Michael Schumacher spreekt maandag in Stuttgart met manager
- Gepubliceerd op 04 dec 2009 11:24
-
22
- Door: Rob Veenstra
Hij zou dat dan doen bij Mercedes GP. De afspraak tussen Weber en Schumacher vindt volgens Bild plaats in Stuttgart, de thuishaven van Mercedes en moederbedrijf Daimler. Weber ziet het echter nog steeds niet van een rentree komen. Ik kan me niet voorstellen dat hij naar Mercedes GP gaat. Hij heeft zijn contract als adviseur bij Ferrari net met drie jaar verlengd.
Trending nieuws
-
'Red Bull geeft Tsolov F1-zitje voor 2027 bij Racing Bulls'
Red Bull-talent Nikola Tsolov wordt nadrukkelijk in verband gebracht met een debuut in de Formule 1. De Bulgaarse cou...
23 jun 2026 16:46 -
Hadjar open over Verstappen: "Hij dwingt je tot het uiterste in elke ronde"
Isack Hadjar legt uit hoe zijn band met Max Verstappen zich verhoudt De Fransman is in een goede vorm en lijkt redeli...
23 jun 2026 17:22 -
Bortoleto maant Audi tot actie: "Met een sterke motor kunnen we winnen"
Gabriel Bortoleto heeft openhartig gesproken over de huidige uitdagingen van Audi in de Formule 1. De Braziliaanse co...
23 jun 2026 18:46 -
Vowles wil Sainz én Albon behouden voor ploeterend Williams
Ondanks de tegenvallende start van het seizoen twijfelt Williams niet aan de toekomst van Carlos Sainz en Alex Albon....
23 jun 2026 18:06 -
'Ook Alpine meldt zich voor Pérez: Mexicaan zo goed als zeker weg bij Cadillac'
Alpine heeft Sergio Pérez nadrukkelijk in beeld voor het Formule 1-seizoen van 2027. De Mexicaan geldt als een...
23 jun 2026 16:09
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
Zaterdag
Zondag
-
Vrije training 1
13:30 - 14:30
Vrije training 3
12:30 - 13:30
Race / Startgrid
15:00 - 17:00
-
Vrije training 2
17:00 - 18:00
Kwalificatie
16:00 - 17:00
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
-
Vrije training 1
13:30 - 14:30
-
Zaterdag
-
Vrije training 3
12:30 - 13:30
-
Zondag
-
Race
15:00 - 17:00
-
Vrijdag
-
Vrije training 2
17:00 - 18:00
-
Zaterdag
-
Kwalificatie
16:00 - 17:00
-
Zondag
-
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Test kalender
Circuit de Catalunya - Wintertest
WK standen 2026
Gerelateerd nieuws
Geef je mening
Formule 1 kalender - 2026
Formule 1 kalender - 2026
Team profiel
- Team naam Mercedes
- Basis Brackley, Duitsland
- Michael Schumacher 3
- Nico Rosberg 4
- Nico Rosberg 6
- Michael Schumacher 7
- Nico Rosberg 8
- Nico Rosberg 8
- Nico Rosberg 9
- Lewis Hamilton 10
- Andrea Kimi Antonelli 12
- Lewis Hamilton 44
- George Russell 63
- Valtteri Bottas 77
636.186 reacties op Mercedes
59 leden hebben dit team als favoriet
Tweets over Mercedes

Reacties (22)
Login om te reagerenPosts: 392
Zoals ik al zei.... SHUMIIIII !!!!!!!
Posts: 397
Dit begint echt een hele vroege 1 april grap te worden.
Posts: 392
Is geen grap gap.. Ik zag hem laatst karten en hij reed drie man waaronder barichello zo voorbij, Massa liet hij voor zich de laatste ronde maar hij was veel sneller dan wie dan ook... geloof het wordt SHUMIIIII !!!!!
Posts: 3.592
\'Zo voorbij\'? Das wel overdreven zeg. Ja, hij was snel, maar de winst in de eerste race had ie ook deels te danken aan de fout die de twee rijders voor \'m maakten.
En ik mag toch hopen dat Schumacher niet bij Mercedes gaat rijden. Een comeback als invaller voor Massa zag ik wel zitten, maar dit niet. En zoals in het bericht staat snap ik ook niet hoe die dit wil combineren met zijn werk voor Ferrari.
Conclusie; Wederom publiciteits stunt, maar waarom?
Posts: 2.567
Dit noem ik ook Decembergrap ooit van gehoord?
Posts: 9.505
Zou het allerminst grappig vinden, en met 100.000den andere fans denk ik.
Posts: 48
Ik zeg doen, Schumacher vs. Brown is een bewezen combinatie. Alleen Todt ontbreekt...
Posts: 3.471
Todt zit bij de FIA...Dus tel uit je winst:P
Posts: 249
Whoeah, Bild Zeitung??? Lig in een deuk.
Posts: 58
Alsjeblieft niet !!
Een man met een Ferarri hart in een Mecedes !!
Laat em z,n comeback maar in een Ferrari maken, of welk team dan ook.
Zou wel eens willen weten hoe z,n fans hier naar kijken.
( Ferrari was z.n leven , was een grote warme familie, was zo,n warm nest bla , bla, bla )
Ik zou b.v. mijn fav. Hamilton niet graag in een Ferrari zien.
Posts: 9.505
Ik zou het werkelijk super vinden. Maar ben dan ook fan van schumacher en niet van ferrari.
Maar hoop er niet teveel op, want toen met de vervanging van massa had ik ook een halve depressie toen het allemaal niet doorging.
Posts: 2.567
@@@Ik zou b.v. mijn fav. Hamilton niet graag in een Ferrari zien.
ga naar hamilton site voor meer info!!!
