user icon
user icon

Organisatie Koreaanse Grand Prix krijgt award voor beste promotie

  • Gepubliceerd op 11 dec 2010 11:55
  • comments 9
  • Door: Robin Smeets
De organisatie van de Grand Prix in Zuid-Korea heeft gisteren tijdens het FIA-gala in Monaco de prijs gekregen voor de beste promotie. Het eerste evenement op het nieuwe circuit verliep zonder problemen, ondanks zorgen dat het circuit niet op tijd klaar zou zijn.

Yung Cho Chung van de Koreaanse Automobile Racing Association vertelde: "Het is een echte eer om deze award overhandigt te krijgen voor iedereen die betrokken is geweest bij het organiseren van de eerste Grand Prix in Korea. Ik wil hierbij iedereen bedanken die ervoor gezorgd heeft dat dit evenement tot een succes gemaakt is en ik ben blij met deze trofee."

Reacties (9)

Login om te reageren
  • Onder de noemer; negatieve reclame is ook reclame?

    Je kunt maar ergens een prijs voor in het leven roepen, niet.

    • + 0
    • 11 dec 2010 - 12:14
    • Arne-

      Posts: 37

      Inderdaad, ook wat ik eerst dacht toen ik de titel las :P

      • + 0
      • 11 dec 2010 - 12:22
  • miauw

    Posts: 1.136

    De trofee was een paraplu?

    • + 0
    • 11 dec 2010 - 12:22
  • Robbert89

    Posts: 305

    Tja, daar is zoveel gebeurd, allemaal gratis publiciteit.

    • + 0
    • 11 dec 2010 - 14:55
  • Volgens mij hebben ze het alleen maar spannend gehouden, door de deadline telkens niet te halen tot het laatste moment;).

    Edit: maar ze verdienen zeker wel een pluim voor het toch tijdig af krijgen en een leuke race (natuurlijk ook wel door het weer).

    • + 0
    • 11 dec 2010 - 14:57
  • ze hebben daar alvast het meeste achter de safety-car gereden. Is dat ook al een prijs waart?

    • + 0
    • 11 dec 2010 - 15:13
    • Ik vind dat Olav Mol de prijs moet krijgen voor \"de meeste humor om koreaantjes in de regen terwijl er geen F1 race bezig is.\" :)

      • + 0
      • 11 dec 2010 - 23:04
  • rchorus

    Posts: 880

    Humor hebben ze bij de FIA altijd al gehad.

    • + 0
    • 11 dec 2010 - 21:39
  • Op TV zie je dat ook vaak. Dan hebben ze van die uitdagingen waarbij ze binnen een bepaalde tijd een huis, tuin, auto of lelijke vrouw moeten verbouwen. Dan proberen ze de hele tijd je aandacht vast te houden door er maar op te hameren dat ze het wellicht niet op tijd gaan halen. Ooooooh, als dat maar goed gaat ... Gaat natuurlijk altijd goed en wat er dan voor vreselijks zou gebeuren als het een dag later klaar is hoor je ook niemand over.

    Ik dacht overigens wel dat ze (bijna) uitverkocht waren. Of dat dan was omdat ze nog maar de helft van de tribunes klaar hadden zou ik niet weten. Abu Dhabi doet ook zoiets. Die kirren heel triomfantelijk dat ze uitverkocht zijn, maar die hebben ook maar plek voor 50.000 toeschouwers.

    • + 0
    • 12 dec 2010 - 16:16

IT Grand Prix van Toscane

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

IT Grand Prix van Toscane

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

Gerelateerd nieuws

Test kalender

Circuit de Catalunya - Wintertest

Circuit de Catalunya - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

Perez vertrekt onvrijwillig: Wie wordt binnenkort bekend als zijn opvolger?

WK standen 2020

Bekijk volledige WK-stand

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Spanje
-
Spanje
3 - 5 jul
Oostenrijk
10 - 12 jul
Oostenrijk
17 - 19 jul
Hongarije
31 - 2 aug
Groot Brittannië
7 - 9 aug
Groot Brittannië
14 - 16 aug
Spanje
28 - 30 aug
België
4 - 6 sep
Italië
11 - 13 sep
Italië
25 - 27 sep
Rusland
9 - 11 okt
Duitsland
31 - 1 nov
Italië
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix & Circuit
3 - 5 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
10 - 12 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
17 - 19 jul
Hongarije Hungaroring
31 - 2 aug
Groot Brittannië Silverstone
7 - 9 aug
Groot Brittannië Silverstone
14 - 16 aug
28 - 30 aug
4 - 6 sep
Italië Monza
11 - 13 sep
Italië Mugello
25 - 27 sep
Rusland Sochi Autodrom
9 - 11 okt
Duitsland Nurburgring
31 - 1 nov
Bekijk volledige kalender
show sidebar