user icon
user icon

Video: Lando Norris in tranen na Abu Dhabi Grand Prix: "Bedankt voor alles"

  • Gepubliceerd op 01 dec 2019 16:40
  • comments 20
  • By: Brick van Boxtel

Lando Norris moet het volgend jaar zonder zijn engineer Andrew Jarvis doen. Na de Grand Prix van Abu Dhabi sprak de Brit zeer geëmotioneerd tegen zijn engineer, die na dit seizoen vertrekt bij McLaren.

De Brit maakte dit seizoen zijn debuut in de koningsklasse naast Carlos Sainz. McLaren had het de afgelopen jaren lastig, maar met twee jonge coureurs heeft het team uit Woking zich weten te herpakken. Jarvis heeft echter besloten om het team te verlaten na dit seizoen en Norris bedankte hem na de Grand Prix van Abu Dhabi voor al zijn werk. Tijdens het bedank-bericht hield de McLaren-coureur het niet droog.

Reacties (20)

Login om te reageren
  • "There were loads of people in orange shirts, but for some strange reason they were al shouting Max Max Max." ;)

    • + 5
    • 1 dec 2019 - 16:46
    • Weet je toch weer mooi een topic waar de hele naam Max niet in voorkomt gelijk zijn naam te noemen. Knap!

      • + 1
      • 1 dec 2019 - 20:46
    • Brr dat jij de interviews na de race niet kijkt is niet mijn probleem.

      • + 3
      • 1 dec 2019 - 21:09
    • Wat heeft dat met dit artikel te maken? Dat je een stijve krijgt bij elke noot waar Max in voorkomt, dat lijkt me dan wel weer een probleem op de lange duur.

      • + 1
      • 1 dec 2019 - 21:12
    • Gelukkig heeft Lando wel zelfspot, en een zeer goed gevoel voor humor. Dat hij ook een redelijk potje kan sturen is slechts bijzaak.

      • + 0
      • 1 dec 2019 - 23:49
    • @BrRacing,
      ik vond het op zich ook best een leuk grapje van Lando tijdens de post race interviews, denk dat @Schwantz34 dat bedoeld

      • + 1
      • 2 dec 2019 - 08:23
  • Joeppp

    Posts: 2.923

    Wat is Mclaren er dit jaar op vooruit gegaan met Norris. Vorig jaar met Alonso en Stoffel leek het wel een begrafenis onderneming, niet alleen qua snelheid maar vooral qua lol.

    • + 4
    • 1 dec 2019 - 16:50
    • PatrickM

      Posts: 99

      Waardige opvolging van het vorige dynamische rijdersduo Ricciardo en Verstappen!

      • + 2
      • 1 dec 2019 - 16:53
    • Maximo

      Posts: 6.258

      Helemaal eens Joep, Norris kwam op “slechts” 2 minuten achterstand op Lewis over de streep, dus McLaren heeft het gat met de top dit seizoen behoorlijk verkleind.........

      • + 0
      • 1 dec 2019 - 18:25
    • Maximo

      Posts: 6.258

      Ff serieus, zet toch maar weer Alonso in de McLaren, Carlos en Norris zijn te zwak. Wie weet dat Norris volgend seizoen nog door kan groeien, maar Carlos is niet beter dan Nico. De wagen van McLaren heeft inderdaad een flinke stap gemaakt en daar plukken hun coureurs af en toe de vruchten van, maar met Alonso zouden ze inderdaad af en toe de aansluiting kunnen vinden, niet met deze middelmatige coureurs.

      • + 1
      • 1 dec 2019 - 18:29
    • Ga toch weg man. ALONSO Is gewoon over de datum. Dit duo is vee beter en weet het team te motiveren. Alonso kan dat totaal niet.

      • + 4
      • 1 dec 2019 - 20:35
    • Trelas

      Posts: 584

      Ja want Alonso in de Mclaren was de laatste paar jaar een groot succes........

      • + 1
      • 2 dec 2019 - 09:49
  • Snork

    Posts: 7.633

    Geweldige kerel!

    • + 4
    • 1 dec 2019 - 16:57
    • JV

      Posts: 1.758

      En daarom, ondanks dat JV voor Jos Verstappen staat, is Lando mijn avatar.

      • + 0
      • 2 dec 2019 - 07:51
  • DvB89

    Posts: 55

    Fantastische gozer dit. Heerlijk. Een van de smaakmakers van de grid, zowel wat racen betreft als persoonlijkheid.

    • + 7
    • 1 dec 2019 - 16:59
    • flyineddy

      Posts: 226

      Ik begin steeds meer een fan van Norris te worden. Talentvolle rijder en hij lijkt mij ook een erg toffe gast.

      Eddy.

      • + 1
      • 1 dec 2019 - 17:28
    • Als McLaren fan vind ik Lando ook echt een McLaren coureur. Een bescheiden beleefde jongeling. Sowieso een beter jaar voor McLaren en een goed duo... Vooral Sainz heeft P6 echt knap op zn borst geschreven.

      • + 2
      • 1 dec 2019 - 17:57
  • Geweldige informatie weer........Jarvis gaat dus weg.....maar waar naar toe ????

    • + 1
    • 1 dec 2019 - 18:08
    • Terug naar de Avengers, waar hij vandaan kwam.....

      • + 1
      • 1 dec 2019 - 19:01
    • ThisGuy

      Posts: 318

      Jarvis is af, Ouwe. Die schone taak is nu weggelegd voor Friday.
      Of misschien toch een kleine kans voor Jarvis aangezien alles mogelijk is dat parallelle universum.

      • + 0
      • 1 dec 2019 - 22:26

GB Grand Prix van Groot-Brittannië

Lokale tijd 

GB Grand Prix van Groot-Brittannië

Lokale tijd 

Related news

Test calendar

Circuit de Catalunya - Wintertest

Circuit de Catalunya - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

Wie maakt het meeste kans op het wereldkampioenschap?

World Championship standings 2020

Show full world champion standings

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Spanje
-
Spanje
3 - 5 jul
Oostenrijk
10 - 12 jul
Oostenrijk
17 - 19 jul
Hongarije
31 - 2 aug
Groot Brittannië
7 - 9 aug
Groot Brittannië
14 - 16 aug
Spanje
28 - 30 aug
België
4 - 6 sep
Italië
11 - 13 sep
Italië
25 - 27 sep
Rusland
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix & Circuit
3 - 5 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
10 - 12 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
17 - 19 jul
Hongarije Hungaroring
31 - 2 aug
Groot Brittannië Silverstone
7 - 9 aug
Groot Brittannië Silverstone
14 - 16 aug
28 - 30 aug
4 - 6 sep
Italië Monza
11 - 13 sep
Italië Mugello
25 - 27 sep
Rusland Sochi Autodrom
Bekijk volledige kalender
show sidebar