user icon

Weersvoorspelling Sao Paulo: Natte aanloop, droge race

  • Gepubliceerd op 06 nov 2017 11:33
  • comments 25
  • Door: Rob Veenstra

Het circuit van Interlagos is komend weekend gastheer voor de negentiende en voorlaatste Formule 1-race van het seizoen 2017, de Grand Prix van Brazilië. F1Today.net dook alvast in de weersvoorspellingen voor Sao Paulo en omstreken voor de komende zeven dagen.

Het is deze week grijs en bewolkt in de Braziliaanse metropool. De verwachting is dat er geregeld een buitje kan vallen, maar de kans op neerslag neemt vanaf donderdag aanzienlijk toe. Voor vrijdag en zaterdag geven de voorspellingen een kans op regen van meer dan tachtig procent aan.

De zondag verloopt echter waarschijnlijk droog. Zon en wolkenvelden wisselen elkaar af, met slechts een minieme kans op een spatje regen. Tenzij de neerslag van donderdag, vrijdag en zaterdag een dagje opschuift. De temperatuur begint laag in de twintig en het kwik stijgt op zondag naar rond de 25 graden.

Reacties (25)

Login om te reageren
  • The dre

    Posts: 2.184

    Ja heel betrouwbare info 6 dagen van te voren.
    Not

    • + 2
    • 6 nov 2017 - 11:35
    • Je gelooft het niet, maar het heten dan ook 'Voorspellingen' ....

      • + 5
      • 6 nov 2017 - 11:52
    • The dre

      Posts: 2.184

      En dus compleet zinloos

      Net zo zinloos als vermelden wat het weer WAS.

      • + 0
      • 6 nov 2017 - 12:03
    • gelukkig wel weer een afscheid van Massa... zal wel weer janken worden..

      • + 0
      • 6 nov 2017 - 12:23
    • alex76

      Posts: 227

      Eigenlijk is het een verwachting, en geen voorspelling

      • + 0
      • 6 nov 2017 - 12:38
    • idd, met Massa erbij houden we het op zeker niet droog!
      De Braziliaanse vlag en de tissues liggen al klaar voor Felipe.
      Ik gok dat hij m halverwege de race pal voor de hoofdtribunes de muur in hoekt, vlag erbij er daar gaat ie weer!
      Dat scenario werkte vorig jaar ook goed, dus ik zie geen reden waarom het niet wederom een succes zou worden........

      • + 0
      • 6 nov 2017 - 14:05
    • Eigenlijk zouden ze ook nog moeten voorspellen wat het weer op maandag zal worden.
      Als het weer dan een dag verschuift, naar voren of naar achteren, dan weten we meteen wat voor weer het wel echt wordt. ;)

      • + 1
      • 6 nov 2017 - 14:33
    • @Jean. Die muur is van papier. Zodra Felipe daar hard doorheen knalt staat ie meteen op de parkeerplaats buiten het circuit en gaat iedereen vrolijk verder alsof er niets gebeurd is.

      En op de parkeerplaats kun je ook prima janken. ;)

      • + 0
      • 6 nov 2017 - 14:45
    • is dat diezelfde parking waar Kimi in 2012 met zijn dronken harses op belandde?

      • + 0
      • 6 nov 2017 - 15:20
  • de brazilianen zijn nooit op tijd, twee later op een afspraak komen is niet ongewoon.
    waarom zou de weervoorspelling dat ineens wel kloppen qua wanneer het waar gaat regenen? :)

    • + 0
    • 6 nov 2017 - 11:38
    • * uur.., twee uur.

      • + 0
      • 6 nov 2017 - 11:56
    • Waarom nou weer de Brazilianen op de hak nemen. ‘We’ moeten blij zijn dat ze een GP willen organiseren. ;)

      • + 0
      • 6 nov 2017 - 14:35
    • Kijk je toch op het oer-Hollandse buienradar...:)

      • + 0
      • 6 nov 2017 - 15:26
  • Het is nog ruim 6 dagen tot zondag.. Op Facebook had men het vorige week dinsdag het er al over dat het op de zondag zou gaan regenen. Ik kijk zondagochtend wel wat het word.

