Video: de eerste beelden van Ayrton Senna Movie
- Gepubliceerd op 05 sep 2010 14:23
-
24
- Door: Robin Smeets
Preview Movie Ayrton Senna
Trending nieuws
-
'Red Bull geeft Tsolov F1-zitje voor 2027 bij Racing Bulls'
Red Bull-talent Nikola Tsolov wordt nadrukkelijk in verband gebracht met een debuut in de Formule 1. De Bulgaarse cou...
23 jun 2026 16:46 -
Hill beticht fabrikanten van 'spelletjes': "Zo ontlopen ze ADUO-regeling"
De invoering van de nieuwe ADUO-regels voor 2026 zorgt nu al voor strategische spelletjes achter de schermen van de F...
23 jun 2026 14:47 -
'Ook Alpine meldt zich voor Pérez: Mexicaan zo goed als zeker weg bij Cadillac'
Alpine heeft Sergio Pérez nadrukkelijk in beeld voor het Formule 1-seizoen van 2027. De Mexicaan geldt als een...
23 jun 2026 16:09 -
Antonelli oneens met Senna-vergelijking: "Dat voelt niet juist"
Andrea Kimi Antonelli beleeft een indrukwekkend debuutseizoen in de Formule 1, maar de jonge Mercedes-coureur wil voo...
23 jun 2026 14:09 -
Marko verwacht veel van Red Bull-updates: "Kunnen vijf tienden winnen"
Helmut Marko denkt dat Red Bull door de aankomende updates enorme stappen kan zetten. Het team zal in Spielberg een g...
23 jun 2026 15:24
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
Zaterdag
Zondag
-
Vrije training 1
13:30 - 14:30
Vrije training 3
12:30 - 13:30
Race / Startgrid
15:00 - 17:00
-
Vrije training 2
17:00 - 18:00
Kwalificatie
16:00 - 17:00
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
-
Vrije training 1
13:30 - 14:30
-
Zaterdag
-
Vrije training 3
12:30 - 13:30
-
Zondag
-
Race
15:00 - 17:00
-
Vrijdag
-
Vrije training 2
17:00 - 18:00
-
Zaterdag
-
Kwalificatie
16:00 - 17:00
-
Zondag
-
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Test kalender
Circuit de Catalunya - Wintertest

Reacties (24)
Login om te reagerenPosts: 210
Dat gaat nu een film worden, die ik niet wil missen.
Posts: 1.481
@Redactie: Deze beelden zijn niet vandaag vrijgegeven, ze stonden al een week op de Top Gear Website..
OT: Deze film ga ik sowiezo kijken, dat wordt geweldig! :)
Posts: 2.712
Release datum Japan 8 Oktober 2010...
Off Topic: Geen nieuws uit Korea?
Posts: 442
Ayrton Senna, de grootste aller tijden.
Posts: 9.505
de grootste wat?
Kijkend naar de cijfers bijvoorbeeld, is dat namelijk toch echt iemand anders.
Posts: 3.471
Ja, precies... Het was een uitzonderlijk talent, maar de beste? Denk het niet.
Posts: 47
Deze film moet ik duidelijk zien
Posts: 122
nou binnenkort zeker lewis hamilton the movie
Posts: 10.412
in dec weer de club van sinterklaas. deze film lijkt mij idd ook wel wat.
Posts: 2
Komt die in belgie ook uit??want in bepaalde landen verschijnt de film niet heb ik gehoord.
Posts: 2
komt die in belgie ook uit???
Posts: 10.089
word een emotionele film om te zien.
Posts: 533
1:31 Dat is alles wat nodig was om me te laten huilen.
Vijf jaar oud was ik en die beelden herrinner ik me volledig, Ik herrinner me het als de eerste formule 1 beelden die ik gezien heb.
Als het maar 1:31 duurt om dat soort emoties uit me te krijgen, wat zal de hele film met me doen.
En een watje ben ik zeker niet.
Prachtig.
Posts: 3.840
Ja de vorige DVDset over hem was dat ook al.
