Olav Mol reist vanwege privéomstandigheden niet naar Brazilië
- Gepubliceerd op 13 okt 2009 14:52
-
22
- Door: Rob Veenstra
Dat maakte Mol bekend op zijn weblog. Allard Kalff, afgelopen seizoen onder andere actief als commentator voor de IndyCar-races bij RTL GP, neemt de verslaggeving vanuit Sao Paulo op zich. Kalff reisde als pitreporter en rechterhand van Mol jarenlang naar alle Formule 1-races.
Trending nieuws
-
Verstappen tot actie gemaand: "Hij gooit wereldtitels weg door loyaliteit aan Red Bull"
De toekomst van Max Verstappen blijft de gemoederen bezighouden. Volgens Ziggo Sport-presentatrice Shelly Sterk betaa...
27 jun 2026 11:22 -
Marko vertrouwt op Red Bull: "Denk dat het goed komt met Max"
Voormalig Red Bull-adviseur Helmut Marko heeft er vertrouwen in dat het goed gaat komen voor Max Verstappen. Over de ...
27 jun 2026 12:09 -
Norris heeft geaccepteerd dat McLaren niet kan winnen
Regerend wereldkampioen Lando Norris heeft geaccepteerd dat McLaren voorlopig geen races gaat winnen. Norris en McLar...
27 jun 2026 10:09 -
Ocon klaar met geruchten over F1-toekomst: "Laat mij koud"
De toekomst van Esteban Ocon in de Formule 1 blijft onderwerp van gesprek. De Fransman beleeft een moeizaam seizoen b...
27 jun 2026 10:46 -
Racing Bulls reageert vol verbazing op Tsolov-geruchten
Racing Bulls-teambaas Alan Permane heeft met verbazing gereageerd op de geruchten over Nikola Tsolov. Het Bulgaarse R...
27 jun 2026 09:26
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
Zaterdag
Zondag
-
Vrije training 3
12:30 - 13:30
Race / Startgrid
15:00 - 17:00
-
Kwalificatie
16:00 - 17:00
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
-
Zaterdag
-
Vrije training 3
12:30 - 13:30
-
Zondag
-
Race
15:00 - 17:00
-
Vrijdag
-
Zaterdag
-
Kwalificatie
16:00 - 17:00
-
Zondag
-
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Test kalender
Circuit de Catalunya - Wintertest

Reacties (22)
Login om te reagerenPosts: 1.966
Shit..dan gaat het waarschijnlijk niet zo goed met zijn vrouw (zij is ernstig ziek)...Hoop toch dat het goed komt.
Posts: 1.348
Vind het sneu voor Olaf dat hij er wegens prive omstandigheden niet bij kan zijn. Maar ben wel blij dat Allard Kalff het doet die is net wat scherper volgens mij...
Posts: 155
Allard scherper??? Die maakt mij veel te veel fouten.
Ik heb echt een hekel aan zijn commentaar (maakt niet uit welke race klasse).
Maar voor mij maakt het niet veel uit want ik kijk de F1 dit jaar nog alleen maar op de BBC met geweldig goed commentaar!!
Ik kijk de motoGP overigens ook op de BBC.
Ik vind het trouwens ook extreem irritant dat RTL7 zonodig alle rechten moet hebben van al het auto en motorsport.
Vorig jaar kon ik nog elke keer de 125cc en de 250cc live kijken!
Ik wens Olav veel sterkte toe. Ik ben namelijk ook bang dat dit weer met zijn vrouw te maken heeft.
Posts: 236
Oej,dat is balen. maar een goede keus. IK wens Olav maar zeker zijn vrouw veel beterschap en sterkte toe.
Posts: 4.764
Sterkte Olaf! Jammer dat je ons niet kan voorzien van je commentaar. Als Allard de race verslaat ga ik denk ik maar via de BBC kijken want ik ben niet zo dol op zijn commentaar.
We zien wel hoe hij het doet, zappen kan altijd nog ;-)
Posts: 397
Sterkte voor Olaf en familie !! Op Allard z\'n comentaar zit ik niet echt te wachten, maargoed bij gebrek aan beter zullen we maar zeggen...
Posts: 2.567
Verdomme man, we hadden afgesproken geen nieuws is goed nieuws dus ik hoopte dat ik nooit weer wat van je vrouw zou horen. Heel veel sterkte aan haar en jou en de kids natuurlijk. good luck man
Posts: 11.414
Ik keek sowieso al op de BBC, maar misschien dat ik Kalff nog even probeer.
Ik ben absoluut geen fan van Olav, maar zoiets als dit wens je natuurlijk niemand toe.
