Schumacher kijkt uit naar nieuwe ervaring in Valencia
- Gepubliceerd op 19 jun 2010 14:06
-
20
- Door: Robin Smeets
"Dit wordt mijn eerste keer dat ik op dit circuit in Valencia ga rijden, maar ik heb er erg veel zin in", vertelde Schumacher, die in Canada een erg teleurstellend weekend kende. "Ik weet me vaak goed aan te passen aan nieuwe situaties, dus ik verwacht dat dat volgende week in Valencia ook het geval zal zijn. Ik kijk er in ieder geval wel naar uit."
Trending nieuws
-
'Red Bull geeft Tsolov F1-zitje voor 2027 bij Racing Bulls'
Red Bull-talent Nikola Tsolov wordt nadrukkelijk in verband gebracht met een debuut in de Formule 1. De Bulgaarse cou...
23 jun 2026 16:46 -
Bortoleto maant Audi tot actie: "Met een sterke motor kunnen we winnen"
Gabriel Bortoleto heeft openhartig gesproken over de huidige uitdagingen van Audi in de Formule 1. De Braziliaanse co...
23 jun 2026 18:46 -
Hadjar open over Verstappen: "Hij dwingt je tot het uiterste in elke ronde"
Isack Hadjar legt uit hoe zijn band met Max Verstappen zich verhoudt De Fransman is in een goede vorm en lijkt redeli...
23 jun 2026 17:22 -
Vowles wil Sainz én Albon behouden voor ploeterend Williams
Ondanks de tegenvallende start van het seizoen twijfelt Williams niet aan de toekomst van Carlos Sainz en Alex Albon....
23 jun 2026 18:06 -
'Ook Alpine meldt zich voor Pérez: Mexicaan zo goed als zeker weg bij Cadillac'
Alpine heeft Sergio Pérez nadrukkelijk in beeld voor het Formule 1-seizoen van 2027. De Mexicaan geldt als een...
23 jun 2026 16:09
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
Zaterdag
Zondag
-
Vrije training 1
13:30 - 14:30
Vrije training 3
12:30 - 13:30
Race / Startgrid
15:00 - 17:00
-
Vrije training 2
17:00 - 18:00
Kwalificatie
16:00 - 17:00
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
-
Vrije training 1
13:30 - 14:30
-
Zaterdag
-
Vrije training 3
12:30 - 13:30
-
Zondag
-
Race
15:00 - 17:00
-
Vrijdag
-
Vrije training 2
17:00 - 18:00
-
Zaterdag
-
Kwalificatie
16:00 - 17:00
-
Zondag
-
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Test kalender
Circuit de Catalunya - Wintertest

Reacties (20)
Login om te reagerenPosts: 2.567
Ik heb MS nog niet eerder zo slecht zien rijden (in Canada)zelf als hij iets tegen pers zegt:
\"\"Ik kijk er in ieder geval wel naar uit.\"
of \"\"\"We hebben een stap vooruit gezet\"
Posts: 11.414
Dat Schumacher op het eind zo slecht reed was omdat ze hem 37 ronden op die supersofts wilden laten rijden (werden er uiteindelijk 36) terwijl die dingen normaal gesproken na 15 ronden gewisseld moesten worden.
Posts: 333
Schumi ik hoop het echt, ik vond trouwens die Massa streek, niet netjes van je. Maar het is duidelijk, je hebt hopelijk Massa wakker geschud nu, die gaat volgensmij vlammen vanaf nu.
Posts: 10.089
die massa streek?? die streek bij massa bedoel je? dat was shumie zen fout niet hoor, shumie remde gewoon terug naar zen lijn omdat massa geen actie gign doen, en toen ging Massa opeens nog links van hem rijde met zen neus
Posts: 1.725
@Raikkonen fan
Je zegt het zelf. Hij remde terug naar zijn lijn. In F1 kan dat gewoon niet.
Hij zat eerst links, je bent toegestaan om 1 keer van lijn te veranderen, Schumi gaat dus naar het midden, geen probleem, maar dan kan je echt niet een tweede keer van lijn veranderen, en zeker niet in de remzone.
Posts: 2.181
Ik hoop ook voor hem dat deze keer beter gaat,anders wordt een moeilijker verhaal dan wat het is ...
Posts: 1.175
\"Ik weet me vaak goed aan te passen aan nieuwe situaties, dus ik verwacht dat dat volgende week in Valencia ook het geval zal zijn.\"
Nou kan ik natuurlijk iets lulligs zeggen, maar dat zal ik niet doen voor de goede sfeer binnen dit forum!;-)
Posts: 9.176
@Aly
Als jij je mening fundeert, mag je (bijna) alles over MSC zeggen. Zelfs over Massa en Piquet Jr ;)
Posts: 358
Je bent vrij om je mening te uiten, en de rest moet sportief reageren. Maar wat heeft dan lullig zijn voor zin, lullig zijn is niet moeilijk. Zo kun je ook lullig zijn tegen de rest van de grid. Bijvoorbeeld, de hele grid bij elkaar heeft niet eens zoveel Wereld Kampioenschappen gewonnen dan Schumi alleen ;)
Posts: 7.177
Mening mag maar hou altijd respect voor de rijders. Je moet niet op de forum komen om af te zeiken ofzo.
Posts: 3.840
Ik zie MS als Danika Patrick in Indycar, een Media Hype. Zoals JR dat is in Nascar :)
Het is maar net wie ze vragen \"of ze d\'r zin in hebben\" en/of geplaatst word op nieuws sites. Niemand zal zeggen \"Nee geen zin in\" als ze betaald worden, of geld meenemen.
Posts: 10.089
shumie een hype????????? een onterechte hype zeker? haha omg
Posts: 2.181
;)..
Posts: 245
Zucht,...
Posts: 546
Nu we een oud coureur in het team van de stewards hebben ben ik er voor 100% zeker van dat Schumi niks verkeerds heeft gedaan bij de aktie met Massa, denk je nu echt dat ze hem geen straf hadden gegeven als hij de regels had overtreden...?
Racen jongens en moge de beste winnen.
Posts: 1.650
Iets off the topic : Pat Fry gaat naar Ferrari...
Posts: 1.175
@P
Posts: 1.175
@pietje2013:Massa geef ik nog de voordeel van de twijfel.
Over Piquetje durf ik niets te zeggen, stel je even voor dat de voorzitter van de fanclub(Renzo) weer komt reageren. dan zijn we helemaal de klos!
Posts: 586
Heb je flappie ook weer , WRC forum nog niet gevonden jongen?
Posts: 302
Wat doet Schumi het goed zeg! Altijd als zijn naam valt, zie je een bult reacties komen van zowel fans als niet-fans. Geweldig, dat hij nog steeds in de belangstelling staat.