user icon
user icon

Ecclestone betreurt vertrek van Briatore uit de Formule 1

  • Gepubliceerd op 17 sep 2009 13:23
  • comments 7
  • Door: Rob Veenstra
Bernie Ecclestone vindt het jammer dat zijn goede vriend Flavio Briatore de wereld van de Formule 1 heeft verlaten. De Italiaan nam afscheid bij het team van Renault nadat duidelijk werd dat onder zijn leiding de Grand Prix van Singapore was gemanipuleerd.

Ecclestone: “Ik vind het zonde en het spijt me voor hem dat hij zijn band met de Formule 1 heeft verbroken. Ik ben verrast door wat er is gebeurt en het verbaast me ook dat ze besloten hebben om weg te lopen. Ik weet niet hoe het nu verder gaat. Om eerlijk te zijn wil ik geen commentaar geven op de World Motor Sport Council.”

Reacties (7)

Login om te reageren
  • renzo

    Posts: 929

    De ene geldwolf is vertokken nu die ander nog

    • + 0
    • 17 sep 2009 - 13:26
  • Paul

    Posts: 626

    Ik kan begrijpen dat je het jammer vindt als een vriend van je de formule 1 verlaat!
    Maar dat je het jammer vindt dat een bedrieger in de sport die je zelf hebt groot gemaakt vertrekt, daar begrijp ik niets van!

    Ik zie overigens niet in, Renzo, wat er mis is met Briatore m.b.t. je geldwolf opmerking. Hij laat zich duur inhuren, daar kiest Renault zelf voor. Renault kan er ook voor kiezen gewoon NON te zeggen tegen Briatore...

    Als mijn baas, zonder overheidssteun, mij belachelijk veel wil betalen ben ik toch nog geen geldwolf?

    • + 0
    • 17 sep 2009 - 13:34
  • Ecclestone betreurt vertrek van Briatore uit de Formule 1...
    IK NIET!!! Mensen die de sport kapot maken, opbokken en nooit meer terugkomen.
    Ik zou het overigens ook niet erg vinden als Bernie zelf ook eens gaat pensioeneren. Mij hebben ze thuis altijd vertelt wat oud is moet eerst op. Of wat over de datum is weggooien, en oud is ie.

    • + 0
    • 17 sep 2009 - 13:37
  • PSmulders

    Posts: 144

    Briatore heeft de uitslag van een race gemanipuleerd, Hr Eikelsteen manipuleert heel de F1 al jaren, leuk duo.

    • + 0
    • 17 sep 2009 - 13:56
  • Het is inderdaad niet helemaal onverwacht dat deze mannen het goed kunnen vinden samen.

    • + 0
    • 17 sep 2009 - 14:00
  • Arne

    Posts: 17

    Het is maar net waar je het nieuws vandaan haalt:
    \"Het is spijtig dat de Formule 1-carrière van Flavio zo moet eindigen\", zei Ecclestone tegen de Britse krant The Daily Mirror. \"Maar wat hij heeft gedaan, valt niet goed te praten. Het is zeer betreurenswaardig wat er zich heeft afgespeeld.\"

    • + 0
    • 17 sep 2009 - 19:37
  • Monkie

    Posts: 9

    hmm ... op de een of andere manier klinkt dit niet als de logische reactie op iemand die net \'zijn F1\' heeft gefaked, ... Eclegate?

    • + 0
    • 18 sep 2009 - 00:38

AE Grand Prix van Abu Dhabi

Lokale tijd 

AE Grand Prix van Abu Dhabi

Lokale tijd 

Gerelateerd nieuws

Test kalender

Circuit de Catalunya - Wintertest

Circuit de Catalunya - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

Welke F1-coureur stelde het meest teleur in 2020?

WK standen 2020

Bekijk volledige WK-stand

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Spanje
-
Spanje
3 - 5 jul 2020
Oostenrijk
10 - 12 jul 2020
Oostenrijk
17 - 19 jul 2020
Hongarije
31 - 2 aug 2020
Groot Brittannië
7 - 9 aug 2020
Groot Brittannië
14 - 16 aug 2020
Spanje
28 - 30 aug 2020
België
4 - 6 sep 2020
Italië
11 - 13 sep 2020
Italië
25 - 27 sep 2020
Rusland
9 - 11 okt 2020
Duitsland
23 - 25 okt 2020
Portugal
31 - 1 nov 2020
Italië
13 - 15 nov 2020
Turkije
27 - 29 nov 2020
Bahrein
11 - 13 dec 2020
Verenigde Arabische Emiraten
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix & Circuit
3 - 5 jul 2020
Oostenrijk Red Bull Ring
10 - 12 jul 2020
Oostenrijk Red Bull Ring
17 - 19 jul 2020
Hongarije Hungaroring
31 - 2 aug 2020
Groot Brittannië Silverstone
7 - 9 aug 2020
Groot Brittannië Silverstone
14 - 16 aug 2020
28 - 30 aug 2020
4 - 6 sep 2020
Italië Monza
11 - 13 sep 2020
Italië Mugello
25 - 27 sep 2020
Rusland Sochi Autodrom
9 - 11 okt 2020
Duitsland Nurburgring
23 - 25 okt 2020
31 - 1 nov 2020
13 - 15 nov 2020
Turkije Istanbul Park
27 - 29 nov 2020
11 - 13 dec 2020
Verenigde Arabische Emiraten Yas Marina Circuit
Bekijk volledige kalender
show sidebar