Weerupdate Boedapest: regenachtig weekend op Hungaroring
- Gepubliceerd op 28 jul 2010 19:46
-
30
- Door: Robin Smeets
Een officieel weerrapport van Ferrari werd vermeld dat er regen wordt verwacht voor vrijdag, onweer voor zaterdag en waarschijnlijk wat droger weer voor de race. Een weerrapport van een ander team meldde dat de kans op regen tijdens de race 50% is.
Momenteel regent het al in Boedapest, de hoofdstad van Hongarije die 20 kilometer van het circuit ligt, en er wordt dus weinig verandering in het weer verwacht. In 2006 vond de eerste, en tot nu toe enige, regenrace plaats op de Hungaroring in de 24 verreden races aldaar.
Trending nieuws
-
'Red Bull geeft Tsolov F1-zitje voor 2027 bij Racing Bulls'
Red Bull-talent Nikola Tsolov wordt nadrukkelijk in verband gebracht met een debuut in de Formule 1. De Bulgaarse cou...
23 jun 2026 16:46 -
Hadjar open over Verstappen: "Hij dwingt je tot het uiterste in elke ronde"
Isack Hadjar legt uit hoe zijn band met Max Verstappen zich verhoudt De Fransman is in een goede vorm en lijkt redeli...
23 jun 2026 17:22 -
Bortoleto maant Audi tot actie: "Met een sterke motor kunnen we winnen"
Gabriel Bortoleto heeft openhartig gesproken over de huidige uitdagingen van Audi in de Formule 1. De Braziliaanse co...
23 jun 2026 18:46 -
Vowles wil Sainz én Albon behouden voor ploeterend Williams
Ondanks de tegenvallende start van het seizoen twijfelt Williams niet aan de toekomst van Carlos Sainz en Alex Albon....
23 jun 2026 18:06 -
'Ook Alpine meldt zich voor Pérez: Mexicaan zo goed als zeker weg bij Cadillac'
Alpine heeft Sergio Pérez nadrukkelijk in beeld voor het Formule 1-seizoen van 2027. De Mexicaan geldt als een...
23 jun 2026 16:09
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
Zaterdag
Zondag
-
Vrije training 1
13:30 - 14:30
Vrije training 3
12:30 - 13:30
Race / Startgrid
15:00 - 17:00
-
Vrije training 2
17:00 - 18:00
Kwalificatie
16:00 - 17:00
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
-
Vrije training 1
13:30 - 14:30
-
Zaterdag
-
Vrije training 3
12:30 - 13:30
-
Zondag
-
Race
15:00 - 17:00
-
Vrijdag
-
Vrije training 2
17:00 - 18:00
-
Zaterdag
-
Kwalificatie
16:00 - 17:00
-
Zondag
-
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Test kalender
Circuit de Catalunya - Wintertest
WK standen 2026
Gerelateerd nieuws
Geef je mening
Formule 1 kalender - 2026
Formule 1 kalender - 2026
Team profiel
- Team naam Ferrari
- Basis Maranello, Italië
- Kimi Räikkönen 1
- Michael Schumacher 1
- Michael Schumacher 1
- Felipe Massa 2
- Fernando Alonso 3
- Felipe Massa 3
- Michael Schumacher 3
- Felipe Massa 4
- Kimi Räikkönen 4
- Sebastian Vettel 5
- Fernando Alonso 5
- Fernando Alonso 5
- Felipe Massa 5
- Michael Schumacher 5
- Michael Schumacher 5
- Felipe Massa 6
- Felipe Massa 6
- Kimi Räikkönen 6
- Felipe Massa 6
- Kimi Räikkönen 7
- Felipe Massa 7
- Fernando Alonso 8
- Fernando Alonso 14
- Charles Leclerc 16
- Gerhard Berger 28
- Gerhard Berger 28
- Lewis Hamilton 44
- Carlos Sainz jr 55
509.548 reacties op Ferrari
283 leden hebben dit team als favoriet
Tweets over Ferrari

Reacties (30)
Login om te reagerenPosts: 349
En wat een weekend was dat in 2006, was nog in de tijd van het gevecht tussen Michael en Fernando om het kampioenschap.
Maar ook de 1e zege van Button en als ik het me goed herinner het laatste podium van De la Rosa ?
Posts: 1.481
-TingTingTing- We have a WINNER!
Klopt.
Posts: 15.285
OK... dus kan het op de Hungaroring toch nog onvoorspelbaar worden :D
Eerst ff de kwalificatie overhoop gooien en dan tijdens de race nog een onverwacht buitje.
Normaal hoeft het niet zo persé die regen, maar aangezien het inhalen nou niet echt mogelijk is in Hongarije vind ik het nu dus niet erg als het gaat regenen ;)
Posts: 5.397
Kunnen we hopelijk met een mooie race de zomerstop ingaan. Kan dus nog een weekend met verrassingen worden.
