Mark Webber: "Na Monaco weten we Schumachers echte vorm"
- Gepubliceerd op 01 mei 2010 13:47
-
16
- Door: Robin Smeets
"Na de race in Monaco weten we zijn vorm van dit moment", vertelde Webber. "Hij zal zich in Spanje en op stratencircuits beter thuis voelen. Zeker Monaco is een circuit waarbij je Schumacher in een auto zet en hij rijdt snelle tijden."
"Mocht het dit jaar nog niet lukken kan het aan de auto liggen. Deze auto's veranderen zo'n beetje elke twee of drie weken en ze zijn zeker anders dan de bolides van drie jaar geleden. Michael moet aan de toekomst werken en daar is hij nu ook mee bezig. Hij weet zelf ook wel dat hij niet zomaar in de auto kan stappen en ons allemaal om de oren rijdt."
"Het was een moedige beslissing om terug te keren naar het hoogste niveau van de autosport. Hij is en blijft nog altijd een groot kampioen."
Trending nieuws
-
'Red Bull geeft Tsolov F1-zitje voor 2027 bij Racing Bulls'
Red Bull-talent Nikola Tsolov wordt nadrukkelijk in verband gebracht met een debuut in de Formule 1. De Bulgaarse cou...
23 jun 2026 16:46 -
Bortoleto maant Audi tot actie: "Met een sterke motor kunnen we winnen"
Gabriel Bortoleto heeft openhartig gesproken over de huidige uitdagingen van Audi in de Formule 1. De Braziliaanse co...
23 jun 2026 18:46 -
Vowles wil Sainz én Albon behouden voor ploeterend Williams
Ondanks de tegenvallende start van het seizoen twijfelt Williams niet aan de toekomst van Carlos Sainz en Alex Albon....
23 jun 2026 18:06 -
Hadjar open over Verstappen: "Hij dwingt je tot het uiterste in elke ronde"
Isack Hadjar legt uit hoe zijn band met Max Verstappen zich verhoudt De Fransman is in een goede vorm en lijkt redeli...
23 jun 2026 17:22 -
'Ook Alpine meldt zich voor Pérez: Mexicaan zo goed als zeker weg bij Cadillac'
Alpine heeft Sergio Pérez nadrukkelijk in beeld voor het Formule 1-seizoen van 2027. De Mexicaan geldt als een...
23 jun 2026 16:09
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
Zaterdag
Zondag
-
Vrije training 1
13:30 - 14:30
Vrije training 3
12:30 - 13:30
Race / Startgrid
15:00 - 17:00
-
Vrije training 2
17:00 - 18:00
Kwalificatie
16:00 - 17:00
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
-
Vrije training 1
13:30 - 14:30
-
Zaterdag
-
Vrije training 3
12:30 - 13:30
-
Zondag
-
Race
15:00 - 17:00
-
Vrijdag
-
Vrije training 2
17:00 - 18:00
-
Zaterdag
-
Kwalificatie
16:00 - 17:00
-
Zondag
-
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Test kalender
Circuit de Catalunya - Wintertest

Reacties (16)
Login om te reagerenPosts: 259
Webber, hou jij nou eens je mond dicht, steeds maar over schumi praten, word eerst maar is wereld kampioen. Voor je je mond open doet. Echt een heel naar mannetje is het geworden!!!
Posts: 859
Wat is dat nou weer voor een overdreven reactie? Hij neemt het praktisch op voor Schumacher. En zo te horen ben je een gefrustreerde Schumacher fan.
Posts: 408
Ik vind Webber ook een eikel, maar dit werd hem gevraagd tijdens een Q&A bij de BBC (bron: espnf1) en ik vind dat hij een zeer net antwoord geeft.
Posts: 167
@JogT arnhem
Wat een uiterst intelligente reactie. Daar kom je verder mee....
Posts: 1.745
Waarom zou je als Schumacher fan deze reactie van Webber bekritiseren? Of je bent niet al te snugger, of je doet net alsof je een Schumacher fan bent. Iets anders kan ik niet bedenken.
Wat betreft het artikel, ben het niet helemaal met Webber eens. Ik denk dat je pas echt kan en moet oordelen aan het einde van het seizoen. Stel bijvoorbeeld dat hij t/m Monaco geen goede prestatie neerzet en de race (Turkije) na Monaco wint. Sta je opzich wel voor lul als je na Monaco negatief hebt geoordeeld.
Achteraf is natuurlijk altijd makkelijk praten, maar waarom zou je het eerder doen als het niet per se hoeft?
Posts: 21
Een paar dagen geleden werd hier op dit forum nog gesuggereerd dat dit een van de beste forums was, en dat rijders nooit persoonlijk werden aangevallen,,,nou laat me niet lachen,als ik deze paar reactie\'s zie zijn er maar 2 die een beetje normaal reageren wat een kleutergedrag ..Webber een eikel,,een naar mannetje enz.Kunnen jullie de beste man??.En JogT arnhem een artikel eerst goed LEZEN is erg belangrijk,,
Posts: 11.414
Ik kan me juist een reactie herinneren waar iemand (ook uit Groningen) zegt dat je hier juist kan zeggen dat je een rijder een lul vindt.
De Schumacher fans zijn gewoon een beetje \"on edge\" op het moment. Ze willen niets negatiefs meer horen over hun gevallen idool. Ik denk dat er pas weer iets over Schumacher gezegd mag worden als hij een race gewonnen heeft.
Posts: 3.091
Zeggen wel, verzinnen niet.
Posts: 1.748
Een race gewonnen?? Ik denk dat ze dan lang kunnen wachten maar wie weet verrast mijn held me.
Posts: 9.505
Volgens mij ben jij één van diegene die altijd zulke reacties bij sommige fans uitlokt ;)
Hier weer zo\'n voorbeeld \"gevallen idool\".
Posts: 11.414
Ik zeg niet zo snel dat ik een coureur een lul vind :)
Gevallen idool geeft toch precies aan waar het probleem zit? Als alles koek en ei zou zijn bij Schumacher dan hadden we deze discussies niet gehad.
Posts: 9.505
nee hoor, deze \"gevallen\" idool is nog steeds de beste met 7 titels;)
Dat jij hem na 4 races al als gevallen beschouwt, zijn fans niet.
Posts: 21
Ben bang dat het een andere groninger is!
Posts: 2.049
Tja, het begint eigenlijk echt wel te irriteren. Echt elk artikel waar het woord \"Schumacher\" valt begint er een discussie of hij wel of niet goed is. Het is altijd hetzelfde liedje.
Posts: 646
Moet ik het nog herhalen?
Deal with it!: Het is niet meer zoals het geweest is, en het zal NOOIT niet meer worden zoals het was... Leer er aub mee leven!
Té veel concurrentie heden ten dage...
Jammer maar helaas.
Posts: 7
Objectief gezien vind ik de reactie van Webber compleet bij het rechte eind. Misschien wel pas in 2011! Schumacher is er 3 jaar uitgeweest. Geef deze man een kans, Australie btw, reed hij na de eerste bocht 3de maar door de tik van Alonso zat schumacher met een kapotte voorvleugel! Wie weet welke kansen hij daar had. China praten we niet meer over:P