user icon

Hispania Racing in gesprek met twee potentiële Spaanse sponsors

  • Gepubliceerd op 27 mei 2011 13:07
  • comments 13
  • Door: Rob Veenstra
Het team van Hispania Racing rijdt nog steeds rond met teksten als 'This is a cool spot', 'This could be you' en 'Your logo' op de auto in plaats van sponsorlogo's. Teameigenaar Jose Ramon Carabante hoopt daar snel verandering in te brengen.

Hij is volgens eigen zeggen in gesprek met twee potentiële sponsors uit Spanje. “We leven nog en dat is in deze tijden geen makkelijke opgave. De boodschappen op de wagen zijn treffend, maar we hopen dat ze snel verdwijnen”, aldus Carabante tegenover Bloomberg.

De eigenaar van de renstal uit Murcia roemde ook zijn werknemers. “Als we ze vragen om tien uur per dag te werken in plaats van acht, dan zouden ze dat zo doen. En als ze 24 uur per dag zouden moeten werken, dan hebben ze dat er voor over.”

Reacties (13)

Login om te reageren
  • felix50

    Posts: 5.792

    Man hou toch eens je mond en vertel iets als het klaar is .Nu weer een verhaal waar niemand weet of het wel waar is.Doe net als de andere teams en vertel het wanneer je de sponsoren binnen hebt .Nu is het alleen maar gelul en willen ze zeggen,, wat zijn we toch goed bezig he\'\'.Kom naar buiten met iets wanneer je zekerheid hebt maar dat is niet besteed aan HRT.

    • + 0
    • 27 mei 2011 - 13:17
    • Felix,
      Ben jij masochist?

      • + 0
      • 28 mei 2011 - 08:34
    • felix50

      Posts: 5.792

      Nee want dan had ik wel Max Mosley geheten en liet ik mij door een paar verklede nazi`s slaan.

      • + 0
      • 28 mei 2011 - 11:02
    • Dat is Sado Masochisme.

      Ik vroeg het me af, want het is zo langzamerhand wel bekend dat jij je dood ergert aan HRT. Het is en blijft mij dus een raadsel waarom jij elk bericht daarvan toch weer leest...

      • + 0
      • 28 mei 2011 - 11:32
  • Elke team is elke dag wel met 2 potentiële sponsoren bezig.
    Typisch weer een geval om andere sponsoren te laten weten dat het sponsor technisch een zeer aantrekkelijk team is om je geld in te steken.
    Gratis advies voor de sponsoren ... spoel het budget maar door het toilet, levert je net zoveel op.

    • + 0
    • 27 mei 2011 - 15:36
    • AlYnsa

      Posts: 1.175

      Flavio Briatore
      Charlie Whitting
      Jackie Stewart.
      Allemaal dezelfde persoon die hier zijn stempel wil drukken?
      Wel vreemd dat er veel mensen zijn die deze gebruikersnaam registreert en zelfde domme reacties geeft.

      • + 0
      • 27 mei 2011 - 20:46
    • Allemaal dezelfde persoon ..... ???

      • + 0
      • 27 mei 2011 - 21:43
    • Wie geeft hier nou een domme reactie .. ??

      • + 0
      • 27 mei 2011 - 21:43
    • Ik denk dat Flavio niet met de ander twee heren vergeleken kan worden. Het persoon achter de karakters Charlie en Jackie heeft doet zich gewoon graag voor als een ander zonder iemand te beledigen, een soort psychose. Terwijl het persoon achter Briatore gewoon zin heeft om te stoken.
      Ik ben dit soort mensen vaak tegengekomen tijdens mijn studie geneeskunde. Gelukkig hebben de coureurs hier geen last van, ze zijn soms alleen een beetje suf als ik ze uit hun F1 bolide haal na een zware klapper.

      • + 0
      • 27 mei 2011 - 22:35
    • Blij dat je even duidelijkheid kon scheppen ..
      Niets erger dan verwarring en mensen door elkaar halen.