    • + 0
    • 6 nov 2017 - 11:52
    • ap

      Posts: 953

      Las ook op Facebook dat de regendans erg in trek is deze week!
      Peleboer zei altijd als er geen waterkomt van boven is het droog! Deze weerman had het nooit fout!!! ;-)

      • + 0
      • 6 nov 2017 - 11:57
    • Ik zoek net zolang naar een weerbericht totdat ik er eentje vind waarbij het op zondag lekker nat wordt volgens dat bericht. ;)

      • + 1
      • 6 nov 2017 - 14:38
    • Kijk dan op UKdotrianyweatherforecastdotUK @Larry..:)

      • + 1
      • 6 nov 2017 - 16:08
    • Thanx @Maxiaans. Nu alleen de site van de FIA nog hacken zodat ze zondag iedereen verplicht op inters en regenbanden laten rijden. ;)

      • + 0
      • 7 nov 2017 - 00:11
  • dizzy

    Posts: 1.435

    Als ik op weerplaza kijk staat er toch nog steeds 0,9 mm regen tijdens de race. :/

    • + 0
    • 6 nov 2017 - 11:59
    • ap

      Posts: 953

      Kijk regendans begint al te werken! 😂🤣

      • + 0
      • 6 nov 2017 - 12:02
    • Das het zweet van Hammi en Vettel nu de Reds Bulls er weer staan.

      • + 0
      • 6 nov 2017 - 23:50
  • Waarom wachten op regen. Met droge omstandigheden zijn er ook winstkansen. Circuit ligt ze beter dan Mexico en daar was RB/Max. Wellicht voor het spektakel zou regen mooi zijn. Qualificatie in regen zou ook wel een keer gaaf zijn.

    • + 0
    • 6 nov 2017 - 13:00
  • Horsepower

    Posts: 12

    1e pole?

    • + 1
    • 6 nov 2017 - 14:02
  • Een regenachtige Kwalificatie lijkt me wel wat.
    Laten we daar eens mee beginnen.

    • + 0
    • 7 nov 2017 - 01:58

BH Grand Prix van Bahrein

Lokale tijd 

BH Grand Prix van Bahrein

Lokale tijd 

Gerelateerd nieuws

Test kalender

Circuit de Catalunya - Wintertest

Circuit de Catalunya - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

Krijgen we dit jaar een titanenstrijd tussen Lewis Hamilton en Max Verstappen te zien?

WK standen 2020

Bekijk volledige WK-stand

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Bahrein
26 - 28 maa
Bahrein
16 - 18 apr
Italië
7 - 9 mei
Spanje
21 - 23 mei
Monaco
4 - 6 jun
Azerbeidzjan
11 - 13 jun
Canada
25 - 27 jun
Frankrijk
2 - 4 jul
Oostenrijk
16 - 18 jul
Groot Brittannië
30 - 1 aug
Hongarije
27 - 29 aug
België
3 - 5 sep
Nederland
10 - 12 sep
Italië
24 - 26 sep
Rusland
1 - 3 okt
Singapore
8 - 10 okt
Japan
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika
29 - 31 okt
Mexico (land)
5 - 7 nov
Brazilië
19 - 21 nov
Australië
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix & Circuit
26 - 28 maa
16 - 18 apr
7 - 9 mei
21 - 23 mei
Monaco Monte Carlo
4 - 6 jun
Azerbeidzjan Baku City Circuit
11 - 13 jun
25 - 27 jun
Frankrijk Paul Ricard
2 - 4 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
16 - 18 jul
Groot Brittannië Silverstone
30 - 1 aug
Hongarije Hungaroring
27 - 29 aug
3 - 5 sep
Nederland Circuit Zandvoort
10 - 12 sep
Italië Monza
24 - 26 sep
Rusland Sochi Autodrom
1 - 3 okt
8 - 10 okt
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika Circuit of the Americas
29 - 31 okt
5 - 7 nov
Brazilië Interlagos
19 - 21 nov
Australië Albert Park
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië Jeddah Street Circuit
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten Yas Marina Circuit
Bekijk volledige kalender
show sidebar