Video: Michael Schumacher crasht in Ste. Devote
- Gepubliceerd op 26 mei 2011 17:46
-
25
- Door: Robin Smeets
Trending nieuws
-
'Red Bull zet alles op alles en doet Verstappen astronomische aanbieding'
De toekomst van Max Verstappen bij Red Bull Racing blijft de gemoederen bezighouden. In aanloop naar de Grand Prix va...
22 jun 2026 14:09 -
Leclerc kan mogelijke titeljacht Hamilton verstoren
Jolyon Palmer vraagt zich af of Charles Leclerc in staat is om zijn Ferrari-teamgenoot Lewis Hamilton te helpen in ee...
22 jun 2026 16:09 -
'Williams wil niet wachten op Sainz en Albon: Pérez mogelijk naar Britse renstal'
Williams houdt de ontwikkelingen op de rijdersmarkt nauwlettend in de gaten. De renstal uit Grove zou serieuze intere...
22 jun 2026 15:24 -
Lawson blikt terug op Red Bull-drama: "Deed alsof het nooit gebeurd was"
De passage van Liam Lawson bij Red Bull Racing duurde amper twee races, maar liet duidelijk diepe sporen na. De Nieuw...
22 jun 2026 16:46 -
Haas geeft Le Mans-winnaar de kans in Oostenrijk
Het team van Haas geeft aankomend weekend in Oostenrijk reservecoureur en Le Mans-winnaar Ryo Hirakawa de kans in de ...
22 jun 2026 14:47
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
Zaterdag
Zondag
-
Vrije training 1
13:30 - 14:30
Vrije training 3
12:30 - 13:30
Race / Startgrid
15:00 - 17:00
-
Vrije training 2
17:00 - 18:00
Kwalificatie
16:00 - 17:00
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
-
Vrije training 1
13:30 - 14:30
-
Zaterdag
-
Vrije training 3
12:30 - 13:30
-
Zondag
-
Race
15:00 - 17:00
-
Vrijdag
-
Vrije training 2
17:00 - 18:00
-
Zaterdag
-
Kwalificatie
16:00 - 17:00
-
Zondag
-
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Test kalender
Circuit de Catalunya - Wintertest

Reacties (25)
Login om te reagerenPosts: 10.089
wanneer die naar links stuurt vliegt de hele achterkant weg.. jammer en zonde
Posts: 2.418
Te veel snelheid zo te zien. Toen hij door had dat hij het niet ging halen wou hij nog naar links, maar dan gooi je de auto om en glij je de banden in. Zonde, maar gelukkig kon hij in VT2 gewoon meerijden, in tegenstelling tot Liuzzi. :)
Posts: 316
Waar zijn de video\'s van de andere die de fout in gingen?
Hij maakte wel een verstandige keuze, anders had hij hem in de vangrail gezet en meer schade gehad.
Posts: 4.499
Als Maldonado het was geweest had iedereen geroepen dat het een sukkel was. Schumacher remt te laat, stomme en kostbare fout!
Posts: 316
Je kan het ook andersom zien, als Schumacher het is, is het een nieuws item. Als een ander het is dan is het niet belangrijk en is het gewoon oorzaak van het zoeken naar de limieten.
Ze zijn allemaal opzoek naar het limiet en iedereen kan wel eens de fout in gaan. Had liever een compilatie gezien, was wel interessant om te zien.
Posts: 10.089
Maldonado ging ook een keer rechtdoor.. en die was (zo te zien) niet van plan om te stoppen, tot die een muur zag en zich terug liet duwen
Posts: 4.499
@ -NRG-: Ik weet dat Schumacher en alle coureurs de grenzen opzoeken. Maar juist in Monaco is het belangrijk om in je ritme te komen en daarvoor moet je rondjes rijden in plaats van te genieten van de zon....
Daarom vind ik het van Schumacher met al zijn ervaring en wijsheid een hele kostbare domme fout!
Posts: 658
Is dit nu het gedeelte waar het asfalt gister opnieuw is gelegd?
Posts: 10.412
in zijn ferrari tijd stond hij iets verder stil.:P
Posts: 2.714
Oei dat doet pijn..
images.planetf1.co(...)umacher_2601537.jpg
Posts: 712
Of...
Oef, blij dat die helm af is, want het is daar goed warm onder. Laat ik eens aan mijn haar komen zoals miljoenen andere mensen doen als het heel warm is en ze dan hun pet,werkhelm,hoed,etc kunnen afzetten.
;-)
Posts: 631
Ik ben het wel eens met Ditismijngebruikersnaam, maar ik denk toch dat die flink staat de baalen daar op die foto..
Posts: 175
Volgens mij staat der Michael al heel lang te balen. Dit is gewoon another chapter...
Posts: 2.418
Of hij slaat zichzelf voor z\'n hoofd..
\"Oh, stomkop, wat doe je nou\" :P
Posts: 2.418
Of hij slaat zichzelf voor z\'n hoofd..
\"Oh, stomkop, wat doe je nou\" :P
Posts: 18.535
Of Schumacher heeft een shampoo als hoofdsponsor en zegt \'kijk, geen roos!\'
Posts: 1.434
De mooiste vond ik toch:
www.zie.nl/video/s(...)-China/m1czkkifdsf1
www.youtube.com/watch?v=Use9mA1OXHA
Posts: 2.418
Oh, gaan we zo doen. :P
Ik vond dit wel een grappige: www.youtube.com/watch?v=CgfuoSFerDU
Posts: 2.567
hamilton 2007 precies hetzelfd!!!!!!!!
Posts: 1.525
Wat een dom bericht en bijbehorende reacties....ongelooflijk.
Posts: 276
Eens
Posts: 540
zeker eens... de tekst klopt niet eens.
Posts: 540
@ redactie... waarom hebben jullie mijn reactie verwijderd?
Posts: 18
Door zijn enorme ervaring komt hij niet in de muur terecht en ziet hij de kans om de schade te beperken......Niemand is perfect
Posts: 17
Die HRT achter hem zit ook lekker op te letten zeg! :-p