Posts: 273
Ik ben een groot Schumacher fan. En denk dat deze man een uitzondering vormt voor andere coureurs die gestopt zijn. Schumacher is top fit. De wil die is er. Voordat Schumacher in de f1 begon, stond hij onder contract bij Mercedes, samen met HH. Frentzen. En Brawn en Schumacher zijn vrienden.
Tevens sprak Brawn van een verrassing dit is toch de enige verrassing die er is.
Posts: 4.951
Maak je geen zorgen, Hamilton heeft de kwaliteiten niet voor een Ferrari. Daarvoor moet je écht kunnen rijden namelijk :-)
Posts: 646
Sorry maar dit vind ik een zeer flauwe opmerking...
Als Schumacher zal geklopt worden zal het door Hamilton, Alonso en Vettel zijn..
Ben nb.helemaal geen Hamilton-fan.
Posts: 3.592
Nee, ik snap het, hij gaat rijden voor Mercedes om Ferrari te helpen! Gaat ie Rosberg beetje in de weg rijden en zelf af en toe een beetje crashen; dag constructeurstitel............ Ferrari een concurrend minder. ;)
(aub, niet serieus nemen :))
Posts: 646
Is dit ook al nieuws?
Schumacher praat met manager... en dan?
En dinsdag met zijn broer, en woensdag met de pers en donderdag met zijn grootouders..
Manman.
Ik herhaal: Hij kan beter de eer aan zichzelf houden ipv zich de oren te laten wassen door Alonso (in \'zijn\' Ferrari), Hamilton en Vettel..
Posts: 9.505
je bedoeld denk ik dat als brawn weer zo\'n auto auto zou fabriceren schumacher het niet na zou laten om midden in het seizoen kampioen te zijn ;)
Posts: 18.535
Nou wil ik niet lullig doen maar Brawn heeft nog nooit een auto gefabriceerd en lijkt me niet van plan dat ooit te gaan doen. Bij Ferrari was het Rory Byrne die dat in de succestijd met Schumacher deed, bij Brawn/Honda was dat dit jaar Jörg Zander denk ik, of was het Loic Bigois, dat weet ik niet zeker.
Anyways, laat Schumacher gewoon terugkeren als hij dat wil, bij het team dat hij dat wil. Hij hoeft niet eens wereldkampioen te worden om onsterfelijk te worden. Als hij gewoon kan meestrijden voor de titel en enkele gp\'s pakken, dan is hij al onsterfelijk, wie doet dat op zijn 41ste na 4 jaar stilgelegen te hebben nog na. Ik geloof dat Schumacher dat nog kan, maar de wagen moet er ook naar zijn. We zien wel hoe het loopt
Posts: 3.987
Wie ontkende ook al weer het hardst dat schumacher massa zou gaan vervangen bij ferrari?
Weber idd.
Waarom wou Schumacher zijn legende status bij ferrari best willen verliezen? omdat hij door Mercedes is groot gemaakt.
En omdat de man houdt van competitie, motoren zijn veel gevaarlijker heeft hijzelf proefondervindelijk ondergaan.
dus toch maar weer terug in de auto\'s.
In een kart is hij nogsteeds een van de snelste, zoniet de allersnelste. er wordt door de heren coureurs gezegd dat een kart nogsteeds het dichtsbij een F1 komt.
Dus onlogisch? Nee
En was zijn grote idool niet altijd snel in een snelle auto? Hij kan nu laten zien dat hij niet wereldkampioen is dankzij ferrari, maar omdat ie gewoon absurt goed is.
Ik zeg de hele winter speculeren en ondertussen is het allang done deal in abu dabi..... denk je nou echt dat Haug niet wist of zich zou realiseren wat zijn opmerking bij de presentatie te weeg zou brengen, wie is de verrassing? dat kan er maar een zijn in de huidige F1 wereld.
Posts: 533
Laat de man het doen, als hij graag wil racen in de Formule 1, laat hem racen in de Formule 1.
Zou iedereen ook zo een bombarie maken als bijvoorbeeld Jacques Villeneuve of David Coulthard terug zou willen?
Ik ben er nogsteeds van overtuigt dat het gaat gebeuren, want wat zou anders de reden zijn van al deze geruchten en gesprekken. Het zou echt geen goede publiciteits stunt zijn.
De feiten liegen er ook niet om, Schumacher heeft veel goeds laten zijn in de Race of Champions, zijn comeback was al bijna door gegaan dit jaar dus zin heeft hij zeker.
En laat hem lekker naar Mercedes gaan, diegene die zeggen dat hij een Ferrari hart heeft hebben enigzins gelijk maar moeten gewoon niet zo zeuren.
Nu ook de berichten van manager Weber: \"Ik kan me niet voorstellen dat hij naar Mercedes gaat. Hij heeft zijn contract als adviseur bij Ferrari onlangs met drie jaar verlengd\"
Ik persoonlijk hecht weinig vertrouwen aan Weber, zij hij immers niet dat Michael\'s comeback eerder dit jaar NOOIT zou gebeuren. Het gebeurde niet maar dat kwam door andere redenen.
Ik zeg, lekker doen Michael en gewoon lak hebben aan je tegensprekers en laat je fans genieten ookal zal het een moeilijk gevecht worden.
Posts: 303
Er klopt iets niet met het verhaal MS/Ferrari /Brawn Mercedes. wat is me nog niet duidelijk .Maar als het MS wordt dan was het al lang bekend gemaakt want als die man zo popi is als wij denken blijf je dan zo lang wachten i.v.b sponsers /ontwikkeling auto /conditie /samenstelling van het team rond MS