user icon
user icon

Brawn: "Schumacher begint niet aan tweede periode in Formule 1"

  • Gepubliceerd op 23 nov 2009 15:42
  • comments 12
  • Door: Rob Veenstra
Mercedes GP-teambaas Ross Brawn ziet Michael Schumacher niet terug keren in de Formule 1. Daarmee reageert hij op de geruchten dat de zevenvoudig wereldkampioen mogelijk zijn comeback maakt en wel bij het nieuwe fabrieksteam van Mercedes.

Brawn laat in de Duitse krant Bild weten dat een rentree van Schumacher niet aan de orde is. “Dit is niets meer dan een droom van de media. Michael wilde voor Ferrari nog wel tijdelijk terug keren in de Formule 1, maar hij begint echt niet aan een nieuwe periode in deze sport.”

Reacties (12)

Login om te reageren
  • tja ik geloof er zelf ook niet in. maar op een andere site las ik wel dat hij in gesprek was met mercedes.

    • + 0
    • 23 nov 2009 - 15:54
  • denk dat kimi de verrassing is.....

    • + 0
    • 23 nov 2009 - 15:54
    • Ben er ook bang voor. Ik zou zo blij als een kind zijn als het schumacher gat worden, maar vrees dat dat niet gaat gebeuren

      • + 0
      • 23 nov 2009 - 19:34
  • szixxx

    Posts: 4.754

    Zo en wie gaat er nu roepen dat dit bericht de terugkeer alleen maar zekerder maakt?

    • + 0
    • 23 nov 2009 - 16:01
    • Ja maar Willi Weber zegt weer dat ze wel in gesprek zijn.....Dit is nu formule 1.....We zullen zien

      • + 0
      • 23 nov 2009 - 17:30
  • Nou ja Eddie Jordan had bijvoorbeeld gezegd dat Brawn, Haug en Schumacher samen een bespreking hadden. Hij verbond daar dan zijn mening aan dat de deal wel bijna rond moest zijn. Maar goed, dat ze gesproken hebben wil nog niet zeggen dat het ook meteen een deal is.

    Ik ben toch ook wel bang dat deze opmerking van Brawn het verhaal niet meteen uit de wereld helpt. Hij lijkt me ook stug dat Schumacher nog een keer gaat racen, maar de strijd van Montezemolo om Schumacher voor een seizoen in een 3e Ferrari te krijgen was toch ook niet echt \"tijdelijk\" te noemen. Het zou dus ook best kunnen.

    Als Haug na deze opmerking van Brawn er nog een keer overheen gaat en zegt dat je nooit \"nooit\" moet zeggen dan houden ze dus bewust de boel aan de gang ook.

    Het feit dat het allemaal zo lang duurt zegt toch wel dat er wat aan de hand is. Als ze gewoon voor Heidfeld zouden gaan dan was de deal al lang beklonken.

    Zoals Haug ook al zei, ze zijn met iets verassends bezig. Ik denk dan Raikkonen, Schumacher of Kubica. Dat zijn ook opties waar contractueel nog wel wat haken en ogen aan zitten.

    • + 0
    • 23 nov 2009 - 17:01
  • sloggerke

    Posts: 646

    Kunnen al die FANTASTEN nu eindelijk eens stoppen met dromen aub?
    Manman.. Senna is echt wel op de leeftijd van JEZUS (33) gestorven.. zodanig dat het GEZAAG stopt...
    Deze OUDE Pruis komt NOOIT Meer terug... leer ermee leven!
    Te oud... te langzaam, enz..
    Maar hij heeft zijn aandacht, zijn broodnodige aandacht! weer eens gehad.
    KASSA!

    • + 0
    • 23 nov 2009 - 19:48
  • Jopy

    Posts: 15

    Ik denk dat Juan Manuel Fangio de verassing wordt, kan niet anders..

    • + 0
    • 23 nov 2009 - 20:47
  • Rimi

    Posts: 85

    Als hij inderdaad een terugkeer had willen maken had ferrari hem wel in de auto gehad ipv Alonso. Ik begin steed meer een vermoeden te krijgen dat de verrasing een zeer snelle Fin zal zijn, het is hier de laatste tijd relatief rustig over. Ook zijn er velen die Kimi nog graag in de Formule1 zien blijven en heus niet alleen in Nederland!
    Liever Kimi dan Schumacher in die Mercedes, heb hem geen moment gemist vanaf dat hij weg is.

    • + 0
    • 23 nov 2009 - 23:04
  • Kubica

    Posts: 3.891

    Persoonlijk denk ik niet dat het Schumacher gaat worden. Hij heeft meer te verliezen dan te winnen.
    Dat alle verwijzingen naar Ferrari van z\'n website af zijn, kan er misschien ook op wijzen dat hij naar z\'n andere vriend, Jean Todt verhuist en een functie binnen de FIA gaat bekleden....

    • + 0
    • 24 nov 2009 - 09:12
  • wat ik er van heb vernomen is,dat het een super talent uit finland is,,maar waar nog niet veel bekendheid over is,maar persoonlijk zie ik hakkinen graag in de auto zitten,tja hakkinen of schumacher allebei oude rotten int vak,en met veel kennis,dus laat het maar gebeuren dan

    • + 0
    • 24 nov 2009 - 09:13
    • mika terug? zou te gek zijn was groot fan van de man. maar zie ik ook niet gebeuren.

      • + 0
      • 24 nov 2009 - 12:20

AE Grand Prix van Abu Dhabi

Lokale tijd 

AE Grand Prix van Abu Dhabi

Lokale tijd 

Gerelateerd nieuws

Test kalender

Circuit de Catalunya - Wintertest

Circuit de Catalunya - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

Welke F1-coureur stelde het meest teleur in 2020?

WK standen 2020

Bekijk volledige WK-stand

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Spanje
-
Spanje
3 - 5 jul 2020
Oostenrijk
10 - 12 jul 2020
Oostenrijk
17 - 19 jul 2020
Hongarije
31 - 2 aug 2020
Groot Brittannië
7 - 9 aug 2020
Groot Brittannië
14 - 16 aug 2020
Spanje
28 - 30 aug 2020
België
4 - 6 sep 2020
Italië
11 - 13 sep 2020
Italië
25 - 27 sep 2020
Rusland
9 - 11 okt 2020
Duitsland
23 - 25 okt 2020
Portugal
31 - 1 nov 2020
Italië
13 - 15 nov 2020
Turkije
27 - 29 nov 2020
Bahrein
11 - 13 dec 2020
Verenigde Arabische Emiraten
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix & Circuit
3 - 5 jul 2020
Oostenrijk Red Bull Ring
10 - 12 jul 2020
Oostenrijk Red Bull Ring
17 - 19 jul 2020
Hongarije Hungaroring
31 - 2 aug 2020
Groot Brittannië Silverstone
7 - 9 aug 2020
Groot Brittannië Silverstone
14 - 16 aug 2020
28 - 30 aug 2020
4 - 6 sep 2020
Italië Monza
11 - 13 sep 2020
Italië Mugello
25 - 27 sep 2020
Rusland Sochi Autodrom
9 - 11 okt 2020
Duitsland Nurburgring
23 - 25 okt 2020
31 - 1 nov 2020
13 - 15 nov 2020
Turkije Istanbul Park
27 - 29 nov 2020
11 - 13 dec 2020
Verenigde Arabische Emiraten Yas Marina Circuit
Bekijk volledige kalender
show sidebar