user icon
user icon

Video: Nieuwe beelden van het circuit van Zandvoort

  • Gepubliceerd op 13 apr 2020 10:43
  • comments 15
  • By: Rob Veenstra
Door het uitstel van de Grand Prix van Nederland kan het circuit van Zandvoort in alle rust verder gaan met de verbouwing van de baan. Alle race-activiteiten liggen immers stil en daardoor is er even geen deadline. Dat het circuit vorderingen boekt met het prepareren voor de heropening (wanneer dat ook moge zijn), is te zien op de onderstaande beelden. Jorg de Bruin maakte deze mooie video waarin goed te zien hoe alles er momenteel bij ligt in Zandvoort.

Reacties (15)

Login om te reageren
  • Ziet er netjes uit, dat "likje verf" waar Lammers het over had heeft 't goed gedaan.

    Dit hadden we enkele jaren geleden nooit gedacht, dat Zandvoort er zo mooi bij zal liggen in 2020.
    Ik mis wel nog een mooie grote permanente tribune, maar wellicht komt die er over enkele jaren wel.

    Ik hoop dat de lay-out van het circuit goed uit pakt voor F1, dat het niet te kort blijkt te zijn. Anders zou het verlengen vanuit bocht 9 misschien nog een optie zijn.

    Maar alles ligt er mooi bij, mogen we trots op zijn.
    Ben benieuwd hoe het er straks uit ziet als alles raceklaar is, met de puntjes op de i, en alle zandheuvels mooi begroeit.

    • + 7
    • 13 apr 2020 - 12:03
  • walter33

    Posts: 617

    Mooi die nieuwe tribunes

    • + 0
    • 13 apr 2020 - 14:28
    • NicoS

      Posts: 11.176

      Waarom zou je tijdelijke tribunes gaan neerzetten als je nog niet eens weet wanneer, en of er dit jaar nog geracet gaat worden?

      • + 1
      • 13 apr 2020 - 14:50
  • Kingarthur

    Posts: 95

    Ik vind hem er heel mooi bijliggen. Had er op gehoopt. Maar de werkenlijkheid is mooi om te zien. Kuddo´s naar een ider die hier aan meegewerkt heeft. Wees er trots op. Nu hopen dat we er snel op mogen racen.

    • + 0
    • 13 apr 2020 - 15:49
  • het Circuit ziet er echt netjes uit nu, complimenten er is werkelijk veek werk verzet, ten goede, september al een vaccin? Ik hoop het maar.

    • + 0
    • 13 apr 2020 - 16:22
    • reken op minimaal 1.5 jaar voor er n vaccin voor 1 miljard mensen is geproduceerd

      • + 0
      • 13 apr 2020 - 19:20
    • meister

      Posts: 2.387

      Einde dit jaar.
      Er zijn tientallen Pharma's nu bezig met testen.
      In landen waar ze niet zo moeilijk doen over regeltjes dus het kan snel gaan.
      Maar dit jaar wordt er niet meer met F1 gereden

      • + 1
      • 13 apr 2020 - 21:29
    • Ja het grote probleem is en blijft dat het virus zich meer dan wss zal verplaatsen (seizoen gebonden) naar andere delen van de wereld, maw het kan best zijn dat het eind dit jaar weer van dat is.

      Alles opgeteld denk ik wel dat we nog tssn de 8-12 races gaan zien dit jaar ik vermoed vooral buiten Europa ik vrees dat we Spa en Zandvoort kunnen vergeten voor 2020.

      • + 0
      • 13 apr 2020 - 22:58
  • Ik vind die ene tribune een beetje karig, terk dat maar door over het gehele rechts stuk. verder ligt het circuit er super mooi bij en hoop dat we dit jaar nog van de race kunnen genieten daar....met prubliek.

    • + 0
    • 13 apr 2020 - 16:32
  • Sta ik daar voor de deur om naar de paasraces te kijken, is alles gesloten!

    • + 2
    • 13 apr 2020 - 16:42

HU Grand Prix van Hongarije

Lokale tijd 

  • Vrijdag weather-image

    Zaterdag weather-image

    Zondag weather-image

  • Vrije training 1

    11:00 - 12:30

    Vrije training 3

    12:00 - 13:00

    Race

    15:10 - 17:10

  • Vrije training 2

    15:00 - 16:30

    Kwalificatie

    15:00 - 16:00

    Snelste ronde

     

HU Grand Prix van Hongarije

Lokale tijd 

  • Vrijdagweather-image

  • Vrije training 1

    11:00 - 12:30

    Vrije training 2

    15:00 - 16:30

  • Zaterdagweather-image

  • Vrije training 3

    12:00 - 13:00

    Kwalificatie

    15:00 - 16:00

  • Zondag weather-image

  • Race

    15:10 - 17:10

    Snelste ronde

    15:10 - 15:10

Related news

Geef je mening

Wie maakt het meeste kans op het wereldkampioenschap?

World Championship standings 2020

Show full world champion standings

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix
Circuit
3 - 5 jul
Oostenrijk
10 - 12 jul
Oostenrijk
17 - 19 jul
Hongarije
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix & Circuit
3 - 5 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
10 - 12 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
17 - 19 jul
Hongarije Hungaroring
Bekijk volledige kalender
show sidebar