Bernie Ecclestone: "Ik stop pas als ik dood ga"
- Gepubliceerd op 20 jun 2010 21:06
-
17
- Door: Robin Smeets
"Ik kan niet stoppen", vertelde Ecclestone tegen het Duitse Bild am Sonntag. "Voor mij betekent stoppen met dit werk hetzelfde als doodgaan. Als ik op een ochtend wakker wordt en me nergens meer zorgen of druk over hoef te maken, dan heeft het geen zin meer om op te staan."
Trending nieuws
-
'Red Bull geeft Tsolov F1-zitje voor 2027 bij Racing Bulls'
Red Bull-talent Nikola Tsolov wordt nadrukkelijk in verband gebracht met een debuut in de Formule 1. De Bulgaarse cou...
23 jun 2026 16:46 -
Bortoleto maant Audi tot actie: "Met een sterke motor kunnen we winnen"
Gabriel Bortoleto heeft openhartig gesproken over de huidige uitdagingen van Audi in de Formule 1. De Braziliaanse co...
23 jun 2026 18:46 -
Hadjar open over Verstappen: "Hij dwingt je tot het uiterste in elke ronde"
Isack Hadjar legt uit hoe zijn band met Max Verstappen zich verhoudt De Fransman is in een goede vorm en lijkt redeli...
23 jun 2026 17:22 -
Vowles wil Sainz én Albon behouden voor ploeterend Williams
Ondanks de tegenvallende start van het seizoen twijfelt Williams niet aan de toekomst van Carlos Sainz en Alex Albon....
23 jun 2026 18:06 -
'Ook Alpine meldt zich voor Pérez: Mexicaan zo goed als zeker weg bij Cadillac'
Alpine heeft Sergio Pérez nadrukkelijk in beeld voor het Formule 1-seizoen van 2027. De Mexicaan geldt als een...
23 jun 2026 16:09
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
Zaterdag
Zondag
-
Vrije training 1
13:30 - 14:30
Vrije training 3
12:30 - 13:30
Race / Startgrid
15:00 - 17:00
-
Vrije training 2
17:00 - 18:00
Kwalificatie
16:00 - 17:00
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
-
Vrije training 1
13:30 - 14:30
-
Zaterdag
-
Vrije training 3
12:30 - 13:30
-
Zondag
-
Race
15:00 - 17:00
-
Vrijdag
-
Vrije training 2
17:00 - 18:00
-
Zaterdag
-
Kwalificatie
16:00 - 17:00
-
Zondag
-
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Test kalender
Circuit de Catalunya - Wintertest

Reacties (17)
Login om te reagerenPosts: 1.481
Gewaagde uitspraak (mensen krijgen hier moordneigingen van).
Het enige waar hij zich zorgen om moet maken is dat zijn grote voorbeeld Dagobert Duck failliet gaat.
Posts: 10.089
wat zijn de politicus dan blij met Bernie :D
Posts: 1
niet zeuren gewoon gas erop en maar zien waar hij terecht komt
Posts: 8.004
Hmmz... mooie tmf-achtige nickname. Ik had er zelf niet voor gekozen nu gaat iedereen er van uit dat je dat 24/7 het hele jaar door bent. Is bij mij niet altijd het geval, ach....noem het jaloezie.
Posts: 586
@Formula Zero: Zegt een 16 jarige... Hoeveel top ondernemingen als de F1 heb jij al onder je hoede gehad, het vriesvak?. Mensen zeiken al een jaar lang bij ieder artikel van Bernie, maar als je de simpel vraag stelt wat exact zijn functie is en voor wie hij werkt word het googlen.
Posts: 1.481
Hij heeft ook goed werk verricht, eigenlijk heel veel goed werk, maar wat heeft hij de laatste tijd aan de sport bijgedragen: Vage Mickey Mouse banen waar niemand iets om geeft en waar je toch niet kan inhalen op plaatsen die je niet kan uitspreken.
