user icon
user icon

Michael Schumacher spreekt maandag in Stuttgart met manager

  • Gepubliceerd op 04 dec 2009 11:24
  • comments 22
  • Door: Rob Veenstra
Michael Schumacher is nu nog op vakantie in Amerika, maar maandag zoekt hij zijn manager Willi Weber op voor een gesprek. Dat meldt Bild Zeitung. De geruchten gaan dat de zevenvoudig wereldkampioen overweegt zijn comeback te maken.

Hij zou dat dan doen bij Mercedes GP. De afspraak tussen Weber en Schumacher vindt volgens Bild plaats in Stuttgart, de thuishaven van Mercedes en moederbedrijf Daimler. Weber ziet het echter nog steeds niet van een rentree komen. “Ik kan me niet voorstellen dat hij naar Mercedes GP gaat. Hij heeft zijn contract als adviseur bij Ferrari net met drie jaar verlengd.”

Reacties (22)

Login om te reageren
  • Yazzy

    Posts: 392

    Zoals ik al zei.... SHUMIIIII !!!!!!!

    • + 0
    • 4 dec 2009 - 11:48
  • Marcd

    Posts: 397

    Dit begint echt een hele vroege 1 april grap te worden.

    • + 0
    • 4 dec 2009 - 11:52
    • Yazzy

      Posts: 392

      Is geen grap gap.. Ik zag hem laatst karten en hij reed drie man waaronder barichello zo voorbij, Massa liet hij voor zich de laatste ronde maar hij was veel sneller dan wie dan ook... geloof het wordt SHUMIIIII !!!!!

      • + 0
      • 4 dec 2009 - 12:03
    • rafael

      Posts: 2.098

      Dit noem ik ook Decembergrap ooit van gehoord?

      • + 0
      • 4 dec 2009 - 13:05
    • Zou het allerminst grappig vinden, en met 100.000den andere fans denk ik.

      • + 0
      • 4 dec 2009 - 13:17
  • Ik zeg doen, Schumacher vs. Brown is een bewezen combinatie. Alleen Todt ontbreekt...

    • + 0
    • 4 dec 2009 - 12:26
  • bertje

    Posts: 249

    Whoeah, Bild Zeitung??? Lig in een deuk.

    • + 0
    • 4 dec 2009 - 12:56
  • maklaren

    Posts: 58

    Alsjeblieft niet !!

    Een man met een Ferarri hart in een Mecedes !!
    Laat em z,n comeback maar in een Ferrari maken, of welk team dan ook.
    Zou wel eens willen weten hoe z,n fans hier naar kijken.
    ( Ferrari was z.n leven , was een grote warme familie, was zo,n warm nest bla , bla, bla )
    Ik zou b.v. mijn fav. Hamilton niet graag in een Ferrari zien.

    • + 0
    • 4 dec 2009 - 14:07
    • Ik zou het werkelijk super vinden. Maar ben dan ook fan van schumacher en niet van ferrari.
      Maar hoop er niet teveel op, want toen met de vervanging van massa had ik ook een halve depressie toen het allemaal niet doorging.

      • + 0
      • 4 dec 2009 - 14:26
    • rafael

      Posts: 2.098

      @@@Ik zou b.v. mijn fav. Hamilton niet graag in een Ferrari zien.

      ga naar hamilton site voor meer info!!!

      • + 0
      • 4 dec 2009 - 14:50
    • nick1084

      Posts: 273

      Ik ben een groot Schumacher fan. En denk dat deze man een uitzondering vormt voor andere coureurs die gestopt zijn. Schumacher is top fit. De wil die is er. Voordat Schumacher in de f1 begon, stond hij onder contract bij Mercedes, samen met HH. Frentzen. En Brawn en Schumacher zijn vrienden.

      Tevens sprak Brawn van een verrassing dit is toch de enige verrassing die er is.

      • + 0
      • 5 dec 2009 - 13:26
    • Gompie

      Posts: 4.951

      Maak je geen zorgen, Hamilton heeft de kwaliteiten niet voor een Ferrari. Daarvoor moet je écht kunnen rijden namelijk :-)

      • + 0
      • 5 dec 2009 - 15:12
  • Sparrow

    Posts: 3.592

    Nee, ik snap het, hij gaat rijden voor Mercedes om Ferrari te helpen! Gaat ie Rosberg beetje in de weg rijden en zelf af en toe een beetje crashen; dag constructeurstitel............ Ferrari een concurrend minder. ;)
    (aub, niet serieus nemen :))

    • + 0
    • 4 dec 2009 - 14:19
  • sloggerke

    Posts: 646

    Is dit ook al nieuws?
    Schumacher praat met manager... en dan?
    En dinsdag met zijn broer, en woensdag met de pers en donderdag met zijn grootouders..
    Manman.
    Ik herhaal: Hij kan beter de eer aan zichzelf houden ipv zich de oren te laten wassen door Alonso (in \'zijn\' Ferrari), Hamilton en Vettel..

