user icon
user icon

Ziggo Sport zendt dit weekend 'Jaaroverzicht F1' uit

  • Gepubliceerd op 06 dec 2017 16:51
  • comments 29
  • Door: Rob Veenstra

Het Formule 1-seizoen 2017 is ten einde en dus is de tijd van terugblikken aangebroken. Ziggo Sport keek afgelopen vrijdag in de laatste uitzending van het programma Formule 1 Café al uitgebreid terug op de voorbije jaargang en komend weekend is het jaaroverzicht op de zender te zien.

Zaterdagochtend om 08.10 uur is het jaaroverzicht op het voor Ziggo-klanten gratis toegankelijke Ziggo Sport te bekijken. Later die dag om 17.00 uur en zondag om 22.00 nogmaals zendt betaalkanaal Ziggo Sport Totaal het jaaroverzicht van het Formule 1-seizoen 2017 uit.

Reacties (29)

Login om te reageren
  • Huh? Ik heb het jaaroverzicht afgelopen weekend al gezien bij Ziggo, heul apart ;)

    • + 4
    • 6 dec 2017 - 17:02
    • Ik dus ook , lekker op tij today 😂

      • + 1
      • 6 dec 2017 - 17:06
    • BeaR

      Posts: 1.695

      Moest ook even lachen.
      Gelukkig kan je het bij Ziggo zien op replay-TV. Hoef je niet te wachten en kan je het NU al zien. :-P

      • + 1
      • 6 dec 2017 - 18:04
    • mario

      Posts: 5.886

      En nu de eerste alinea nog een keer lezen.......

      • + 1
      • 6 dec 2017 - 18:36
    • oale

      Posts: 486

      Ik heb toch echt het jaaroverzicht al gezien Mario. En die stond los van de uitzending van formule 1 café. Het programma heette ook 'jaaroverzicht f1'.

      • + 1
      • 6 dec 2017 - 18:52
    • dit is waarschijnlijk een advertentie om de kijkcijfers dit weekend wat geleidelijker te laten dalen haha. Het is inderdaad al eens uitgezonden.

      • + 0
      • 6 dec 2017 - 19:29
    • ap

      Posts: 910

      Misschien blijft de RB13 met het jaaroverzicht wel heel! Dus kijken! Word toch rot weer!;-)

      • + 0
      • 7 dec 2017 - 11:30
    • mario

      Posts: 5.886

      @OALE: Ik heb gelukkig geen Ziggo, maar de eerste alinea doet toch anders vermoeden, dus vandaar mijn opmerking :)

      • + 0
      • 7 dec 2017 - 12:46
  • Kenju

    Posts: 2.629

    Andere aanraders zijn de missedApexF1 podcast met Joe Saward en vrijdag op het Youtubekanaal van RTLGP waarin Allard Kalff en Kees vd Grint een hoop vragen van fans gaan beantwoorden.

    • + 1
    • 6 dec 2017 - 17:11
    • Allard Kalff en Kees van de Grint een aanrader?
      Bedankt voor de waarschuwing @Kenyu. ;)

      • + 1
      • 6 dec 2017 - 23:33
    • Kenju

      Posts: 2.629

      @larry Perkins: Als je mijn comments onder de stukjes die hierover gepubliceerd zijn leest, weet je dat ik ook geen hoge pet van beiden op heb, in tegendeel. Maar als ze vragen beantwoorden, is het toch leuk om hun inzicht te horen.

      • + 0
      • 7 dec 2017 - 15:20
    • Van hen? Nee dank je, maar veel plezier. Ieder zijn ding toch?

      • + 0
      • 7 dec 2017 - 17:46
  • Ziggo Sport alweer opgezegd, eind maart wordt ie weer geactiveerd.

    • + 1
    • 6 dec 2017 - 18:43
    • Hehe, hetzelfde hier. De dag na Abu Dhabi liep het af, achteraf 2 weken te laat.

      • + 2
      • 6 dec 2017 - 19:23
    • @micnic en trademark, een beetje zielig ,vinden jullie ook niet? Als je Ziggo een hutzender vind, ga dan lekker streamen want dat kan gratis zijn, misschien! Leg eens uit waarom je dan een abonnement met Ziggo hebt. Ik ben geen fan van Ziggo maar ik vind het wel fijn dat ik commentaar van hen in het Nederlands wel makkelijk vind. Ik heb heel mijn leven in het Engels geconverseerd, dus dat is niet een probleem voor mij. Ik vind het gewoon makkelijk. Ik heb een abonnement van hen, en bij mij zit het er gewoon bij inbegrepen. In jullie reacties spuug je op Ziggo maar stiekum zijn jullie er toch wel blij mee. Dus wat ik bedoel, Zielig.

      • + 2
      • 6 dec 2017 - 21:10
    • rickf1

      Posts: 1.615

      Ik kijk Ziggo (wel lekkere beeld kwaliteit), maar volg het geluid van de F1 app (BBC). Sky via een stream omdat het gratis is... tja... stelen is ook een vak.

      • + 0
      • 6 dec 2017 - 22:40
    • Als je Sky hier kan ontvangen in goede beeld en geluidskwaliteit tegen een redelijke prijs dan ben ik blij.

      • + 0
      • 6 dec 2017 - 22:45
    • 0xygen

      Posts: 1.160

      @appie happie, je kan het ook opzeggen en in de tussentijd voor film 1 kiezen. Waarom zou je dat niet doen als je voor de rest geen andere sporten kijkt?