      Ik blijf bij mijn standpunt ... als sponsor geef je het team veel geld, vervolgens zullen ze na alle waarschijnlijkheid niet eens meerijden in de GP van Monaco. 2e race al dit jaar dat ze niet op de startgrid staan. En jij als sponsor maar lekker centjes overmaken ...!!

      • + 0
      • 28 mei 2011 - 16:49
  • felix50

    Posts: 5.792

    Gary Hartstein ik dacht dat jij alles via de tv volgde.Als het echt zo is wat je zegt was je al medici op je 15 jaar in de f1.

    • + 0
    • 28 mei 2011 - 11:04
  • felix50

    Posts: 5.792

    Red-Stripe lezen doe ik alles omdat ik misschien iets oversla en dan mijn mening misschien kan veranderen.dat is de reden dat ik lees maar niet alleen over de f1 .Bijna overal interesseer ik mij voor en dan kan je dus ook een menig profileren als je denkt op de hoogte te zijn .Bij deze F1-site gaat het toch zeker over het wat andere denken/vinden en discussieren over teams waar de een fan van is en de ander niet.Mocht ik iets lezen waaruit zou blijken dat HRT het beter gaat doen zal ik niet te slap zijn om als eerste mijn mening te veranderen.Ik heb niks tegen HRT maar wel de manier waarop ze werken.Ook Kolles vind ik een soort charlatan die mening heb ik gekregen in de tijd Spyker en aangezien hij op de zelfde manier nog werkt heb ik die mening nog steeds over hem maar dat wil toch niet zeggen dat jij er precies hetzelfde over moet denken.Daar ben je gelukkig vrij in en ik ook.

    • + 0
    • 28 mei 2011 - 12:21
    • Dat geloof ik niet, want elke keer als HRT aan jouw \'eisen\' voldoet, stel je je eisen bij om maar te kunnen blijven zeuren over het team. Dus over dat bijstellen, dat geloof ik echt niet...

      • + 0
      • 28 mei 2011 - 14:29

HU Grand Prix van Hongarije

Lokale tijd 

HU Grand Prix van Hongarije

Lokale tijd 

Gerelateerd nieuws

WK standen 2021

Bekijk volledige WK-stand

Test kalender

Bahrain International Circuit - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

De Formule 1-bolide van 2022 is mooier dan de huidige?

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Bahrein
26 - 28 maa
Bahrein
16 - 18 apr
Italië
7 - 9 mei
Spanje
20 - 23 mei
Monaco
4 - 6 jun
Azerbeidzjan
18 - 20 jun
Frankrijk
25 - 27 jun
Oostenrijk
2 - 4 jul
Oostenrijk
16 - 18 jul
Groot Brittannië
30 - 1 aug
Hongarije
27 - 29 aug
België
3 - 5 sep
Nederland
10 - 12 sep
Italië
24 - 26 sep
Rusland
1 - 3 okt
Singapore
8 - 10 okt
Japan
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika
29 - 31 okt
Mexico (land)
5 - 7 nov
Brazilië
19 - 21 nov
Australië
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix & Circuit
26 - 28 maa
16 - 18 apr
7 - 9 mei
20 - 23 mei
Monaco Monte Carlo
4 - 6 jun
Azerbeidzjan Baku City Circuit
18 - 20 jun
Frankrijk Paul Ricard
25 - 27 jun
Oostenrijk Red Bull Ring
2 - 4 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
16 - 18 jul
Groot Brittannië Silverstone
30 - 1 aug
Hongarije Hungaroring
27 - 29 aug
3 - 5 sep
Nederland Circuit Zandvoort
10 - 12 sep
Italië Monza
24 - 26 sep
Rusland Sochi Autodrom
1 - 3 okt
8 - 10 okt
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika Circuit of the Americas
29 - 31 okt
5 - 7 nov
Brazilië Interlagos
19 - 21 nov
Australië Albert Park
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië Jeddah Street Circuit
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten Yas Marina Circuit
Bekijk volledige kalender
show sidebar