user icon
user icon

Nieuwe poging tot racen in Korea om 16:05 uur lokale tijd

  • Gepubliceerd op 24 okt 2010 08:58
  • comments 25
  • Door: Robin Smeets
Over tien minuten zullen de heren coureurs weer gaan rijden in Zuid-Korea. Om 16:05 uur lokale tijd zal de safety car weer gaan rijden en deze zal waarschijnlijk enkele ronden het veld blijven aanvoeren.

Een uur geleden reden de coureurs al drie ronden achter de safety car, maar uiteindelijk werd besloten dat het zicht té slecht was om in te racen. Na bijna een volledig uur stil te hebbe gestaan door middel van een rode vlag, zal er over enkele minuten opnieuw gereden worden.

Reacties (25)

Login om te reageren
  • hanspuij

    Posts: 232

    nou opschieten want anders hoeft het niet meer dan is het donker.

    • + 0
    • 24 okt 2010 - 09:04
  • Jenssie

    Posts: 736

    2 dingen die ik niet snap.

    1: laat ze maar rijden achter dxe SC, volgens mij de snelste manier om het water van de baan te krijgen (wat ze ook op Fuji deden)
    2: Waarom starten om 3u lokale tijd. Met dit soort weersomstandigheden heb je dan geen uitloopmogelijkheden met het oog op het licht. Het maakt mij niet uit of ik nou om 8 of om 7 uur oor de tv moet zitten

    • + 0
    • 24 okt 2010 - 09:05
  • Fiat1899

    Posts: 42

    Kom nou, laat ze los. Anders hoeft het niet meer.

    • + 0
    • 24 okt 2010 - 09:20
  • Kevin

    Posts: 4.642

    Volgens Hamilton kunnen ze gewoon van start gaan. Het is de enige coureur op de grid die gewoon wilt gaan racen voor de punten.

    Ik was blij toen ik zag dat het een regenrace zou worden.. Maar ik hoop voortaan maar gewoon op een droge race want dit slaat nergens op..

    • + 0
    • 24 okt 2010 - 09:26
    • hanspuij

      Posts: 232

      een anti climax

      • + 0
      • 24 okt 2010 - 09:29
  • hanspuij

    Posts: 232

    waar wachten ze nog op. tot de zon schijnt of zo. wat een gezever zeg.

    • + 0
    • 24 okt 2010 - 09:29
    • Ja het kan makkelijk nu!! Wat een schande voor de F1 dit.

      • + 0
      • 24 okt 2010 - 09:32
  • Ja Lewis wilt wel. Het is verdomme zijn laatste kans en als die race niet doorgaat zou het wel heel erg corrupt zijn. ***zooi

    • + 0
    • 24 okt 2010 - 09:29
    • hanspuij

      Posts: 232

      ik denk dat het wk voor lewis over is. hoog uit nog halve punten.budzooi!!

      • + 0
      • 24 okt 2010 - 09:35
  • zorro

    Posts: 2

    Dit is echt schandalig. Wat een schijterds. Het is alweer bijna droog. Hulde voor Hamilton.

    • + 0
    • 24 okt 2010 - 09:30
  • Fiat1899

    Posts: 42

    Sorry, maar heb geen zin in een 1-2 voor Red Bull!

    • + 0
    • 24 okt 2010 - 09:31
  • Fiat1899

    Posts: 42

    Ja dit is een schande! Slaat nergens op.

    • + 0
    • 24 okt 2010 - 09:35
  • Mirani

    Posts: 2.912

    Wat belachelijk is dit! Achter de voorste auto\'s komt er bijna geen spray meer van de auto\'s af. Daarachter is het zicht slecht, maar als je de safety car weghaalt, vallen er gaten en lost dat probleem zich vanzelf op. Als het echt niet kan, doen moet de warm-up terugkomen. Want dit is gewoon belachelijk!

    • + 0
    • 24 okt 2010 - 09:36
  • ives

    Posts: 1.215

    Zoals Martin Brundle zegt, als dit Formule 1 anno 2010 is, laat dan in het vervolg de regenbanden maar thuis en zeg dat je alleen nog rijd als het droog is.

    Voor je het weet staan anders Webber, Alonso en Button weer bij Charlie Whiting met een sip gezicht dat dit het ergste is wat ze ooit hebben meegemaakt...

    Ayrton Senna draait zich om in z\'n graf als hij de huidige generatie hoort praten over de regen!