En waarom doet hij dat dan?
Antwoord: Omdat de Europese circuits de prijzen die hij vraagt niet meer kunnen betalen, wat niet gek is aangezien hij 20X meer vraagt dan hij en sport nodig hebben, en hij er lekker met de centen vandoor kan gaan.
Heb ik gelijk of niet?!
PS: Hoe weet jij hoe oud ik ben, serieus, bespioneer jij mij ofzo?!
Posts: 2.418
@ Formula Zero: \"PS: Hoe weet jij hoe oud ik ben, serieus, bespioneer jij mij ofzo?!\"
Ach, als je je profiel aanklikt staat gewoon je geboortedatum, dus het heeft weinig met spioneren te maken. x)
OT: Je kan veel over Ecclestone zeggen, maar zijn hart klopt wel voor de formule 1. Tuurlijk, er zijn een stuk saaiere banen bijgekomen omdat hij daar veel geld aan verdient. Maar aan de andere kant is hij ook heel belangrijk voor de sport. Zonder hem was de formule 1 waarschijnlijk niet zo geweest als het nu is.
Posts: 1.481
Owja, ik zie het.
Posts: 4.764
De generatie van tegenwoordige die geen idee meer heeft wat ze waar in vullen en hoe dat zichtbaar is ;-)
Ach hij is in elk geval geen anoniem lafbekje :-)
Posts: 1.481
Ik ben inderdaad niet anoniem nee, en jij zo te zien ook niet Marcel Doeterniettoe :)
Posts: 34
Ik vindt dat deze man het Perfect heeft gedaan. er zijn genoeg versies van motorsport die de \"Hoofdklasse\" konden krijgen. maar dankzij (vooral) Bernie is het die klasse de huidige F1. (zie zijn inbreng/F1 Biografie). en over de circuits? deel is geld, maar deel is ook veiligheid. en dat laatste heeft ook Mosley en CO. veel te zeggen. en weinig inhalen, is ook het Feit dat F1 moeilijk is, en de Senna\'s en Hamiltons helaas zeldzaam zijn. Schumi inhalen? en het Feit:in F1 is er altijd een dominante team/coureur. zelden gelijk, dus zullen ze ook verder voor zijn om ingehaald te worden. lagere klasses.. zijn gelijk\"er\" en dus zitten ze weer dicht op elkaar. deze man heeft F1 groot gemaakt, en glamoureus met zijn regeltjes. als hij zich concentreerde op A1, denk dat dan de F1 zou worden. het enige is leren hoe hij dat doet......
Posts: 412
Goedzo Bernie ,
Volgens mij is hij een terminator
Posts: 1.966
Ikzelf heb ook altijd wat aan te merken de laatste jaren op BE. Maar laten we eerlijk zijn...Is het niet heerlijk om tot je dood met je passie bezig te kunnen zijn, bakken geld binnen te slepen en invloed uit te kunnen oefenen? Iedereen denkt dat het beter wordt als deze man er niet meer is...Maar zie het als Rusland na het communisme...werd een grote chaos omdat iedereen een graantje (of twee) mee wilde pikken en er geen sturing meer was.
Posts: 4.764
Lol! Het beleid van Ecclestone vergelijken met het communisme, zal ie fijn vinden die ouwe! :-)
Posts: 2.181
Ooh hij Lult gewoon wat als hij hem ziet lopen dat zie je dat de man niet langer wolhoudt...
Posts: 2.885
Fusy,
Ik neem aan dat je bedoelt \'als je hem ziet lopen, weet je dat hij het niet lang meer volhoudt\'. Daar vanuit gaande, denk ik dat je je nog wel eens lelijk kan vergissen. Bernie is een krasse oude vent. Hoop doet leven, voor jou?
Je uitspraak gaat werkelijk nergens over...
Posts: 1.966
@szixxx:hehe..nee bedoel meer, als een alleenheerser wegvalt, een icoon, dan moeten we nog maar zien wat er van komt ;)