HRT-coureurs hopen veel kilometers te maken in Melbourne
- Gepubliceerd op 19 maa 2011 02:05
-
20
- Door: Robin Smeets
"Ondanks dat het erg teleurstellend was dat we in Barcelona niet meer konden rijden, ben ik er zeker van dat de F111 een hele stap voorwaarts is ten opzichte van de auto vorig jaar", vertelde Karthikeyan. "Ik denk dat Albert Park een geweldige plaats is om voor het eerst met de F111 te rijden, want het is geen veeleisend circuit. Ik maak me alleen nog zorgen om de betrouwbaarheid omdat we niet getest hebben. Als beide auto's in Melbourne de finish halen kunnen we erg tevreden zijn."
Volgens Liuzzi is het raceweekend in Australië meer een testsessie voor het team. "Het is erg moeilijk om te voorspellen hoe onze auto zal presteren, zeker nu we in Barcelona niet meer hebben kunnen rijden. Ons doel voor komend weekend is om een duidelijk beeld te krijgen van de auto en alles werkende krijgen binnen de nieuwe regels. We zouden een erg geslaagd weekend hebben als beide auto's de finish halen."
"Hopelijk kunnen we in 2011 een stap voorwaarts zetten en een solide basis leggen voor de toekomst", voegde Liuzzi er nog aan toe.
Trending nieuws
-
'Red Bull kiest de aanval met opvallend groot updatepakket'
Het lijkt erop dat het team van Red Bull Racing aankomend weekend alle kaarten op tafel gaat leggen. In Oostenrijk in...
22 jun 2026 17:22 -
'Sainz heeft genoeg van Williams: Vader dringt aan op Audi-transfer'
De toekomst van Carlos Sainz bij Williams staat plotseling ter discussie. De Spaanse coureur leek zich aanvankelijk t...
22 jun 2026 18:06 -
Leclerc kan mogelijke titeljacht Hamilton verstoren
Jolyon Palmer vraagt zich af of Charles Leclerc in staat is om zijn Ferrari-teamgenoot Lewis Hamilton te helpen in ee...
22 jun 2026 16:09 -
Mercedes wil Antonelli en Russell gelijk blijven behandelen
Binnen Mercedes groeit de discussie over een mogelijke voorkeursbehandeling voor Kimi Antonelli. De jonge Italiaan he...
22 jun 2026 18:46 -
Lawson blikt terug op Red Bull-drama: "Deed alsof het nooit gebeurd was"
De passage van Liam Lawson bij Red Bull Racing duurde amper twee races, maar liet duidelijk diepe sporen na. De Nieuw...
22 jun 2026 16:46
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
Zaterdag
Zondag
-
Vrije training 1
13:30 - 14:30
Vrije training 3
12:30 - 13:30
Race / Startgrid
15:00 - 17:00
-
Vrije training 2
17:00 - 18:00
Kwalificatie
16:00 - 17:00
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
-
Vrije training 1
13:30 - 14:30
-
Zaterdag
-
Vrije training 3
12:30 - 13:30
-
Zondag
-
Race
15:00 - 17:00
-
Vrijdag
-
Vrije training 2
17:00 - 18:00
-
Zaterdag
-
Kwalificatie
16:00 - 17:00
-
Zondag
-
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Test kalender
Circuit de Catalunya - Wintertest

Reacties (20)
Login om te reagerenPosts: 5.792
Ik hoop dat die wagen gelijk uit elkaar valt ,echt waar .Ik ben dit team van die losers zo zat.Ze halen de hele F1 naar beneden.Dit moet het mooiste , beste e.d. zijn maar ,niet met `n team die niet test enz enz.Hoe durven ze met een in elkaar gepruts ding aan te komen.Dadelijk is er weer geen geld om in te klaren zoals in Barcelona.
Posts: 350
dit is gewoon dramatisch, ga lekker GP2 rijden ofzoo. ik denk dat ze niet eens deelnemen aan de race, doordat ze buiten de 107% vallen of dat die auto geen meter vooruit komt :P letterlijk en figuurlijk ^^
Posts: 1
Straks hebben ze een winnende auto gebouwd :p
Posts: 10.412
dan eet ik mijn schoen op....:P
Posts: 5.792
En dat zonder hulpmiddelen .Geen wind tunnel en met een tekenprog. van microsoft.Hoezo het kan niet.Ze laten zien dat ze een wagen kunnen ontwikkelen dat zonder data zonder banden kennis .kan enz. Wat doen die andere teams toch allemaal verkeerd zeg , wat een dom ashes.Ik hoop dat dit team dit jaar niet overleefd ,jammer voor het personeel .Hopenlijk krijgen ze wel hun salaris want met Kolles gaat Kolles eerst.Dit is toch een belediging voor de F1.Als er mensen toch kijken en die denken dat dit de maatstaaf is om in de F1 te kunnen racen.
