user icon

Video: Fans zwaaien Max richting de grid, rookbommen en vuurwerk op tribunes in Oostenrijk

  • Gepubliceerd op 04 jul 2021 14:15
  • comments 24
  • Door: Brick van Boxtel

Het feest gaat beginnen in Oostenrijk, de fans zijn er in ieder geval klaar voor. Max Verstappen start vanaf de eerste positie op de Red Bull Ring.

Er zijn een hoop fans naar Oostenrijk gekomen om Verstappen aan te moedigen en dat doen ze zo:

 

Reacties (24)

Login om te reageren
  • Gekkenhuis!

    • + 0
    • 4 jul 2021 - 14:20
  • Hooligans.

    • + 1
    • 4 jul 2021 - 14:31
  • Los gezien of je van deze carnaval toestanden houdt, vraag ik mij af het gros van die fans alleen voor Max en de sfeer komen of ook instaat zijn om meer dan 10 coureurs uit hun hoofd te noemen en het verschil tussen een soft en medium band weten?

    • + 4
    • 4 jul 2021 - 14:31
    • John6

      Posts: 5.429

      Dit is gewoon een soort van TT van Assen, maar dan op de Red Bull Ring, is toch geweldig zoiets.

      • + 2
      • 4 jul 2021 - 14:34
    • Maakt dat wat uit dan? Iedereen mag het toch zeker op zijn eigen manier beleven?

      Mijn ding is het ook niet en ik heb absoluut geen behoefte om tussen die menigte te staan maar anderen beleven er blijkbaar veel plezier aan. Prima toch?

      • + 4
      • 4 jul 2021 - 14:36
    • Loekie85

      Posts: 196

      Jij moet vandaag echt depri zijn.

      • + 2
      • 4 jul 2021 - 14:37
    • jd2000

      Posts: 4.944

      Vervelend he, dat mensen plezier hebben. Jij bent zeker een van die figuren die denken dat ze exclusieve kijkrechten hebben omdat je voor 2015 ook al kijker was.

      • + 3
      • 4 jul 2021 - 14:42
    • Denk er net zo over als @PallMall.
      Leven en laten leven toch?

      Vermoed dat menige collega’s van Max er in de parade ook van genieten.

      Tijdens de race zal het iedereen wordt wezen.

      • + 2
      • 4 jul 2021 - 14:46
    • Lekker belangrijk…….of ben jij een “echte kenner” die alles weet en de nieuwe fans “minder” vindt.

      Meer zielen meer vreugde, om wat voor reden dan ook.

      • + 2
      • 4 jul 2021 - 14:47
    • mario

      Posts: 8.262

      Iedereen hierboven krijgt van mijn een plusje, behalve OrangeArrows want hij weet niet wat gezelligheid betekend...

      • + 1
      • 4 jul 2021 - 14:55
  • Leuk voor de tv beelden maar persoonlijk hou ik niet zo van verschillende kampen binnen de F1.
    Aparte tribunes voor bepaalde teams of coureurs zijn in F1 gewoon not done.
    Het is potverdikkie geen voetbal waarin het kamp van de tegenstander aan de overkant zit.
    Gewoon lekker met je favoriete team/coureur outfit tussen alle andere fans met andere teams/coureurs en gezamenlijk janken en juichen voor het spektakel op de baan.
    Ik schaam me nu een beetje als Nederlander voor dit tokkie gedrag.

    • + 1
    • 4 jul 2021 - 14:36
    • Zodra ze, net als in het voetbal, op de vuist zouden gaan met fans van een andere kleur, zouden gaan relschoppen of de zooi verbouwen dan zou ik me ook schamen. Nu zie ik gewoon mensen die een feestje bouwen, als je je daarvoor schaamt ben je wel behoorlijk zuur zeg.

      • + 1
      • 4 jul 2021 - 14:42
  • Driver87

    Posts: 222

    Ik zit hier momenteel op de overdekte tribune. De sfeer is gezellig, maar wel een te hoog voetbal gehalte wat mij betreft pfffff

    • + 2
    • 4 jul 2021 - 14:36
    • Veel plezier gewenst vanuit Nederland!

      • + 0
      • 4 jul 2021 - 14:46
    • Bij het voetbal zijn er “supporters” die met de rug naar het veld staan te kletsen en schreeuwen.

      Is dat daar ook het geval @Drive87, dat een aantal nauwelijks naar de actie op de baan kijken?