Posts: 932
Door zijn dood is hij onstervelijk geworden, Prost was hem de baas bij Mclaren, dus dat maakt Prost de beste ooit. In de 2 seizoenen dat ze samen reden pakte Prost 1 titel en Senna 1 titel, en dat terwijl Prost in zowel 88 en 89 meer punten behaalde. Maar door die rare puntenaftrek van toen kreeg Senna de WK titel in 88 kado. Senna was arrogant, autoritair en dulde geen tegenspraak. Kan me nog herinneren dat hij Irvine voor zijn kop sloeg alleen maar omdat hij hem inhaalde, hoe vervelend ben je dan.
Posts: 9.505
klopt, door zijn tragische dood is hij aardig overgewaardeerd. Des ondanks was het zeker een heel goede coureur
Posts: 3.471
Ik ben het niet vaak met je eens Renzo, maar hierin heb je wel gelijk. Hij word overgewaardeerd...
Posts: 10.412
idd renzo dit ben ik ook met je eens... mis het wel een beetje rijders die vechten langs de baan. de laatste van dat soort was montoya was ook zon heet gebakkerd mannetje. haha
Posts: 15.285
Die gaan we zeker kijken.
Posts: 167
@Renzo
Over de doden niets dan goeds hè. Senna was zonder twijfel een hele grote en ook een spectaculaire rijder. Toch had hij ook flink wat minpunten. Maar dat mag je dan niet zeggen, want dat ben je een azijnzeiker.
Posts: 3
Iemand die Prost een betere coureur vond als Senna heeft er toch echt niet zo veel verstand van , Senna troefde prost op alle fronten af in 88 qualifying en race , en 89 is senna de titel afgenomen door prost zijn vriend Balestre ! Dat senna af en toe iets te emotioneel was klopt maar senna was een racer en prost een rekenaar ! En Senna was voor 1994 al de grootste !
Posts: 3
Senna was in de meeste gevallen toch echt de beste van de afgelopen 25 jaar ! Senna was Prost op de baan de baas , maar langs de baan was Prost de meest gehaaide van de 2 . Op pure snelheid kijk maar naar zijn pole\'s was Senna echt de snelste maar ook in de regen was hij niet te kloppen Monaco 84 , Portugal 85 , Adelaide 89 , Brazilie 93 in alle gevallen stond Prost in zn auto te zwaaien naar de wedstrijdleiding dat er afgevlagd moest worden !! De wereldtitel van 89 is Senna afgenomen door Balestre omdat hij een hekel aan Senna had en natuurlijk ook Fransman was net als Alain ! En daarna zorgde Prost ervoor dat Senna nooit in de snelste wagen zou komen de Williams stond een clausule in zn contract ! Ik weet dat hij af en toe iets te emotioneel en te gelovig reageerde maar daar kwam ook zn snelheid van af kijk maar naar Qualifying Monaco 88 !
Senna is voor mij de grootste ooit !
Posts: 8
misschien is hij dan wel niet de beste coureur aller tijden. Zoals sommige dat zeggen. ( zo begrijp ik het). Feit blijft wel dat hij de beste regenrijder die de f1 heeft gehad.
Posts: 1
@Renzo, het is goed met je. Alsof ze achteraf regeltjes hebben verzonnen zodat Senna kampioen werd. Voor de eerste race wisten zowel Senna als Prost wat ze moesten doen om kampioen te worden en Senna deed dat gewoon beter. (Ik vind eigenlijk dat degene die de meeste mensen inhaalt kampioen moet worden, want hij is het beste....) Zoals Mansell92 ook al aangaf was het het jaar daarna andersom, doordat dat Senna gediskwalificeerd werd. Volgens de regels had hij niets fout gedaan. En het incident met Irvine, \'alleen maar omdat hij hem inhaalde\' noemen is ook redelijk lafjes. Irvine is vaker bestraft. Senna was echt niet de beste omdat hij nu dood is, hij was de beste en is nu dood, daardoor heeft hij nu iets mythisch, in tegenstelling tot bijvoorbeeld Schumacher die nu juist een beetje triest overkomt, maar dat is heel iets anders. Dus, get a life & face the facts, bijvoorbeeld hier: f1greatestdrivers.autosport.com/ (Kijk ook even hoeveel mensen het eens zijn met de positie van Senna en van Prost)
Doeiii