaap gevallen? Of is het nu echt 2034?

    • + 0
    • 10 dec 2016 - 19:08
  • Een zeer betrouwbare site heeft zojuist gemeld, dat Lowe een aanbod van Williams heeft geaccepteerd.
    Een stukje hier uit:

    According to sources with good knowledge of the situation, that team is Williams – which is looking to bounce back from a disappointing 2016 campaign, where it dropped to fifth place in the constructors’ championship battle.

    Although there has been no official confirmation from either team on the situation, it is understood that Lowe has indicated that he will accept what Williams has to offer.
    It is unclear exactly what Lowe’s position will be at Williams, but it has been thought for some time that its technical chief Pat Symonds has been looking to bow out of F1 after a lengthy career.

    There could, as such, be a transition phase, where Symonds hands over control to Lowe so that he can retire at the end of 2017.

    • + 1
    • 10 dec 2016 - 20:30
  • AyrtonS

    Posts: 3.984

    Gauw een strikje erom en weg doen en weer Brawn verleiden om weer terug te komen.
    Die hebben ze weer nodig met de nieuwe regelementen.

    • + 0
    • 11 dec 2016 - 00:36

HU Grand Prix van Hongarije

Lokale tijd 

  • Vrijdag weather-image

    Zaterdag weather-image

    Zondag weather-image

  • Vrije training 1

    11:30 - 13:00

    Vrije training 3

    13:00 - 14:00

    Race

    15:00 - 17:00

  • Vrije training 2

    13:00 - 14:00

    Kwalificatie

    16:00 - 17:00

    Snelste ronde

    15:00 - 15:00

HU Grand Prix van Hongarije

Lokale tijd 

  • Vrijdag weather-image

  • Vrije training 1

    11:30 - 13:00

  • Zaterdag weather-image

  • Vrije training 3

    13:00 - 14:00

  • Zondag weather-image

  • Race

    15:00 - 17:00

  • Vrijdag weather-image

  • Vrije training 2

    13:00 - 14:00

  • Zaterdag weather-image

  • Kwalificatie

    16:00 - 17:00

  • Zondag weather-image

  • Snelste ronde

    15:00 - 15:00

Gerelateerd nieuws

WK standen 2021

Bekijk volledige WK-stand

Test kalender

Bahrain International Circuit - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

De Formule 1-bolide van 2022 is mooier dan de huidige?

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Bahrein
26 - 28 maa
Bahrein
16 - 18 apr
Italië
7 - 9 mei
Spanje
20 - 23 mei
Monaco
4 - 6 jun
Azerbeidzjan
18 - 20 jun
Frankrijk
25 - 27 jun
Oostenrijk
2 - 4 jul
Oostenrijk
16 - 18 jul
Groot Brittannië
30 - 1 aug
Hongarije
27 - 29 aug
België
3 - 5 sep
Nederland
10 - 12 sep
Italië
24 - 26 sep
Rusland
1 - 3 okt
Singapore
8 - 10 okt
Japan
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika
29 - 31 okt
Mexico (land)
5 - 7 nov
Brazilië
19 - 21 nov
Australië
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix & Circuit
26 - 28 maa
16 - 18 apr
7 - 9 mei
20 - 23 mei
Monaco Monte Carlo
4 - 6 jun
Azerbeidzjan Baku City Circuit
18 - 20 jun
Frankrijk Paul Ricard
25 - 27 jun
Oostenrijk Red Bull Ring
2 - 4 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
16 - 18 jul
Groot Brittannië Silverstone
30 - 1 aug
Hongarije Hungaroring
27 - 29 aug
3 - 5 sep
Nederland Circuit Zandvoort
10 - 12 sep
Italië Monza
24 - 26 sep
Rusland Sochi Autodrom
1 - 3 okt
8 - 10 okt
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika Circuit of the Americas
29 - 31 okt
5 - 7 nov
Brazilië Interlagos
19 - 21 nov
Australië Albert Park
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië Jeddah Street Circuit
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten Yas Marina Circuit
Bekijk volledige kalender
show sidebar