Michael Schumacher spreekt maandag in Stuttgart met manager
- Gepubliceerd op 04 dec 2009 11:24
-
22
- Door: Rob Veenstra
Hij zou dat dan doen bij Mercedes GP. De afspraak tussen Weber en Schumacher vindt volgens Bild plaats in Stuttgart, de thuishaven van Mercedes en moederbedrijf Daimler. Weber ziet het echter nog steeds niet van een rentree komen. Ik kan me niet voorstellen dat hij naar Mercedes GP gaat. Hij heeft zijn contract als adviseur bij Ferrari net met drie jaar verlengd.
Trending nieuws
-
Vasseur trots op Hamilton na eerste Ferrari-zege: "Fantastische prestatie"
Lewis Hamilton heeft zijn allereerste Ferrari-overwinning behaald en de teambaas van de Scuderia, Fred Vasseur, is er...
14 jun 2026 20:24 -
Leclerc zwaar teleurgesteld na tweede uitvalbeurt op rij: "Moet mijzelf verbeteren"
Charles Leclerc is zwaar ontevreden na zijn tweede uitvalbeurt op rij. De Monegask viel in de slotfase van de race ui...
14 jun 2026 21:32 -
Verstappen reageert sportief op eerste Ferrari-zege Hamilton
Max Verstappen heeft sportief gereageerd op de eerste Ferrari-zege van Lewis Hamilton. In Barcelona kwam Hamilton als...
14 jun 2026 21:03 -
FIA-stewards delen alsnog tijdstraf uit aan Antonelli
Andrea Kimi Antonelli heeft na afloop van de voor hem teleurstellend geëindigde Grand Prix van Barcelona een tij...
14 jun 2026 20:12 -
Antonelli ziet een titelkandidaat in Hamilton: "Zal niet eenvoudig worden"
Kimi Antonelli denkt dat Mercedes absoluut het snelste team was in Barcelona, ondanks de overwinning van Lewis Hamilt...
14 jun 2026 19:58
Grand Prix van Spanje
Lokale tijd
-
Vrijdag
Zaterdag
Zondag
Grand Prix van Spanje
Lokale tijd
-
Vrijdag
-
Zaterdag
-
Zondag
-
Vrijdag
-
Zaterdag
-
Zondag
Test kalender
Circuit de Catalunya - Wintertest
WK standen 2026
Gerelateerd nieuws
Geef je mening
Formule 1 kalender - 2026
Formule 1 kalender - 2026
Team profiel
- Team naam Ferrari
- Basis Maranello, Italië
- Kimi Räikkönen 1
- Michael Schumacher 1
- Michael Schumacher 1
- Felipe Massa 2
- Fernando Alonso 3
- Felipe Massa 3
- Michael Schumacher 3
- Felipe Massa 4
- Kimi Räikkönen 4
- Sebastian Vettel 5
- Fernando Alonso 5
- Fernando Alonso 5
- Felipe Massa 5
- Michael Schumacher 5
- Michael Schumacher 5
- Felipe Massa 6
- Felipe Massa 6
- Kimi Räikkönen 6
- Felipe Massa 6
- Kimi Räikkönen 7
- Felipe Massa 7
- Fernando Alonso 8
- Fernando Alonso 14
- Charles Leclerc 16
- Gerhard Berger 28
- Gerhard Berger 28
- Lewis Hamilton 44
- Carlos Sainz jr 55
509.192 reacties op Ferrari
283 leden hebben dit team als favoriet
Tweets over Ferrari

Reacties (22)
Login om te reagerenYazzy
Posts: 392
Zoals ik al zei.... SHUMIIIII !!!!!!!
Marcd
Posts: 397
Dit begint echt een hele vroege 1 april grap te worden.
Yazzy
Posts: 392
Is geen grap gap.. Ik zag hem laatst karten en hij reed drie man waaronder barichello zo voorbij, Massa liet hij voor zich de laatste ronde maar hij was veel sneller dan wie dan ook... geloof het wordt SHUMIIIII !!!!!
rafael
Posts: 2.567
Dit noem ik ook Decembergrap ooit van gehoord?
Speedpuppet
Posts: 9.505
Zou het allerminst grappig vinden, en met 100.000den andere fans denk ik.
Barry White
Posts: 48
Ik zeg doen, Schumacher vs. Brown is een bewezen combinatie. Alleen Todt ontbreekt...
Fernando-Alonso
Posts: 3.471
Todt zit bij de FIA...Dus tel uit je winst:P
bertje
Posts: 249
Whoeah, Bild Zeitung??? Lig in een deuk.
maklaren
Posts: 58
Alsjeblieft niet !!
Een man met een Ferarri hart in een Mecedes !!
Laat em z,n comeback maar in een Ferrari maken, of welk team dan ook.
Zou wel eens willen weten hoe z,n fans hier naar kijken.
( Ferrari was z.n leven , was een grote warme familie, was zo,n warm nest bla , bla, bla )
Ik zou b.v. mijn fav. Hamilton niet graag in een Ferrari zien.
