user icon
user icon

Red Bull Racing en Vergne gehinderd door KERS-problemen

  • Gepubliceerd op 16 nov 2011 16:41
  • comments 10
  • Door: Rob Veenstra
Jean-Eric Vergne noteerde vandaag wederom de beste tijd bij de young drivers-test in Abu Dhabi, maar de dag verliep verre van vlekkeloos voor de Red Bull-jongeling. Hij reed slechts 43 ronden door problemen aan het Kinetic Energy Recovery System.

En dat was niet het enige dat mis ging. Engineer Ian Morgan: “Het was al een teleurstellende ochtend door problemen met enkele sensoren en in de middag verloren we nog meer tijd door een probleem met KERS. De mankementen zijn inmiddels verholpen en gelukkig hebben we nog wat ronden gereden waarin we nuttige data hebben verzameld, maar we hopen op een meer productieve dag voor morgen.”

Reacties (10)

Login om te reageren
  • szixxx

    Posts: 4.753

    Morgen gaan we dus tijden onder de 1:40 zien van de RBR?

    • + 0
    • 16 nov 2011 - 17:06
  • Problemen met KERS?? Vettel zou zeggen: Who Cares
    www.youtube.com/watch?v=w0NQeJWXGio

    • + 0
    • 16 nov 2011 - 18:29
  • Tja je kan wel zien dat die Red Bull dit jaar gewoon de snelste wagen is.
    Maakt niet uit wie er in rijd ;-))

    • + 0
    • 16 nov 2011 - 21:23
    • JeePee

      Posts: 395

      Inderdaad. Zelfs Webber kan winnen in die bak! :p

      • + 0
      • 17 nov 2011 - 00:52
    • Irritant die zinloze opmerkingen. Succes wordt nog steeds gemaakt door team & coureur, en niet één van beide. Zie inderdaad de prestaties van Webber.
      Anders kun je net zo goed Ricardo Rosset in die wagen zetten.

      Zoals vaker gezegd, de Ferrari\'s van 2002 & 2004 waren veel dominanter dan de RBR van nu. Geeft dat opeens minder glans aan Schumachers prestaties dit jaar? Nee!
      Evenmin als Vettels prestaties dit jaar die er 100% uitgeperst heeft. Jammer dat het zo moeilijk is voor mensen om dat in te willen zien.

      • + 0
      • 17 nov 2011 - 08:46
    • @ Damon, ik snap niet dat je het nog probeert. Ik vind het wel moedig van je dat je blijft volhouden. Maar sommigen zullen gewoon nooit wijzer worden.

      • + 0
      • 17 nov 2011 - 09:00
    • szixxx

      Posts: 4.753

      \'t zijn vaak ook dezelfden die dit weer zeggen. Ergens hoop ik voor die personen dat Vettel weer zo \'dominant\' is als afgelopen jaar. Misschien haken de \'nep fans\' dan af.

      • + 0
      • 17 nov 2011 - 09:19

IT Grand Prix van Toscane

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

IT Grand Prix van Toscane

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

Gerelateerd nieuws

Test kalender

Circuit de Catalunya - Wintertest

Circuit de Catalunya - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

Perez vertrekt onvrijwillig: Wie wordt binnenkort bekend als zijn opvolger?

WK standen 2020

Bekijk volledige WK-stand

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Spanje
-
Spanje
3 - 5 jul
Oostenrijk
10 - 12 jul
Oostenrijk
17 - 19 jul
Hongarije
31 - 2 aug
Groot Brittannië
7 - 9 aug
Groot Brittannië
14 - 16 aug
Spanje
28 - 30 aug
België
4 - 6 sep
Italië
11 - 13 sep
Italië
25 - 27 sep
Rusland
9 - 11 okt
Duitsland
31 - 1 nov
Italië
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix & Circuit
3 - 5 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
10 - 12 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
17 - 19 jul
Hongarije Hungaroring
31 - 2 aug
Groot Brittannië Silverstone
7 - 9 aug
Groot Brittannië Silverstone
14 - 16 aug
28 - 30 aug
4 - 6 sep
Italië Monza
11 - 13 sep
Italië Mugello
25 - 27 sep
Rusland Sochi Autodrom
9 - 11 okt
Duitsland Nurburgring
31 - 1 nov
Bekijk volledige kalender
show sidebar