Schumacher kijkt uit naar nieuwe ervaring in Valencia

Michael Schumacher zal volgend weekend voor het eerst in actie komen op het Valencia Street Circuit. De Duitser zal de eerste trainingen dus gebruiken om het circuit te leren kennen, maar hij heeft er zin in.

"Dit wordt mijn eerste keer dat ik op dit circuit in Valencia ga rijden, maar ik heb er erg veel zin in", vertelde Schumacher, die in Canada een erg teleurstellend weekend kende. "Ik weet me vaak goed aan te passen aan nieuwe situaties, dus ik verwacht dat dat volgende week in Valencia ook het geval zal zijn. Ik kijk er in ieder geval wel naar uit."

Reacties (20)

Login om te reageren
  • rafael

    Posts: 2.567

    Ik heb MS nog niet eerder zo slecht zien rijden (in Canada)zelf als hij iets tegen pers zegt:

    \"\"Ik kijk er in ieder geval wel naar uit.\"
    of \"\"\"We hebben een stap vooruit gezet\"

    • + 0
    • 19 jun 2010 - 16:28
    • Dat Schumacher op het eind zo slecht reed was omdat ze hem 37 ronden op die supersofts wilden laten rijden (werden er uiteindelijk 36) terwijl die dingen normaal gesproken na 15 ronden gewisseld moesten worden.

      • + 0
      • 19 jun 2010 - 23:05
    • luziono

      Posts: 333

      Schumi ik hoop het echt, ik vond trouwens die Massa streek, niet netjes van je. Maar het is duidelijk, je hebt hopelijk Massa wakker geschud nu, die gaat volgensmij vlammen vanaf nu.

      • + 0
      • 19 jun 2010 - 23:59
    • die massa streek?? die streek bij massa bedoel je? dat was shumie zen fout niet hoor, shumie remde gewoon terug naar zen lijn omdat massa geen actie gign doen, en toen ging Massa opeens nog links van hem rijde met zen neus

      • + 0
      • 20 jun 2010 - 09:49
    • f60

      Posts: 1.725

      @Raikkonen fan

      Je zegt het zelf. Hij remde terug naar zijn lijn. In F1 kan dat gewoon niet.

      Hij zat eerst links, je bent toegestaan om 1 keer van lijn te veranderen, Schumi gaat dus naar het midden, geen probleem, maar dan kan je echt niet een tweede keer van lijn veranderen, en zeker niet in de remzone.

      • + 0
      • 20 jun 2010 - 09:59
    • Fusy

      Posts: 2.181

      Ik hoop ook voor hem dat deze keer beter gaat,anders wordt een moeilijker verhaal dan wat het is ...

      • + 0
      • 21 jun 2010 - 18:28
  • AlYnsa

    Posts: 1.175

    \"Ik weet me vaak goed aan te passen aan nieuwe situaties, dus ik verwacht dat dat volgende week in Valencia ook het geval zal zijn.\"
    Nou kan ik natuurlijk iets lulligs zeggen, maar dat zal ik niet doen voor de goede sfeer binnen dit forum!;-)

    • + 0
    • 19 jun 2010 - 17:06
    • @Aly
      Als jij je mening fundeert, mag je (bijna) alles over MSC zeggen. Zelfs over Massa en Piquet Jr ;)

      • + 0
      • 19 jun 2010 - 18:00
    • BMW POWER

      Posts: 358

      Je bent vrij om je mening te uiten, en de rest moet sportief reageren. Maar wat heeft dan lullig zijn voor zin, lullig zijn is niet moeilijk. Zo kun je ook lullig zijn tegen de rest van de grid. Bijvoorbeeld, de hele grid bij elkaar heeft niet eens zoveel Wereld Kampioenschappen gewonnen dan Schumi alleen ;)

      • + 0
      • 19 jun 2010 - 18:07
  • Mening mag maar hou altijd respect voor de rijders. Je moet niet op de forum komen om af te zeiken ofzo.

    • + 0
    • 19 jun 2010 - 22:09
  • Ik zie MS als Danika Patrick in Indycar, een Media Hype. Zoals JR dat is in Nascar :)

    Het is maar net wie ze vragen \"of ze d\'r zin in hebben\" en/of geplaatst word op nieuws sites. Niemand zal zeggen \"Nee geen zin in\" als ze betaald worden, of geld meenemen.