Posts: 533
Nooit echt een fan van Allard en zijn commentaar, maar het is wel de beste keus algemeen.
Het nieuws van olav maakt me wel zorgen, inderdaad als NathieF1 al zei, het gaat niet goed met zijn vrouw, sterkte.
En dit is volgensmij de eerste keer dat olav er niet bij is in een hele-HELE lange tijd.
Posts: 770
vond Olav de laatste tijd al niet zo scherp meer. zal misschien ook
wel hier mee te maken hebben, sterkte vent...
Posts: 178
Dat wordt dan sowieso BBC of de duitser kijken, ga geen anderhalf uur luisteren naar Allard Kalff met zijn VETTEL VETTEL VETTEL show.
Posts: 150
nou daar doet olaf mol ook volledig aan mee hoor zoniet erger man o man wat wordt ik daar langzamerhand ziek van zeg net als het tijdschrift formule 1 geeft elke rijder een 9 als ze van pole winnen dit seizoen krijgt vettel een 10! :-\\ raikkonen en hamilton krijgen dan een 9 als ze winnen in een niet competatieve auto. Begrijp me niet verkeerd ik vind vettel een goede gozer/rijder maar door metname de Nederlandes media wordt ik er knijtergek van.
Posts: 16
niet die kalff die kerel is zo saai dan val ik in slaap
sporza belgie is ook een optie en geen reclame
olaf sterkte!
Posts: 44
Ik vind het jammer voor Olaf , maar kreeg toch al weinig mee van zijn commentaar . Volgens mij is hij tegenwoordig meer bezig om ons te vertellen dat er weer reclame komt dan dat hij verslag van de race doet !!!!!!!!!!!!
Posts: 5.792
jammer ik wens hem sterkte wat ik wel erg vind is dat ze Die allard nemen met zijn overdreven stem en die RRRRR daar ergerrrr ik mij kapot aan .Soms kan je daardoor helemaal niet horen wat hij nu zegt zo verwringt hij de woorden met een R.Maar ook zijn partijdig heid is een grote ergenis bv Massa [vorig jaar noemde hij massa de sechte rijder].Nee deze man heeft niks te zoeken als tv presentator bij de f1.waarom krijgt hij zoveel krediet want ik lees alleen maar negatieve dingen over hem waar ik mijn mening mee deel trouwens .Vind het 100X NIKS
Posts: 626
Zuur voor de situatie met z\'n vrouw!
Ook zuur voor de kijker, Mol die geeft in mijn ogen matig commentaar. Vergist zich vaak en mijn geheugen is in ieder geval al beter dan dat van hem (wat voor leuke verhalen als commentator belangrijk is). Het commentaar van Kalff is werkelijk verschrikkelijk... die kerel is zo overtuigt van zijn eigen teksten etc, drama werkelijk! Hij past met z\'n vervelende afzeik commentaar goed in de tv cultuur van vooral paar jaar terug.
Eén ding is nu zeker. Normaal twijfel ik nog wel tussen de BBC en RTL, nu niet!
Posts: 17
ik kijk altijd bbc
Posts: 774
Olav Mol zal gewoon het commentaar van de kwalificatie en de race op zich nemen. Echter zal hij dit vanuit Hilversum doen zodat hij slechts twee dagen van huis is i.p.v. een week. Allard Kalff gaat naar Interlagos om de voorbeschouwing te maken en diverse interviews te doen en zal dus geen commentaar geven.
Posts: 202
Ik kijk sinds dit seizoen naar de BBC omdat ik vind dat ze het totaal plaatje beter presenteren en dat hebben ze altijd gedaan tja that,s life
Posts: 27
kalf kost kijkers, die gast is f-ing irritant, zou hij het zelf niet doorhebben? Ik kijk dit hele seizoen al BBC, jammer voor olaf, maar de bbc heeft t beter voor elkaar. Kalf be gone, Olaf sterkte.
Posts: 1
Jammer dat allard het commentaar gaat doen , onbegrijpelijk dat deze man nog zijn baan heeft met zijn zwartwit commentaar.
laat hem lekker blijven prutsen bij a1gp
laat die jonge van rtlrallyreport het commentaar maar overnemen.
Allard wees verstandig blijf thuis en dien je ontslag in.
Posts: 5.792
Allard heefd maar een fan en dat is Allard zelf.Ik begrijp rtl echt niet nergens lees je iets positiefs over Allard .Dan heb ik het over zijn presentaties niet over de mens Allard natuurlijk,daar ken ik hem niet goed genoeg voor of eigenlijk helemaal niet