      • + 0
      • 4 jul 2021 - 14:51
    • Driver87

      Posts: 222

      Waren er wel, maar het gros zat lekker te kijken.

      Ik heb het alleen niet zo op leuzen en liedjes, maar de sfeer was er wel ;)

      Mooie winst gezien!

      • + 0
      • 4 jul 2021 - 19:53
    • Hey Driver87, ik zat op de oranje tribune, het enthousiasme is leuk, maar ik deel je mening over het voetbal gehalte. Alles gaat on een man, dat hoeft voor mij niet zo nodig.

      Verder leuke race (niet zozeer om de leiding), met best wat actie

      • + 0
      • 5 jul 2021 - 00:07
    • Driver87

      Posts: 222

      Precies dat!

      Wij zaten dus bij bocht 4, zat actie gezien daar in alle races!

      • + 0
      • 5 jul 2021 - 10:13
  • Wat een sfeer! En dan moet Zandvoort nog komen. Straks een donut om deze fans te bedanken, op straf van boete naruurlijk. Hopelijk hebben ze ook een bobje afgesproken en geraken ze veilig thuis.

    • + 0
    • 4 jul 2021 - 14:37
  • En dan brengt de FOM gewoon de strategie van RBR in beeld als deze tussen de FIA en RBR wordt besproken op de startopstelling?!? 😳
    Waarom zou je inzoomen op dat A4tje?
    Je weet toch dat je daarmee het spel gaat beïnvloeden?
    Slecht van de F1.

    • + 0
    • 4 jul 2021 - 14:55
  • meister

    Posts: 2.668

    En al die tienduizenden Max tifosi staan volgende week weer U in de supermarkt in de nek te hijgen.

    • + 0
    • 4 jul 2021 - 16:56
    • Komt God in een supermarkt?

      • + 0
      • 4 jul 2021 - 17:05
    • De titel ok, maar 'tifosi' is gepatenteerd door Ferrari. Afblijven ;-)

      • + 3
      • 4 jul 2021 - 17:35
    • Waarvan iedereen die uit Nederland negatief getest is van te voren en hedurende het evenement óf minimaal een keer gevaccineerd is minimaal 22 dagen voor het evenement.

      Als het zo een groot probleem is voor je, laar je boodschappen bezorgen

      • + 0
      • 5 jul 2021 - 00:21

GB Grand Prix van Groot-Brittannië

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

GB Grand Prix van Groot-Brittannië

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

Gerelateerd nieuws

WK standen 2021

Bekijk volledige WK-stand

Test kalender

Bahrain International Circuit - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

De Formule 1-bolide van 2022 is mooier dan de huidige?

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Bahrein
26 - 28 maa
Bahrein
16 - 18 apr
Italië
7 - 9 mei
Spanje
20 - 23 mei
Monaco
4 - 6 jun
Azerbeidzjan
18 - 20 jun
Frankrijk
25 - 27 jun
Oostenrijk
2 - 4 jul
Oostenrijk
16 - 18 jul
Groot Brittannië
30 - 1 aug
Hongarije
27 - 29 aug
België
3 - 5 sep
Nederland
10 - 12 sep
Italië
24 - 26 sep
Rusland
1 - 3 okt
Singapore
8 - 10 okt
Japan
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika
29 - 31 okt
Mexico (land)
5 - 7 nov
Brazilië
19 - 21 nov
Australië
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix & Circuit
26 - 28 maa
16 - 18 apr
7 - 9 mei
20 - 23 mei
Monaco Monte Carlo
4 - 6 jun
Azerbeidzjan Baku City Circuit
18 - 20 jun
Frankrijk Paul Ricard
25 - 27 jun
Oostenrijk Red Bull Ring
2 - 4 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
16 - 18 jul
Groot Brittannië Silverstone
30 - 1 aug
Hongarije Hungaroring
27 - 29 aug
3 - 5 sep
Nederland Circuit Zandvoort
10 - 12 sep
Italië Monza
24 - 26 sep
Rusland Sochi Autodrom
1 - 3 okt
8 - 10 okt
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika Circuit of the Americas
29 - 31 okt
5 - 7 nov
Brazilië Interlagos
19 - 21 nov
Australië Albert Park
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië Jeddah Street Circuit
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten Yas Marina Circuit
Bekijk volledige kalender
show sidebar