Speedpuppet
Posts: 9.505
Ik zou het werkelijk super vinden. Maar ben dan ook fan van schumacher en niet van ferrari.
Maar hoop er niet teveel op, want toen met de vervanging van massa had ik ook een halve depressie toen het allemaal niet doorging.
rafael
Posts: 2.567
@@@Ik zou b.v. mijn fav. Hamilton niet graag in een Ferrari zien.
ga naar hamilton site voor meer info!!!
nick1084
Posts: 273
Ik ben een groot Schumacher fan. En denk dat deze man een uitzondering vormt voor andere coureurs die gestopt zijn. Schumacher is top fit. De wil die is er. Voordat Schumacher in de f1 begon, stond hij onder contract bij Mercedes, samen met HH. Frentzen. En Brawn en Schumacher zijn vrienden.
Tevens sprak Brawn van een verrassing dit is toch de enige verrassing die er is.
Gompie
Posts: 4.951
Maak je geen zorgen, Hamilton heeft de kwaliteiten niet voor een Ferrari. Daarvoor moet je écht kunnen rijden namelijk :-)
Sparrow
Posts: 3.592
Nee, ik snap het, hij gaat rijden voor Mercedes om Ferrari te helpen! Gaat ie Rosberg beetje in de weg rijden en zelf af en toe een beetje crashen; dag constructeurstitel............ Ferrari een concurrend minder. ;)
(aub, niet serieus nemen :))
sloggerke
Posts: 646
Is dit ook al nieuws?
Schumacher praat met manager... en dan?
En dinsdag met zijn broer, en woensdag met de pers en donderdag met zijn grootouders..
Manman.
Ik herhaal: Hij kan beter de eer aan zichzelf houden ipv zich de oren te laten wassen door Alonso (in \'zijn\' Ferrari), Hamilton en Vettel..
Speedpuppet
Posts: 9.505
je bedoeld denk ik dat als brawn weer zo\'n auto auto zou fabriceren schumacher het niet na zou laten om midden in het seizoen kampioen te zijn ;)
MacGyver
Posts: 3.987
Wie ontkende ook al weer het hardst dat schumacher massa zou gaan vervangen bij ferrari?
Weber idd.
Waarom wou Schumacher zijn legende status bij ferrari best willen verliezen? omdat hij door Mercedes is groot gemaakt.
En omdat de man houdt van competitie, motoren zijn veel gevaarlijker heeft hijzelf proefondervindelijk ondergaan.
dus toch maar weer terug in de auto\'s.
In een kart is hij nogsteeds een van de snelste, zoniet de allersnelste. er wordt door de heren coureurs gezegd dat een kart nogsteeds het dichtsbij een F1 komt.
Dus onlogisch? Nee
En was zijn grote idool niet altijd snel in een snelle auto? Hij kan nu laten zien dat hij niet wereldkampioen is dankzij ferrari, maar omdat ie gewoon absurt goed is.
Ik zeg de hele winter speculeren en ondertussen is het allang done deal in abu dabi..... denk je nou echt dat Haug niet wist of zich zou realiseren wat zijn opmerking bij de presentatie te weeg zou brengen, wie is de verrassing? dat kan er maar een zijn in de huidige F1 wereld.
Drake Ziggo
Posts: 533
Laat de man het doen, als hij graag wil racen in de Formule 1, laat hem racen in de Formule 1.
Zou iedereen ook zo een bombarie maken als bijvoorbeeld Jacques Villeneuve of David Coulthard terug zou willen?
Ik ben er nogsteeds van overtuigt dat het gaat gebeuren, want wat zou anders de reden zijn van al deze geruchten en gesprekken. Het zou echt geen goede publiciteits stunt zijn.
De feiten liegen er ook niet om, Schumacher heeft veel goeds laten zijn in de Race of Champions, zijn comeback was al bijna door gegaan dit jaar dus zin heeft hij zeker.
En laat hem lekker naar Mercedes gaan, diegene die zeggen dat hij een Ferrari hart heeft hebben enigzins gelijk maar moeten gewoon niet zo zeuren.
Nu ook de berichten van manager Weber: \"Ik kan me niet voorstellen dat hij naar Mercedes gaat. Hij heeft zijn contract als adviseur bij Ferrari onlangs met drie jaar verlengd\"
Ik persoonlijk hecht weinig vertrouwen aan Weber, zij hij immers niet dat Michael\'s comeback eerder dit jaar NOOIT zou gebeuren. Het gebeurde niet maar dat kwam door andere redenen.
Ik zeg, lekker doen Michael en gewoon lak hebben aan je tegensprekers en laat je fans genieten ookal zal het een moeilijk gevecht worden.
f 1
Posts: 303
Er klopt iets niet met het verhaal MS/Ferrari /Brawn Mercedes. wat is me nog niet duidelijk .Maar als het MS wordt dan was het al lang bekend gemaakt want als die man zo popi is als wij denken blijf je dan zo lang wachten i.v.b sponsers /ontwikkeling auto /conditie /samenstelling van het team rond MS