      • + 0
      • 6 dec 2017 - 23:35
    • BenPon

      Posts: 418

      @ah, waarom zo doen? Ik heb het ook alleen maar tijdens het f1 seizoen. Wat is daar mis mee? De hele winter kijk ik geen ziggo. De mogelijkheid bestaat om dan geen abbo te hebben. Ik snap je probleem niet.

      • + 1
      • 7 dec 2017 - 00:34
    • @Appie Happie.. Omdat Ziggo zelf hier niet beschikbaar en ben zowat verplicht om een abo te nemen op Ziggo Sport voor F1, maar voor de rest van de sporten kan me niet veel boeien. en domme gepraat bij F1 cafe hoef ik niet te luisteren. Als jij een goede HD stream of pay-per-view kan noemen zal ik dat doen.

      • + 0
      • 7 dec 2017 - 15:49
    • Sorry, Micnic,Oxigene en Benpon, Ik kan dat gezeik op Ziggo niet echt goed hebben. Er zijn zat dingen die beter kunnen. Maar ik heb een pakket waar het in zit. En net als veel mensen selecteer ik ook wat ik wil zien. Als je gewoon googled naar F1 STream, dan krijg je genooeg mogelijkheden. Ik persoonlijk kijk graag naar Sky sports F1. Maar eerlijk , ik dacht er gewoon niet goed bij na.Sorry!!!!!!!!!!!

      • + 0
      • 7 dec 2017 - 22:13
    • BenPon

      Posts: 418

      Geaccepteerd!

      Ik bedoelde het niet kwaad naar je. Ik zeur ook niet op ziggo. Als ik het slecht had gevonden, had ik nooit een abbo genomen voor het seizoen. Ik kijk er graag naar en, wat mij betreft, doen olaf en jack het prima zat.

      • + 0
      • 8 dec 2017 - 00:07
  • Gratis (beperkt) formule1 bij Ziggo, alleen betaal je meer dan bij Telfort met extra Ziggo plus abonnement. En het werkt ook altijd, is razendsnel en onbeperkt.

    • + 0
    • 6 dec 2017 - 20:53
    • en uiteindelijk goedkoper omdat ik het 3 mnd niet aan zet.

      • + 1
      • 6 dec 2017 - 20:55
  • Van het weekend geven ze sneeuw op...

    • + 1
    • 6 dec 2017 - 21:50

CA Grand Prix van Canada

Lokale tijd 

  • Vrijdag weather-image

    Zaterdag weather-image

    Zondag weather-image

  • Vrije training 1

    17:00 - 18:30

    Vrije training 3

    17:00 - 18:00

    Race

    20:10 - 22:10

  • Vrije training 2

    21:00 - 22:30

    Kwalificatie

    20:00 - 21:00

    Snelste ronde

     

CA Grand Prix van Canada

Lokale tijd 

  • Vrijdagweather-image

  • Vrije training 1

    17:00 - 18:30

    Vrije training 2

    21:00 - 22:30

  • Zaterdagweather-image

  • Vrije training 3

    17:00 - 18:00

    Kwalificatie

    20:00 - 21:00

  • Zondag weather-image

  • Race

    20:10 - 22:10

    Snelste ronde

    20:10 - 22:10

Gerelateerd nieuws

Test kalender

Circuit de Catalunya - Wintertest

Circuit de Catalunya - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

Hoeveel Grands Prix zullen er dit jaar verreden worden?

WK standen 2019

Bekijk volledige WK-stand

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Spanje
-
Spanje
13 - 15 maa
Australië
20 - 22 maa
Bahrein
3 - 5 apr
Vietnam
17 - 19 apr
China
1 - 3 mei
Nederland
8 - 10 mei
Spanje
21 - 24 mei
Monaco
5 - 7 jun
Azerbeidzjan
12 - 14 jun
Canada
26 - 28 jun
Frankrijk
3 - 5 jul
Oostenrijk
17 - 19 jul
Groot Brittannië
31 - 2 aug
Hongarije
28 - 30 aug
België
4 - 6 sep
Italië
18 - 20 sep
Singapore
25 - 27 sep
Rusland
9 - 11 okt
Japan
23 - 25 okt
Verenigde Staten van Amerika
30 - 1 nov
Mexico (land)
13 - 15 nov
Brazilië
27 - 29 nov
Verenigde Arabische Emiraten
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix & Circuit
13 - 15 maa
Australië Albert Park
20 - 22 maa
3 - 5 apr
Vietnam Hanoi Circuit
17 - 19 apr
1 - 3 mei
Nederland Circuit Zandvoort
8 - 10 mei
21 - 24 mei
Monaco Monte Carlo
5 - 7 jun
Azerbeidzjan Baku City Circuit
12 - 14 jun
26 - 28 jun
Frankrijk Paul Ricard
3 - 5 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
17 - 19 jul
Groot Brittannië Silverstone
31 - 2 aug
Hongarije Hungaroring
28 - 30 aug
4 - 6 sep
Italië Monza
18 - 20 sep
25 - 27 sep
Rusland Sochi Autodrom
9 - 11 okt
23 - 25 okt
Verenigde Staten van Amerika Circuit of the Americas
30 - 1 nov
13 - 15 nov
Brazilië Interlagos
27 - 29 nov
Verenigde Arabische Emiraten Yas Marina Circuit
Bekijk volledige kalender
show sidebar