user icon
user icon

Ecclestone pessimistisch over Austin: "Ik zou er geen geld op zetten"

  • Gepubliceerd op 12 nov 2011 19:45
  • comments 11
  • Door: Robin Smeets
Bernie Ecclestone is er niet geheel zeker van dat de Grand Prix van Amerika volgend seizoen wel terugkeert op de Formule 1-kalender. De race staat voor volgend jaar november gepland op het nieuwe circuit in Austin. Ecclestone weet echter nog niet zeker of de race wel doorgang zal vinden.

"Austin?", reageerde Ecclestone op een vraag in paddock van het Yas Marina Circuit in Abu Dhabi. "Ik zou er mijn geld niet op durven te zetten dat er ook daadwerkelijk geracet gaat worden. Ik hoop het natuurlijk wel en we doen ons best om dat voor elkaar te krijgen, maar ik heb daar nu nog geen zekerheid over. Voor New York in 2013 zijn er geen problemen."

Reacties (11)

Login om te reageren
  • Tony

    Posts: 974

    Waar zou je wel je geld opzetten? Ouwe krent

    • + 0
    • 12 nov 2011 - 20:25
    • Ik kan me nog herinneren dat hij zijn geld zou zetten op Raikkonen, Hamilton en Vettel.. daarop dus :P

      • + 0
      • 12 nov 2011 - 20:33
  • waarom nieuwe circuits bouwen als er een hartstikke mooi circuit in Nederland is???
    Circuit Park Zandvoort is er ook nog!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • + 0
    • 12 nov 2011 - 20:55
    • Wat heeft iedereen toch met zandvoort, ik vind dat zo\'n saai circuit.. echt vreselijk

      • + 0
      • 12 nov 2011 - 22:03
    • .Henry

      Posts: 1.308

      Zandvoort is prachtig. Maar niet geschikt voor de F1. De infrastructuur, faciliteiten, paddock ruimte, de baan etc. voldoen niet (meer) aan de eisen. En ik zie het niet snel gebeuren dat daar verbeteringen in komen, i.v.m. vergunningen en geld.

      • + 0
      • 12 nov 2011 - 22:58
    • Gompie

      Posts: 4.951

      @Raikkonen-FAN: Tja, dat JIJ het een saai circuit vindt zegt dus nou net helemaal niets. Alsof, en ik noem maar wat, Monaco zo\'n geweldig circuit is.....

      • + 0
      • 12 nov 2011 - 23:13
    • reprep

      Posts: 547

      ik ben het wel eens met Raikkonen fan

      assen vind ik kwa circuit veel beter dan Zandvoort
      alleen assen is natuurlijk ook te smal, maartoch, zandvoort is naar mijn mening een circuit waar ik echt helemaal niets aan vind,

      wat heeft de f1 daar nou te zoeken

      • + 0
      • 12 nov 2011 - 23:50
    • Zandvoort is hetzelfde als Laguna Seca, met een moderne F1-auto krijg je daar een pure optocht, daar gaat totaal niets te zien zijn. Ik bedoel maar, het oude Imola was supersnel en best een leuk circuit, je mag exact datzelfde circuit nu neerzetten, het wordt gewoon een optocht.

      • + 0
      • 13 nov 2011 - 02:29
  • Is gewoon een beetje de druk op tijd opvoeren....zal wel weer loslopen...

    • + 0
    • 12 nov 2011 - 21:35
  • Dat zijn jullie meningen!
    Ik ben 13 en echt gek van onder andere Formule 1 dus het zou natuurlijk zijn als er een Formule 1 race gehouden zou worden op Zandvoort maarja,
    Dat zei Bernie dat hij het onzin vind om een nieuw circuit te bouwen en dat hij misschie de Formule 1 terug wil laten komen op Zandvoort!!!!!!!!!!!!!

    • + 0
    • 13 nov 2011 - 09:30
    • Sprokkel

      Posts: 517

      Dat zei Bernie?
      Dan weet ik niet waar je dat gezien hebt, maar ik heb Bernie onlangs nog voor camera horen zeggen dat hij al een eeuwigheid niet meer in Zandvoort geweest is, de veranderingen aan het circuit dus ook nog niet gezien heeft én dat iedere verandering wel een verbetering moet zijn omdat het gewoon niet slechter kon.

      Je raaskalt dus maar wat.

      • + 0
      • 13 nov 2011 - 11:16

IT Grand Prix van Toscane

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

IT Grand Prix van Toscane

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

Gerelateerd nieuws

Test kalender

Circuit de Catalunya - Wintertest

Circuit de Catalunya - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

Perez vertrekt onvrijwillig: Wie wordt binnenkort bekend als zijn opvolger?

WK standen 2020

Bekijk volledige WK-stand

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Spanje
-
Spanje
3 - 5 jul
Oostenrijk
10 - 12 jul
Oostenrijk
17 - 19 jul
Hongarije
31 - 2 aug
Groot Brittannië
7 - 9 aug
Groot Brittannië
14 - 16 aug
Spanje
28 - 30 aug
België
4 - 6 sep
Italië
11 - 13 sep
Italië
25 - 27 sep
Rusland
9 - 11 okt
Duitsland
31 - 1 nov
Italië
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix & Circuit
3 - 5 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
10 - 12 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
17 - 19 jul
Hongarije Hungaroring
31 - 2 aug
Groot Brittannië Silverstone
7 - 9 aug
Groot Brittannië Silverstone
14 - 16 aug
28 - 30 aug
4 - 6 sep
Italië Monza
11 - 13 sep
Italië Mugello
25 - 27 sep
Rusland Sochi Autodrom
9 - 11 okt
Duitsland Nurburgring
31 - 1 nov
Bekijk volledige kalender
show sidebar