Posts: 10.089
ze zijn niet ambitieus !!!!!! waarom gaan ze niet voor de overwinning ???
Posts: 830
Ze zijn inderdaad ambitieus maar niet optimistisch!!
Mijn respect voor dit team is er nooit geweest.
Maar als ik toch nu goed erover gaat nadenken,vind ik het wel knap dat ze het toch altijd wten te presteren om op tijd klaar te zijn.
En dat met 1 sponsor en een heel erg kleine budget.
Posts: 10.412
laat die auto maar eerst een ronde rijden. straks zijn er weer onderdelen weg...
Posts: 5.792
Roy uit Den Helder; ambitieus? dat zijn ze helemaal niet ,ze hopen dat ze de finisch halen meer niet.Dat zou ook best kunnen want ze rijden nog steeds met de wagen van vorig jaar.Ik las op een andere site dat ze over inhalen spraken, nou ja zeg ,dat is helemaal belachelijk natuurlijk.Welke bochten dat je kon inhalen.Soms denk ik weleens of die mensen bij HRT wel helemaal normaal zijn, echt waar hebben ze het over b.v. er moeten 10 teams mee doen en wij zijn het 10de team.Waar baseren ze dat op.Nee dit team hoort helemaal niet thuis hier in de F1 .Het is een aanfluiting voor de auto sport.Je kunt wel een lelijk eendje hebben maar DIT is een gedrocht.
Posts: 10.412
ik geloof ook nooit dat het einde van het seizoen word gehaald.
Posts: 350
maar wat bezielt die spaanse eigenaar, met welk doel is hij dit team begonnen? als hij toch kijkt naar zijn middelen. weet hij toch dat er niet veel te halen valt. hij had zeker nog ergens een zak zwart geld liggen ofzoo dus hij denkt ik ga is ffies een f1 team beginnen.
Posts: 1.525
Die teams zijn er altijd al geweest en vroeger nog een stuk meer en erger. Ik noem een Forti Corse die zo\'n 7 a 10 sec per ronde te langzaam waren op een bepaald punt. Ook is het niet testen voor de 1e grand prix helemaal niet bijzonder. Geen problemen mee en wellicht strijden ze wel met virgin en/of lotus dit jaar, wie zal het zeggen. Zeurpiet.
Posts: 19.803
Ik blijf dit team een aanfluiting vinden. Natuurlijk, ze hebben weinig geld en middelen om zich te ontwikkelen maar op de manier waarop ze nu te werk gaan kost het op de lange duur alleen maar méér geld voor ze. Je zult als team toch ooit eens prestaties neer moeten zetten.
Het is maar goed dat we weer de 107% regel hebben want een auto die je op 7 rondjes moet lappen is gewoon een irritante hindernis die een gevecht kan hinderen.
Ik vind het leuk om te zien hoe een nieuw team als Team Lotus zich ontwikkelt. Maar wat hier bij HRT gebeurt is gewoon niet goed. En zeker voor een nieuwe coureur, is het gewoon niet goed hierin te rijden omdat je je amper kan bewijzen. Liuzzi mag nu dan wel positief doen, ik denk dat hij van een koude kermis thuis komt. Ik denk overigens wel dat hij Karthikeyan compleet zoek rijdt, want dat is pas echt een pay-driver die helemaal niets te zoeken heeft in de F1.
Posts: 917
\"Hopelijk kunnen we in 2011 een stap voorwaarts zetten en een solide basis leggen voor de toekomst\"
\'Hoe geef je publiekelijk toe dat je een verloren jaar tegemoet gaat\', zoals gesproken door Vitantonio Liuzzi.
Je kunt zeggen wat je wilt, maar Narain en Vitantonio zijn in ieder geval realistisch. Kun je van de teamleiding niet zeggen..
Posts: 350
halverwege het seizoen staat hrt op de voorpagina van de krant.
bestuur nu de f111! voor spot prijzen
vrije training $100.0000
qualificatie $250.000
race $500.000
Posts: 10.089
dan sluit ik een lening aan bij frysia financieringen
Posts: 2.049
500.000 voor de race??? Dan koop ik nog beter het team op; voor 5 euro ben ik eigenaar inclusief Colles als zitbankje.
Posts: 10.412
denk voor 1 symbolische euro al krijg je de schulden ook.:P
Posts: 2.250
Ik zie ze in Melbourne weer de eerste practice sessions missen en hun debuut zou zomaar even in de kwalificatie kunnen zijn en dan zien we ze niet in de race.
Posts: 5.792
Er word door sommige gezegd dat ze een grote sponsor hebben , maar die zal niet echt veel geld neertellen . De naam Tata staat zo klein op de wagen .Het is amper te lezen