Webber keurt circuit Singapore op kerbstones na goed

Het Singapore Street Circuit is komend weekend voor het eerst het strijdtoneel van een autorace en het betreft meteen een wedstrijd in de koningsklasse van de autosport. De meningen over het nieuwe stratencircuit zijn tot op heden overwegend positief.

Ook Red Bull Racing-coureur Mark Webber is tevreden na een gelopen rondje over de baan. Alleen de kerbstones in bochten 10 en 13 zijn naar zijn mening nog te hoog. Webber: “Dat is iets wat we nog moeten bespreken. Voor de rest ziet het circuit er goed uit.”

Reacties (9)

Login om te reageren
  • ndelacour

    Posts: 12

    Joepi!

    • + 0
    • 25 sep 2008 - 11:10
  • nick1084

    Posts: 273

    Wat is deze man een zeikerd, hij heeft altijd wel iets te mekkeren, over de veiligheid van een circuit of als er een nieuwe regel wordt ingevoerd. Houd je liever bezig met racen en niet met dit soort kleine dingen.

    • + 0
    • 25 sep 2008 - 12:28
    • Nu doe jij hetzelfde als hem. Altijd wat opaan te merken;)
      Je mekkert nu over hem. EN hij mekkert niet hij geeft gewoon zijn mening over de baan. Helemaal niks mis mee maak je niet zo druk

      • + 0
      • 25 sep 2008 - 12:52
      • s vettel

        Posts: 118

        Jermaine, je moet niet eens op daarop reageren.<br />
        Dat zijn nu van die mensen die al in paniek raken bij een paar druppels regen als ze in hun Opeltje Astra zitten. Dommer dan dom.

        • + 0
        • 25 sep 2008 - 14:17
        • Hahahahahahahaha jah dat is waar :)

          • + 0
          • 25 sep 2008 - 14:35
        • jack67

          Posts: 31

          Vind het dom om iemand die je alleen \&quot;kent\&quot;via deze site dom te noemen omdat hij jouw mening niet deelt.Ik deel zijn mening ook niet maar probeer niet persoonlijk te worden

          • + 0
          • 25 sep 2008 - 16:03
        • nick1084

          Posts: 273

          Jammer dat je er zelf wel op ingaat, wat niets met het artikel te maken heeft.

          Wat ik bedoel is dat hij altijd paniek zaait als er iets nieuws gaat gebeuren. Bij het circuit in Valencia zou volgens hem de ene na de andere coureur van de baan vliegen, het werdt de saaiste race tot nu toe. Geen tc meer, hij weer paniek zaaien, de ene naar de andere zware crash zou gebeuren in de regen, heb er geen gezien. Zo zijn er nog meer voorbeelden. HET zijn allemaal goede coureurs, dan kunnen ze toch rijden in alle omstandigheden.
          Hij zit bij de GPDA dat klopt, maar het is juist een spektakel om de wagens over de kerbs te zien vliegen.

          • + 0
          • 26 sep 2008 - 12:33
    • Heb je die curbs gezien? Nee he?

      • + 0
      • 25 sep 2008 - 17:08
    • Webber is wel een woordvoerder van de GPDA. Het is dus zijn taak om te controleren of de circuits voldoen aan de eisen die de coureurs eraan stellen.

      • + 0
      • 25 sep 2008 - 21:24

ES Grand Prix van Spanje

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

ESGrand Prix van Spanje

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

Test kalender

Bekijk het volledige testschema

WK standen 2026

Bekijk volledige WK-stand

Gerelateerd nieuws

Geef je mening

Wat is jouw eerste oordeel over de nieuwe F1-regels?

Formule 1 kalender - 2026

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Spanje
-
Bahrein
-
Bahrein
6 - 8 maa
Australië
13 - 15 maa
China
27 - 29 maa
Japan
10 - 12 apr
Bahrein
17 - 19 apr
Saoedi-Arabië
1 - 3 mei
Verenigde Staten van Amerika
22 - 24 mei
Canada
5 - 7 jun
Monaco
12 - 14 jun
Spanje
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2026

Datum
Grand Prix & Circuit
6 - 8 maa
Australië Albert Park
13 - 15 maa
27 - 29 maa
10 - 12 apr
17 - 19 apr
Saoedi-Arabië Jeddah Street Circuit
1 - 3 mei
Verenigde Staten van Amerika Miami International Autodrome
22 - 24 mei
5 - 7 jun
Monaco Monte Carlo
12 - 14 jun
Bekijk volledige kalender

Team profiel

Bekijk volledig profiel
show sidebar