Video: Giedo van der Garde spint na start van hoofdrace
- Gepubliceerd op 27 aug 2011 16:16
-
9
- Door: Robin Smeets
Trending nieuws
-
Sainz verklaart Hamilton-vorm bij Ferrari: "Dat maakt het verschil"
De voorganger van Lewis Hamilton, Carlos Sainz, heeft een verklaring gegeven voor de goede prestaties van de zevenvou...
21 jun 2026 16:45 -
Alpine laat Nederlandse coureur eerste F1-meters maken
De Nederlandse F1 Academy-coureur Nina Gademan zal volgende maand voor het eerst plaatsnemen achter het stuur van een...
21 jun 2026 14:43 -
Montoya adviseert Alonso: "Blijf bij Aston Martin..."
Juan Pablo Montoya heeft Fernando Alonso aangeraden om bij Aston Martin te blijven. De tweevoudig wereldkampioen word...
21 jun 2026 15:44 -
Complimenten voor Hamilton: "Hij heeft Ferrari op zijn schouders genomen"
Voormalig Ferrari-coureur en zevenvoudig racewinnaar René Arnoux is erg onder de indruk van de zevenvoudi...
21 jun 2026 12:41 -
Sainz zet druk op Williams: "Ik weet niet hoelang ik nog kan wachten"
Carlos Sainz blijft geloven in het langetermijnproject van Williams, maar de Spaanse coureur wil sneller resultaten z...
21 jun 2026 13:42
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
Zaterdag
Zondag
-
Vrije training 1
13:30 - 14:30
Vrije training 3
12:30 - 13:30
Race / Startgrid
15:00 - 17:00
-
Vrije training 2
17:00 - 18:00
Kwalificatie
16:00 - 17:00
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
-
Vrije training 1
13:30 - 14:30
-
Zaterdag
-
Vrije training 3
12:30 - 13:30
-
Zondag
-
Race
15:00 - 17:00
-
Vrijdag
-
Vrije training 2
17:00 - 18:00
-
Zaterdag
-
Kwalificatie
16:00 - 17:00
-
Zondag
-
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Test kalender
Circuit de Catalunya - Wintertest
WK standen 2026
Gerelateerd nieuws
Geef je mening
Formule 1 kalender - 2026
Formule 1 kalender - 2026
Coureursprofiel
- Team -
- Punten -
- Podiums -
- Grand Prix -
- Land MX
- Geb. datum 5 aug 1991 (34)
- Geb. plaats Monterrey, MX
- Gewicht 63 kg
- Lengte 1,8 m
1 leden hebben dit team als favoriet
Tweets over Esteban Gutierrez

Reacties (9)
Login om te reagerenPosts: 19.808
Van der Garde is een hele sympathieke jongen, maar geloof me (en het klinkt misschien hard). Hij heeft het gewoon niet en hoort echt niet in de F1 thuis.
Ok, hij heeft zo nu en dan pech maar hij laat ook (voor zijn GP2 ervaring inmiddels) veels en veels te weinig zien.
Er lopen veel grotere talenten rond.
Ga lekker DTM of Le Mans rijden maar zet het F1 avontuur uit je hoofd, en laat dat over aan mensen met meer talent.
Onze hoop kunnen we beter vestigen op Max Verstappen & De Vries, al is daar wat geduld bij nodig aangezien die nog jong zijn.
Posts: 428
Opzich mag je verwachten van iemand met de ervaring in de GP2 dat hij beter had gepresteerd.
Maar hij heeft wel erg veel pech gehad en dit seizoen dan ook weinig kans gehad om te laten zien wat hij waard is.
Zonder alle pech had hij mogelijk gewoon GP2 kampioen geweest.
Op zo\'n moment zijn dan ook alle foutjes vergeten in tegenstelling tot nu, waar ze extra benadrukt worden.
Posts: 632
. Damon Hill
Wat kraam jij een onzin uit !!
Posts: 19.808
@Oebidoe,
Verklaar je eens nader dan i.p.v. alleen wat te roepen.
Wat heeft Van der Garde afgelopen jaren dan laten zien? Bar weinig, zeker niet meer dan diverse andere talenten. Leuk, het is een Nederlander. Stel dat het een Braziliaan was, had je dan ook 100% achter hem gestaan of had je hem dan als anonieme rijder gezien? Denk het laatste.
Ja, leuk.. al die media aandacht. Zit ook veel geld achter, maar er zijn veel grotere racetalenten (met minder geld) op de Nederlandse markt.
Maargoed, jij denkt dat ik onzin uitkraam. Ik ken op zich aardig wat mensen in de racerij en Van der Garde, die overigens heel sympathiek is, wordt door kenners (daarmee bedoel ik dus racers en karters die daadwerkelijk tegen hem gereden hebben) totaal niet als groot talent gezien.
Van der Garde is een leuke rijder, maar niet meer dan dat. Vraag het aan een kenner/racer en je krijgt exact hetzelfde antwoord keer op keer.
Dus nee, hier kraam ik geen onzin uit. Kom jij maar eens met voorbeelden waarin Van der Garde iets magistraals doet, want ik heb ze nog nooit in mijn leven gezien.
Posts: 632
heel toevallig zit ik ook al jaren in de racerij, ik ken Giedo al toen hij bij de mini\'s reed in een kart.(nederlands kampioen)
toevallig ken ik ook de helper begeleider van Giedo toen hij nog bij de junioren reed in een kart.(nederlands kampioen)
En wereldkampioen karting.
Ik weet ook wel dat hij nu bij een van de beste teams zit, en dat hij door fouten van datzelfde team punten verspeeld heeft.
Oke hij maakt zelf ook wel eens foutjes, wie niet.
maar dit jaar heeft hij gewoon veel dingen meegemaakt die niet zijn fouten waren.
geloof me Giedo heeft enorm veel talent, zeker zoveel als een Bruno Senna, die gisteren in Spa veel mensen veraste.
Posts: 1.503
Eau Rouge? La Source zullen jullie bedoelen?
Posts: 10.089
hij word er gewoon af getikt, en dat nepgras is super glad, niks aan te doen
Posts: 336
@Raikkonen-FAN, daar sluit ik mij bij aan, ik bedoel hij had een goede start maar als je dan aan de voorkant een tik krijgt, tja dan blijft je auto inderdaad niet meer recht rijden he(Damon Hill)??
Posts: 33
Dit gebeurde inderdaad na La Source (bocht 1), Eau Rouge is pas de volgende bocht (bocht 2).