Nieuwe poging tot racen in Korea om 16:05 uur lokale tijd
- Gepubliceerd op 24 okt 2010 08:58
-
25
- Door: Robin Smeets
Een uur geleden reden de coureurs al drie ronden achter de safety car, maar uiteindelijk werd besloten dat het zicht té slecht was om in te racen. Na bijna een volledig uur stil te hebbe gestaan door middel van een rode vlag, zal er over enkele minuten opnieuw gereden worden.
Trending nieuws
-
Zandvoort presenteert grote vervanger van F1-race
Het circuit van Zandvoort heeft een vervanger van de Formule 1 gevonden. De koningsklasse van de autosport komt dit j...
23 jun 2026 11:19 -
Leclerc geeft toe: "Deze auto ligt Hamilton beter dan de vorige generatie"
Charles Leclerc heeft toegegeven dat Lewis Hamilton een voorsprong op hem heeft bij Ferrari. De zevenvoudig wereldkam...
23 jun 2026 10:46 -
Hadjar aangewezen als beste teamgenoot van 'onaantastbare' Verstappen
F1TV-analisten Jolyon Palmer, James Hinchcliffe en Tom Clarkson hebben zich erg positief uitgelaten over Max Verstapp...
23 jun 2026 12:46 -
Rosberg ziet titelkansen voor Hamilton: "Ferrari heeft nu ongelooflijk momentum"
Nico Rosberg denkt dat Lewis Hamilton een serieuze kans maakt op zijn achtste wereldtitel. De Duitser heeft er in 201...
23 jun 2026 13:22 -
F1-regels remmen Verstappen af: "Dan gaat het voordeel verloren"
Volgens Franz Tost is het voor Max Verstappen niet meer mogelijk om zijn sterke punten te gebruiken onder de nieuwe r...
23 jun 2026 12:09
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
Zaterdag
Zondag
-
Vrije training 1
13:30 - 14:30
Vrije training 3
12:30 - 13:30
Race / Startgrid
15:00 - 17:00
-
Vrije training 2
17:00 - 18:00
Kwalificatie
16:00 - 17:00
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
-
Vrije training 1
13:30 - 14:30
-
Zaterdag
-
Vrije training 3
12:30 - 13:30
-
Zondag
-
Race
15:00 - 17:00
-
Vrijdag
-
Vrije training 2
17:00 - 18:00
-
Zaterdag
-
Kwalificatie
16:00 - 17:00
-
Zondag
-
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Test kalender
Circuit de Catalunya - Wintertest

Reacties (25)
Login om te reagerenPosts: 235
nou opschieten want anders hoeft het niet meer dan is het donker.
Posts: 739
2 dingen die ik niet snap.
1: laat ze maar rijden achter dxe SC, volgens mij de snelste manier om het water van de baan te krijgen (wat ze ook op Fuji deden)
2: Waarom starten om 3u lokale tijd. Met dit soort weersomstandigheden heb je dan geen uitloopmogelijkheden met het oog op het licht. Het maakt mij niet uit of ik nou om 8 of om 7 uur oor de tv moet zitten
Posts: 42
Kom nou, laat ze los. Anders hoeft het niet meer.
Posts: 5.397
Volgens Hamilton kunnen ze gewoon van start gaan. Het is de enige coureur op de grid die gewoon wilt gaan racen voor de punten.
Ik was blij toen ik zag dat het een regenrace zou worden.. Maar ik hoop voortaan maar gewoon op een droge race want dit slaat nergens op..
Posts: 235
een anti climax
Posts: 235
waar wachten ze nog op. tot de zon schijnt of zo. wat een gezever zeg.
Posts: 7.033
Ja het kan makkelijk nu!! Wat een schande voor de F1 dit.
Posts: 7.033
Ja Lewis wilt wel. Het is verdomme zijn laatste kans en als die race niet doorgaat zou het wel heel erg corrupt zijn. ***zooi
Posts: 235
ik denk dat het wk voor lewis over is. hoog uit nog halve punten.budzooi!!
Posts: 2
Dit is echt schandalig. Wat een schijterds. Het is alweer bijna droog. Hulde voor Hamilton.
Posts: 42
Sorry, maar heb geen zin in een 1-2 voor Red Bull!
Posts: 42
Ja dit is een schande! Slaat nergens op.
Posts: 3.077
Wat belachelijk is dit! Achter de voorste auto\'s komt er bijna geen spray meer van de auto\'s af. Daarachter is het zicht slecht, maar als je de safety car weghaalt, vallen er gaten en lost dat probleem zich vanzelf op. Als het echt niet kan, doen moet de warm-up terugkomen. Want dit is gewoon belachelijk!
Posts: 1.278
Zoals Martin Brundle zegt, als dit Formule 1 anno 2010 is, laat dan in het vervolg de regenbanden maar thuis en zeg dat je alleen nog rijd als het droog is.
Voor je het weet staan anders Webber, Alonso en Button weer bij Charlie Whiting met een sip gezicht dat dit het ergste is wat ze ooit hebben meegemaakt...
Ayrton Senna draait zich om in z\'n graf als hij de huidige generatie hoort praten over de regen!
Posts: 442
Red Bull word flink bevoordeeld doordat de SC blijft rijden tot het droog is.
Posts: 1.767
ja, Mark Webber heeft er zijn voordeel uit gehaald
Posts: 42
Ja red bull, krijgt voorrang. Een scande!
Posts: 235
dit is echt schande voor de sport.lewis wil al interm
Posts: 302
YES Safety Car In This Lap :D
Let\'s roll people :)
Posts: 619
Zometeen gaat de safetycar nog een pitstop maken. Of mag hij ook niet meer bijtank. Dit wordt niks meer zo. Lewis wil als enige graag racen volgens mij.
Oh, safety car gaat naar binnen. Mocht tijd worden.
Posts: 42
Sorry, weer een car op de baan. We willen actie!
Posts: 1.745
Smerige oplichter die Mol. \"Er komen geen reclames meer\" dit is alweer de tweede reclame nadat hij dat zei!
Posts: 42
Ja lekker hoor! Ik kijk naar Belg.
Posts: 405
Ik neem aan dat als Swearengen domme dingen gaat zeggen dat wij ook domme dingen mogen zeggen?
Meneer of Mevrouw Swearengen, denk nou a.u.b. eens een keer na voordat je je overhaaste vingers zonder enige tijd genomen te hebben om na te denken over je toetsen raast.
RTLGP is een programma van bijvoorbeeld 8 tot 10. Daarin zitten bijvoorbeeld 5 advertentieblokken. Snap je het nog, ik doe het voor u speciaal in stappen zodat ook de wat mindere mensen het begrijpen.
Business Class o.i.d. wat van 11 tot 12 op het program staat/stond heeft/had ook 2 a 3 blokken reclame. Het is dus zeer normaal dat deze reclame blokken ook worden uitgezonden, alleen dan niet in programma BC maar in RTLGP.
Olav hoopte waarschijnlijk nog op tijd klaar te zijn. Zijn tekst was zeer duidelijk, zeker geen oplichter! Ik noem jouw tekst echt dom en ondoordacht en vandaar de keiharde opmerking hierop, denk eens na man, doe je dit tegen je baas ook?
Posts: 1.767
bestaat god toch?
wat zijn die Ferrari motoren toch goed he