'Colin Kolles verving Sakon Yamamoto niet vanwege ziekte'
- Gepubliceerd op 24 sep 2010 20:36
-
14
- Door: Robin Smeets
Echter, volgens enkele Japanse media zou Yamamoto gewoon volledig fit op zijn hotelkamer zitten in Singapore. Dit gerucht werd versterkt door een Twitter-bericht van de Britse journalist Adam Coopter, die schreef: "Sakon reageerde niet op mijn SMS-bericht waarin ik hem veel beterschap wenste, daarnaast vertelde een Japanse collega me dat hij gewoon fit op zijn hotelkamer zit."
Trending nieuws
-
Hadjar aangewezen als beste teamgenoot van 'onaantastbare' Verstappen
F1TV-analisten Jolyon Palmer, James Hinchcliffe en Tom Clarkson hebben zich erg positief uitgelaten over Max Verstapp...
23 jun 2026 12:46 -
Rosberg ziet titelkansen voor Hamilton: "Ferrari heeft nu ongelooflijk momentum"
Nico Rosberg denkt dat Lewis Hamilton een serieuze kans maakt op zijn achtste wereldtitel. De Duitser heeft er in 201...
23 jun 2026 13:22 -
Marko verwacht veel van Red Bull-updates: "Kunnen vijf tienden winnen"
Helmut Marko denkt dat Red Bull door de aankomende updates enorme stappen kan zetten. Het team zal in Spielberg een g...
23 jun 2026 15:24 -
Hill beticht fabrikanten van 'spelletjes': "Zo ontlopen ze ADUO-regeling"
De invoering van de nieuwe ADUO-regels voor 2026 zorgt nu al voor strategische spelletjes achter de schermen van de F...
23 jun 2026 14:47 -
Antonelli oneens met Senna-vergelijking: "Dat voelt niet juist"
Andrea Kimi Antonelli beleeft een indrukwekkend debuutseizoen in de Formule 1, maar de jonge Mercedes-coureur wil voo...
23 jun 2026 14:09
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
Zaterdag
Zondag
-
Vrije training 1
13:30 - 14:30
Vrije training 3
12:30 - 13:30
Race / Startgrid
15:00 - 17:00
-
Vrije training 2
17:00 - 18:00
Kwalificatie
16:00 - 17:00
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
-
Vrije training 1
13:30 - 14:30
-
Zaterdag
-
Vrije training 3
12:30 - 13:30
-
Zondag
-
Race
15:00 - 17:00
-
Vrijdag
-
Vrije training 2
17:00 - 18:00
-
Zaterdag
-
Kwalificatie
16:00 - 17:00
-
Zondag
-
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Test kalender
Circuit de Catalunya - Wintertest

Reacties (14)
Login om te reagerenPosts: 408
Tsja het meest logisch had toch ook geweest dat Chandhok hem vervangen had?
Posts: 302
Maar Kolles kennende verbaast het me niets. Hij is een gladakker.
Posts: 10.089
zucht.... HRT heeft hem alleen in de auto dus omdat dat in japan wel handig kan zijn
Posts: 3.471
Dat ie maar lekker thuisblijft...
Posts: 8.004
Als dit waar is is mijn respect voor HRT (wat al niet hoog was) compleet verdwenen, een schande voor alles wat F-1 heet, mocht het waar zijn. Eerst aan de start van het seizoen verschijnen zonder 1 km gereden te hebben, dan geld gebrek, dan een stoellendans en nu zette ze teppas en onteppas rijders aan de kant, terwijl ze nieteens sneller zijn dan een GP2 wagen, een blamage.
Posts: 2.788
Op een andere f1 site vond ik hem al behoorlijk gezond op de foto staan. Maar Kolles is echt degene die het team ten gronde gaat richten. Spyker was gewoon een schande, Midland was een schande en nadat ze hem er bij Force India eruit hebben gegooid ging het daar een stuk beter. Speciaal voor die gasten zouden ze de licenties voor team leiding in moeten voeren.
Posts: 343
Ik reageer regelmatig niet meteen op een sms-bericht....is het een verplichting om binnen een bepaalde tijd te reageren?...dat wist ik niet, dat hadden ze mij wel eens mogen vertellen, vandaar dat ik zo weinig vrienden heb hahahaha
Posts: 287
En daarom rijdt ik in F1 2010 by Codemasters voor Lotus
Posts: 699
En dat maakt hun ook echt uit he? pff Fail!
Posts: 9.176
Ik denk dat Colles je zo gaat bellen om toch vriendelijk te vragen of je HRT wil rijden. LoL
Posts: 8.004
@Martijn; HRT eat that!
Posts: 830
ach ja, misschien als ik een rijke papa had, kon ik misschien ook tegen betaling een weekendje wat rondjes afleggen?
Posts: 5.792
Als je onthoudt dat we een wagen van vorig seizoen gebruiken, zijn we momenteel slechts een seconde per ronde langzamer dan de huidige banden.
Dit zeggen de mensen van pirelli en dat zegt ook genoeg over de toyota .ik vind het nog steeds onbegrijpelijk dat niemand van de nieuwe teams deze wagen niet hebben over genomen.Op dit moment is deze wagen 3 sec sneller als de snelste nieuwe wagen van b.v. Lotus.
Posts: 18.535
Dat zegt helemaal niets over de toyota. Men gaat een vergelijk aan met de banden. Ze hebben niets van racedata van de Toyota in vergelijking met andere teams. Ik zeg niet dat het geen goede auto had kunnen zijn, maar dit gaat over een seconde per ronde trager dan de huidige BANDEN. Niet dan als Alonso gisteren ofzo. Lezen is een vak.