    • + 0
    • 24 okt 2010 - 09:36
  • Smitju

    Posts: 442

    Red Bull word flink bevoordeeld doordat de SC blijft rijden tot het droog is.

    • + 0
    • 24 okt 2010 - 09:38
    • Edgar

      Posts: 1.366

      ja, Mark Webber heeft er zijn voordeel uit gehaald

      • + 0
      • 24 okt 2010 - 09:54
    • Fiat1899

      Posts: 42

      Ja red bull, krijgt voorrang. Een scande!

      • + 0
      • 24 okt 2010 - 10:00
  • hanspuij

    Posts: 232

    dit is echt schande voor de sport.lewis wil al interm

    • + 0
    • 24 okt 2010 - 09:38
  • Leonhart

    Posts: 270

    YES Safety Car In This Lap :D
    Let\'s roll people :)

    • + 0
    • 24 okt 2010 - 09:40
  • TJ

    Posts: 619

    Zometeen gaat de safetycar nog een pitstop maken. Of mag hij ook niet meer bijtank. Dit wordt niks meer zo. Lewis wil als enige graag racen volgens mij.

    Oh, safety car gaat naar binnen. Mocht tijd worden.

    • + 0
    • 24 okt 2010 - 09:41
  • Fiat1899

    Posts: 42

    Sorry, weer een car op de baan. We willen actie!

    • + 0
    • 24 okt 2010 - 09:47
  • Smerige oplichter die Mol. \"Er komen geen reclames meer\" dit is alweer de tweede reclame nadat hij dat zei!

    • + 0
    • 24 okt 2010 - 10:16
    • Fiat1899

      Posts: 42

      Ja lekker hoor! Ik kijk naar Belg.

      • + 0
      • 24 okt 2010 - 10:19
    • Steff

      Posts: 405

      Ik neem aan dat als Swearengen domme dingen gaat zeggen dat wij ook domme dingen mogen zeggen?

      Meneer of Mevrouw Swearengen, denk nou a.u.b. eens een keer na voordat je je overhaaste vingers zonder enige tijd genomen te hebben om na te denken over je toetsen raast.

      RTLGP is een programma van bijvoorbeeld 8 tot 10. Daarin zitten bijvoorbeeld 5 advertentieblokken. Snap je het nog, ik doe het voor u speciaal in stappen zodat ook de wat mindere mensen het begrijpen.

      Business Class o.i.d. wat van 11 tot 12 op het program staat/stond heeft/had ook 2 a 3 blokken reclame. Het is dus zeer normaal dat deze reclame blokken ook worden uitgezonden, alleen dan niet in programma BC maar in RTLGP.

      Olav hoopte waarschijnlijk nog op tijd klaar te zijn. Zijn tekst was zeer duidelijk, zeker geen oplichter! Ik noem jouw tekst echt dom en ondoordacht en vandaar de keiharde opmerking hierop, denk eens na man, doe je dit tegen je baas ook?

      • + 0
      • 24 okt 2010 - 11:50
  • Edgar

    Posts: 1.366

    bestaat god toch?
    wat zijn die Ferrari motoren toch goed he

    • + 0
    • 24 okt 2010 - 10:40

IT Grand Prix van Toscane

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

IT Grand Prix van Toscane

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

Gerelateerd nieuws

Test kalender

Circuit de Catalunya - Wintertest

Circuit de Catalunya - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

Perez vertrekt onvrijwillig: Wie wordt binnenkort bekend als zijn opvolger?

WK standen 2020

Bekijk volledige WK-stand

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Spanje
-
Spanje
3 - 5 jul
Oostenrijk
10 - 12 jul
Oostenrijk
17 - 19 jul
Hongarije
31 - 2 aug
Groot Brittannië
7 - 9 aug
Groot Brittannië
14 - 16 aug
Spanje
28 - 30 aug
België
4 - 6 sep
Italië
11 - 13 sep
Italië
25 - 27 sep
Rusland
9 - 11 okt
Duitsland
31 - 1 nov
Italië
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix & Circuit
3 - 5 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
10 - 12 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
17 - 19 jul
Hongarije Hungaroring
31 - 2 aug
Groot Brittannië Silverstone
7 - 9 aug
Groot Brittannië Silverstone
14 - 16 aug
28 - 30 aug
4 - 6 sep
Italië Monza
11 - 13 sep
Italië Mugello
25 - 27 sep
Rusland Sochi Autodrom
9 - 11 okt
Duitsland Nurburgring
31 - 1 nov
Bekijk volledige kalender
show sidebar