Formula One Group verliest rechtszaak over rechten merknaam 'F1'
- Gepubliceerd op 17 feb 2011 14:50
-
12
- Door: Robin Smeets
Formula One Group wilde de exclusieve rechten in handen krijgen van de merknamen 'F1', 'F1 Formula 1', 'F1 Racing Simulation', 'F1 Pole Position' en 'F1 Pit Stop Café'. Dit is ze dus niet gelukt.
Trending nieuws
-
Mercedes wil Antonelli en Russell gelijk blijven behandelen
Binnen Mercedes groeit de discussie over een mogelijke voorkeursbehandeling voor Kimi Antonelli. De jonge Italiaan he...
22 jun 2026 18:46 -
'Sainz heeft genoeg van Williams: Vader dringt aan op Audi-transfer'
De toekomst van Carlos Sainz bij Williams staat plotseling ter discussie. De Spaanse coureur leek zich aanvankelijk t...
22 jun 2026 18:06 -
'Red Bull kiest de aanval met opvallend groot updatepakket'
Het lijkt erop dat het team van Red Bull Racing aankomend weekend alle kaarten op tafel gaat leggen. In Oostenrijk in...
22 jun 2026 17:22 -
Lawson blikt terug op Red Bull-drama: "Deed alsof het nooit gebeurd was"
De passage van Liam Lawson bij Red Bull Racing duurde amper twee races, maar liet duidelijk diepe sporen na. De Nieuw...
22 jun 2026 16:46 -
Leclerc kan mogelijke titeljacht Hamilton verstoren
Jolyon Palmer vraagt zich af of Charles Leclerc in staat is om zijn Ferrari-teamgenoot Lewis Hamilton te helpen in ee...
22 jun 2026 16:09
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
Zaterdag
Zondag
-
Vrije training 1
13:30 - 14:30
Vrije training 3
12:30 - 13:30
Race / Startgrid
15:00 - 17:00
-
Vrije training 2
17:00 - 18:00
Kwalificatie
16:00 - 17:00
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
-
Vrije training 1
13:30 - 14:30
-
Zaterdag
-
Vrije training 3
12:30 - 13:30
-
Zondag
-
Race
15:00 - 17:00
-
Vrijdag
-
Vrije training 2
17:00 - 18:00
-
Zaterdag
-
Kwalificatie
16:00 - 17:00
-
Zondag
-
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Test kalender
Circuit de Catalunya - Wintertest

Reacties (12)
Login om te reagerenPosts: 116
F1 is in mijn ogen een sport en niet zozeer een merknaam.
Posts: 1.265
Zal Bernie leuk vinden.
Posts: 689
Lijkt mij toch logisch, anders kan elke computer hardware bouwer rechten gaan afdragen voor de F1 toets ;-)
Posts: 152
ha ha,
Hier heb je wel heel goed over nagedacht,
Posts: 9.176
Anders had jij hierboven ook moeten betalen;-)
Posts: 3.145
Beste redactie, ik loop me de laatste tijd steeds vaker te irriteren aan het gedrag van gebruikers. Ze kunnen meerdere accounts met hetzelfde IP adres aanmaken, lopen te provoceren, maken overal een strijd van, en worden over het algemeen nog persoonlijk ook.
Is het niet eens \'n keertje tijd dat de bezem gaat door een aantal gebruikers / IP-adressen? Het niveau gaat jammer genoeg weer naar beneden nadat het een tijd zo goed is gegaan, ik loop me de laatste tijd meer te irriteren aan sommige gebruikers dan dat er een fatsoenlijke discussie gehouden kan worden voordat pubers zich gaan bemoeien en met de meest domme opmerkingen een discussie verzieken.
Met zekerheid kun je stellen dat de volgende account van een en dezelfde gebruiker zijn;
patrick l, Dominic, Charlie Whiting, Swearengen, boabreeder.
Common redactie! :)
Posts: 2.263
Sorry? Ben jij wel helemaal goed in je bovenkamer ofzo? Waar slaat dit nou weer op om mij een IP-Ban te geven? Omdat ik het niet eens ben met je? Omdat ik een Vettel fan ben?
Dit is een openbare site en iedereen zijn mening hier is gelijk. Jij bent echt niets maar dan ook niets beter dan ik en dat weet je zelf ook. Jou mening is ook niet beter dan mijne en andersom. Iedereen mag hier gewoon over zaken iets zeggen daarom kan je ook reacties plaatsen. En wat doe jij, jij probeert mensen weg te halen die jou niet aanstaan hoe zielig ben jij. Je hebt het echt gedaan nu voor mij. En btw ik heb 1 account Dominic uit Hoofddorp! Geloof het of niet dat mag je zelf bepalen. Ik irriteer me ook aan jou en je flauwe kul die je soms uitkraamt, maar hoor je mij over ip bannen? Nee!
Posts: 2.418
Kom op zeg, door die namen te noemen lok je zelf nu ook een reactie uit. Beetje flauw. Als het niet je bedoeling is om hun te irriteren, had je gewoon onderin op de site op \'contact\' kunnen klikken en F1Today zelf een bericht kunnen sturen, in plaats van dat onder berichten te zetten.
On: Ik dacht ff dat F1 de naam \'F1\' kwijt was, haha. Zou wat zijn. Gelukkig begreep ik het gewoon verkeerd. :p
Posts: 2.263
Het probleem is dat hij 9/10 keer het zelf uitlokt met ophemelen van een persoon, en dat rest is slecht te bestempelen (concurrenten dan)
Posts: 848
ha ha ha ... ja Dominic ... omdat je een Vettel fan bent! QID ;)
@Mika4ever:
Wellicht is het handiger om ervoor te kiezen om zelf geen discussie aan te gaan. Er zijn ook nog andere sites waar dit een stuk \'rustiger\' gebeurd.
Posts: 2.263
Ja kan je om lachen omdat ik een vettel fan ben, maar die namen die hij
Neer zet zijn voornamelijk vettel supporters. Hij zit hem denk
Nogal diep dus
Posts: 653
Ik vind sowieso dat het gedrag op diverse fora en websites enorm laag is. Er zijn maar weinig mensen die hun subjectieve mening onderbouwen door objectief naar de feiten te kijken. Daarnaast halen mensen graag elkaars mening onderuit puur en alleen omdat iemand iets meer fan is van een andere coureur of team. Jammer...