    • + 0
    • 19 jun 2010 - 23:18
    • shumie een hype????????? een onterechte hype zeker? haha omg

      • + 0
      • 20 jun 2010 - 09:50
    • Fusy

      Posts: 2.181

      ;)..

      • + 0
      • 21 jun 2010 - 19:46
  • Zucht,...

    • + 0
    • 20 jun 2010 - 01:48
  • Nu we een oud coureur in het team van de stewards hebben ben ik er voor 100% zeker van dat Schumi niks verkeerds heeft gedaan bij de aktie met Massa, denk je nu echt dat ze hem geen straf hadden gegeven als hij de regels had overtreden...?

    Racen jongens en moge de beste winnen.

    • + 0
    • 20 jun 2010 - 10:43
  • Werner

    Posts: 1.650

    Iets off the topic : Pat Fry gaat naar Ferrari...

    • + 0
    • 20 jun 2010 - 15:25
  • AlYnsa

    Posts: 1.175

    @P

    • + 0
    • 20 jun 2010 - 19:23
  • AlYnsa

    Posts: 1.175

    @pietje2013:Massa geef ik nog de voordeel van de twijfel.
    Over Piquetje durf ik niets te zeggen, stel je even voor dat de voorzitter van de fanclub(Renzo) weer komt reageren. dan zijn we helemaal de klos!

    • + 0
    • 20 jun 2010 - 19:24
  • sanderndk

    Posts: 586

    Heb je flappie ook weer , WRC forum nog niet gevonden jongen?

    • + 0
    • 20 jun 2010 - 22:30
  • okkie

    Posts: 302

    Wat doet Schumi het goed zeg! Altijd als zijn naam valt, zie je een bult reacties komen van zowel fans als niet-fans. Geweldig, dat hij nog steeds in de belangstelling staat.

    • + 0
    • 21 jun 2010 - 11:11

AT Grand Prix van Oostenrijk

Lokale tijd 

  • Vrijdag weather-image

    Zaterdag weather-image

    Zondag weather-image

  • Vrije training 1

    13:30 - 14:30

    Vrije training 3

    12:30 - 13:30

    Race / Startgrid

    15:00 - 17:00

  • Vrije training 2

    17:00 - 18:00

    Kwalificatie

    16:00 - 17:00

    Snelste ronde

    15:00 - 15:00

ATGrand Prix van Oostenrijk

Lokale tijd 

  • Vrijdag weather-image

  • Vrije training 1

    13:30 - 14:30

  • Zaterdag weather-image

  • Vrije training 3

    12:30 - 13:30

  • Zondag weather-image

  • Race

    15:00 - 17:00

  • Vrijdag weather-image

  • Vrije training 2

    17:00 - 18:00

  • Zaterdag weather-image

  • Kwalificatie

    16:00 - 17:00

  • Zondag weather-image

  • Snelste ronde

    15:00 - 15:00

Test kalender

Bekijk het volledige testschema

WK standen 2026

Bekijk volledige WK-stand

Gerelateerd nieuws

Geef je mening

Wat is jouw eerste oordeel over de nieuwe F1-regels?

Formule 1 kalender - 2026

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Spanje
-
Bahrein
-
Bahrein
6 - 8 maa
Australië
13 - 15 maa
China
27 - 29 maa
Japan
10 - 12 apr
Bahrein
17 - 19 apr
Saoedi-Arabië
1 - 3 mei
Verenigde Staten van Amerika
22 - 24 mei
Canada
5 - 7 jun
Monaco
12 - 14 jun
Spanje
26 - 28 jun
Oostenrijk
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2026

Datum
Grand Prix & Circuit
6 - 8 maa
Australië Albert Park
13 - 15 maa
27 - 29 maa
10 - 12 apr
17 - 19 apr
Saoedi-Arabië Jeddah Street Circuit
1 - 3 mei
Verenigde Staten van Amerika Miami International Autodrome
22 - 24 mei
5 - 7 jun
Monaco Monte Carlo
12 - 14 jun
26 - 28 jun
Oostenrijk Red Bull Ring
Bekijk volledige kalender
show sidebar