    • + 0
    • 4 dec 2009 - 18:48
    • je bedoeld denk ik dat als brawn weer zo\'n auto auto zou fabriceren schumacher het niet na zou laten om midden in het seizoen kampioen te zijn ;)

      • + 0
      • 5 dec 2009 - 09:34
  • Wie ontkende ook al weer het hardst dat schumacher massa zou gaan vervangen bij ferrari?
    Weber idd.
    Waarom wou Schumacher zijn legende status bij ferrari best willen verliezen? omdat hij door Mercedes is groot gemaakt.
    En omdat de man houdt van competitie, motoren zijn veel gevaarlijker heeft hijzelf proefondervindelijk ondergaan.
    dus toch maar weer terug in de auto\'s.
    In een kart is hij nogsteeds een van de snelste, zoniet de allersnelste. er wordt door de heren coureurs gezegd dat een kart nogsteeds het dichtsbij een F1 komt.
    Dus onlogisch? Nee

    En was zijn grote idool niet altijd snel in een snelle auto? Hij kan nu laten zien dat hij niet wereldkampioen is dankzij ferrari, maar omdat ie gewoon absurt goed is.

    Ik zeg de hele winter speculeren en ondertussen is het allang done deal in abu dabi..... denk je nou echt dat Haug niet wist of zich zou realiseren wat zijn opmerking bij de presentatie te weeg zou brengen, wie is de verrassing? dat kan er maar een zijn in de huidige F1 wereld.

    • + 0
    • 5 dec 2009 - 03:42
  • Laat de man het doen, als hij graag wil racen in de Formule 1, laat hem racen in de Formule 1.

    Zou iedereen ook zo een bombarie maken als bijvoorbeeld Jacques Villeneuve of David Coulthard terug zou willen?

    Ik ben er nogsteeds van overtuigt dat het gaat gebeuren, want wat zou anders de reden zijn van al deze geruchten en gesprekken. Het zou echt geen goede publiciteits stunt zijn.
    De feiten liegen er ook niet om, Schumacher heeft veel goeds laten zijn in de Race of Champions, zijn comeback was al bijna door gegaan dit jaar dus zin heeft hij zeker.

    En laat hem lekker naar Mercedes gaan, diegene die zeggen dat hij een Ferrari hart heeft hebben enigzins gelijk maar moeten gewoon niet zo zeuren.

    Nu ook de berichten van manager Weber: \"Ik kan me niet voorstellen dat hij naar Mercedes gaat. Hij heeft zijn contract als adviseur bij Ferrari onlangs met drie jaar verlengd\"
    Ik persoonlijk hecht weinig vertrouwen aan Weber, zij hij immers niet dat Michael\'s comeback eerder dit jaar NOOIT zou gebeuren. Het gebeurde niet maar dat kwam door andere redenen.

    Ik zeg, lekker doen Michael en gewoon lak hebben aan je tegensprekers en laat je fans genieten ookal zal het een moeilijk gevecht worden.

    • + 0
    • 5 dec 2009 - 12:00
  • f 1

    Posts: 303

    Er klopt iets niet met het verhaal MS/Ferrari /Brawn Mercedes. wat is me nog niet duidelijk .Maar als het MS wordt dan was het al lang bekend gemaakt want als die man zo popi is als wij denken blijf je dan zo lang wachten i.v.b sponsers /ontwikkeling auto /conditie /samenstelling van het team rond MS

    • + 0
    • 6 dec 2009 - 10:52

RU Grand Prix van Rusland

Lokale tijd 

RU Grand Prix van Rusland

Lokale tijd 

Gerelateerd nieuws

Test kalender

Circuit de Catalunya - Wintertest

Circuit de Catalunya - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

Perez vertrekt onvrijwillig: Wie wordt binnenkort bekend als zijn opvolger?

WK standen 2020

Bekijk volledige WK-stand

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Spanje
-
Spanje
3 - 5 jul
Oostenrijk
10 - 12 jul
Oostenrijk
17 - 19 jul
Hongarije
31 - 2 aug
Groot Brittannië
7 - 9 aug
Groot Brittannië
14 - 16 aug
Spanje
28 - 30 aug
België
4 - 6 sep
Italië
11 - 13 sep
Italië
25 - 27 sep
Rusland
9 - 11 okt
Duitsland
31 - 1 nov
Italië
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix & Circuit
3 - 5 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
10 - 12 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
17 - 19 jul
Hongarije Hungaroring
31 - 2 aug
Groot Brittannië Silverstone
7 - 9 aug
Groot Brittannië Silverstone
14 - 16 aug
28 - 30 aug
4 - 6 sep
Italië Monza
11 - 13 sep
Italië Mugello
25 - 27 sep
Rusland Sochi Autodrom
9 - 11 okt
Duitsland Nurburgring
31 - 1 nov
Bekijk volledige kalender
show sidebar