LMS: Verstappen weer snelste in LMP2
- Gepubliceerd op 25 apr 2008 14:01
-
10
- Door: Rob Veenstra
Verstappen reed een 1:39.386 en was daarmee drie tienden sneller dan Team Essex, dat voorlopig de tweede plek in de LMP2 inneemt. Overall was de rondetijd van Van Merksteijn Motorsport goed voor de elfde plek. De Peugeot met startnummer 8 zette de snelste tijd op de klokken met een 1:34.862.
Trending nieuws
-
Jos Verstappen rekent af met Max-geruchten: "Ralf Schumacher zit er weer naast"
Jos Verstappen heeft eigenhandig afgerekend met de beweringen van Ralf Schumacher. Volgens de broer van racelegende M...
17 jun 2026 16:09 -
Manager Verstappen reageert op geruchten over F1-toekomst
Het lijkt erop dat het team van Red Bull Racing ver wil gaan om Max Verstappen te behouden. In de Duitse media wordt ...
17 jun 2026 15:24 -
FIA deelt belangrijk nieuws over Mercedes-beroep
De FIA heeft informatie gedeeld over de right to review van Mercedes tegen het terugdraaien van de tijdstraffen van P...
17 jun 2026 16:46 -
Tsunoda voltooit Red Bull-test: "Alsof ik nooit weggeweest ben"
Yuki Tsunoda heeft dinsdag voor het eerst dit seizoen opnieuw getest voor Red Bull Racing. De Japanse reservecoureur ...
17 jun 2026 18:06 -
FIA reageert op felle kritiek op nieuwe F1-regels
FIA-kopstuk Nikolas Tombazis kan zich niet vinden in alle kritiek op de nieuwe motorregels. Fans en coureurs reageerd...
17 jun 2026 17:22
Grand Prix van Spanje
Lokale tijd
-
Vrijdag
Zaterdag
Zondag
Grand Prix van Spanje
Lokale tijd
-
Vrijdag
-
Zaterdag
-
Zondag
-
Vrijdag
-
Zaterdag
-
Zondag
Test kalender
Circuit de Catalunya - Wintertest

Reacties (10)
Login om te reagerenPosts: 16
Wat heeft Verstappen nog met Formule 1 te maken? Toen hij daar no reed was het logisch dat er nieuws over hem naar voren kwam, maar nu is dat niet meer zo.
Wat mij betreft: als ik wil weten hoe met Jos is dan zoek ik dat wel op, hoeft hier niet tussen het (werkelijke) Formule 1 nieuws te staan.
Posts: 36
lees het artikel dan niet!!!!!! zeur piet!!!!!!!
Posts: 16
Ik zou het op prijs stellen mijn mening hier te kunnen geven zonder uitgescholden te worden.
Ik heb het artikel ook niet gelezen, ik ga niet op de inhoud in, ik vind alleen dat het niet op de F1today.nl site thuishoort.
Posts: 62
Inderdaad!
Posts: 55
Hij is een oud-coureur. Verder heeft ie niet zoveel te maken met F1, maar ik vind het toch leuk om te lezen. Als je het niet wel lezen, dan klik je er niet op Fanfanfangio, er staat een tag van LMS voor, dus geen F1. Als je alleen F1 wil, klik hier dan niet op en ga aub niet van dit soort posts posten.
Maar tog gefeliciteerd voor Jos, het wordt nog wel wat met hem. Ik hoop dat Bleekemolen, als ie eindelijk es mee rijdt minstens hetzelfde kan. Dan komt een F1 zitje voor hem tog dichterbij.
Posts: 985
Omdat de redactie dat vorige keer ook al heeft uitgelegd.
Hollands Glorie!
Posts: 7.177
Ik vind goed dat ze zulke dingen ook erop zetten! Dat maakt het wat ruimer en kan je ook zulk soort dingen bijhouden zonder naar een andere site te gaan.
Ook bijv DTM is handig van ze
Posts: 30
Beste Farfanfangio,
Zoals ook vorige keer uitgelegd is de naam van het online magazine gerelateerd aan Formule 1. Dat betekent echter niet dat we niet schrijven over andere klassen waar Nederlanders actief zijn dan wel succes boeken.
Momenteel geven we naast Formule 1 ook verslag van GP2, Formule 3, DTM, World Series, Le Mans Series, 24u van Le Mans, Indy 500. In de toekomst komt hier mogelijk WTCC en WRC bij.
Posts: 16
Mijn mening over het opnemen van nieuws over Jos heb ik al gegeven het ging mij er nu om mijn mening te kunnen geven zonder voor zeurpiet te worden uitgemaakt.
Posts: 1
zeurpiet