Posts: 1.650
Iets voor Nico ?
Posts: 15.285
Nico van Eigen Huis & Tuin??? Bouwt ie een mooi dak boven de baan :P
Posts: 1.481
Hij bedoelt Nico Dijkshoorn, die gaat een gedicht voorlezen voor de Formule 1 coureurs in de regen as. zondag :)
Posts: 15.285
Nico van Eigen Huis zal er ook graag willen zijn hoor.... Ken ie aan de Pitbabes friemelen ;)
Posts: 243
Hopelijk word dit dan het eerste echte regenspektakel van het jaar .
Posts: 271
let it rain let it rain
Posts: 120
Helemaal mee eens, kan het ondanks het lastige inhalen nog interessant worden
Posts: 120
welke Nico zou Werner toch bedoelen...
Posts: 1.481
Nico Dijkshoorn.
Posts: 202
Het zou me niks verbazen als we krijgen te zien dat er langzamere auto,s vooraan eindigen tijden kwalificatie/race.Dat een opmars avn top team coreurs wordt gestuit door de Force India,s en Toro Rosso,s van het veld. En van bijv coreurs die meedoen om de titel punten gaan laten liggen,of helemaal geen punten halen
Posts: 48
Staat Hongarije alweer 25 jaar op de kalender? Onvoorstelbaar. Persoonlijk vond ik het altijd de [censuur]ste GPs om te rijden met de diverse F1 games...
Maar goed, een beetje regen heeft nog nooit een saaie race geleverd.
Posts: 116
Met de juiste afstelling kan je de auto altijd in de bochten gooien, daarom vond ik de hungaroring een van de leukste om te rijden.
Posts: 6
Weet niet wat voor weer site ferrari gebruikt maar zie op alle weer sites dat het gewoon 30 graden wordt. Ferrari denkt zeker zo de andere teams op het verkeerde spoor te zetten. net zoals bij de teamorder................
Posts: 6
ferrari moet even google gebruiken voor de juiste weersite regen is alleen \'s nachts voorspeld of denken ze nu ook teamorders over het weer te kunnen opleggen.
Posts: 1.308
\'\'Ferrari: Massa, pitsstop this lap, we are expecting rain.\'\'
Paar ronden later:
\'\'Massa: Where is the rain?\'\'
\'\'Ferrari: Sorry.\'\'
Posts: 546
Inderdaad, LOL
Posts: 245
Damon Hill bijna gewonnen in een Arrows, maakte gehakt van Schumacher, Jaques Villeneuve haalde hem op de valreep over het gras in, in een Williams.
Holy shit, reeds...
Posts: 2.852
Dat kan ik me nog goed herinneren. Prachtige race was dat. In de kwalificatie stond Hill opeens vooraan met zijn Arrows, terwijl die kar de rest van het seizoen niet geweldig snel was en erg onbetrouwbaar. Hij reed een fantastische race en op het einde kreeg hij opeens een olielekkage. In de laatste ronde haalde Villeneuve hem toen in...
Posts: 1.308
dit is wel een vochtig sezoen.... Hopelijk krijgen we eind augustus, in francorchamps, een droge race
Posts: 10.089
idd, en mensen maar zeuren dat het klimaat veranderd
zoals het klimaat nu word (weekends meer regen) vind ik het helemaal top... de weergoden houde nu tenminste rekening met F1 races, af en toe droog, af en toe regen :D
Posts: 774
Nou, ik zit momenteel op een terrasje midden in Boedapest en het is echt prachtig weer. Persoonlijk hoop ik dan op een droog en mooi F1-weekend... ;)
Posts: 546
Ach die voorspellers kunnen er weinig van, al ze regen voorspellen word het waarschijnlijk BBQ weer....
Veel plezier Tommieeee en ik zou mijn t-shirt en korte broek maar gewoon aanhouden.
Posts: 25
Dat is mooi, brengt weer wat spanning mee. Wel jammer voor de mensen die op de camping staan...
Posts: 2.181
Idd,maar als je vaak campeert weet je dat een keert de regen komt om de boel op scherp te zetten;)
Posts: 17
Ik ben jaren geleden ook daar geweest wat een ranzige gp was dat.
Geen warm water met douchen hoeren die over de camping lopen en veel anabolen uitsmijters.
Ik heb mezelf voorgenomen daar nooit meer heen te gaan.
Het weer kan wel wisselvallig wezen daaro.
Ik hoop dat het gaat regenen kunnen we misschien nog wat inhaalacties zien.
Posts: 62
Leuk nico aanwezig, dan kan Rob mooi wat aan het achtwerk van de brawn doen!