user icon
user icon

Toyota: "Zeer onwaarschijnlijk dat Trulli in 2010 voor ons racet"

  • Gepubliceerd op 02 okt 2009 14:40
  • comments 7
  • Door: Rob Veenstra
De dagen van Jarno Trulli bij Toyota zijn geteld. Teamdirecteur John Howett deelde mede waarschijnlijk geen plek voor de Italiaan te hebben voor volgend seizoen. “Het is zeer onwaarschijnlijk dat Jarno in 2010 voor ons racet.”

Hij vervolgt: “Zo voel ik het. Ik zeg het niet graag, want het gaat wel om de carrière van een coureur. Ik denk dat hij het geweldig voor ons gedaan heeft. We hebben geprobeerd om tot iets te komen, maar tot nu toe lukte dat niet en het lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat het nog gaat gebeuren.”

Trulli zelf wil niet teveel kwijt over de geruchten, al benadrukt hij wel de toekomst vol vertrouwen tegemoet te zien. “Ik heb wat opties en het is afwachten met Toyota. Maar al met al ben ik optimistisch. Laten we kijken hoe het zich ontvouwt.”

Reacties (7)

Login om te reageren
  • AlYnsa

    Posts: 1.175

    Ach Trulli! Hetzelfde niveau als Ralf Schumacher. Net niet!
    Ja oke, hij kan duivels kwalificeren, maar racen.... neuh!
    Ik heb hem eigenlijk bijna( lees goed: BIJNA) nooit een goed partijtje zien robben met andere coureurs. Hij goed feilloze rondjes, dat wel.

    • + 0
    • 2 okt 2009 - 14:44
  • Die verdwijnt definitief van het toneel...

    • + 0
    • 2 okt 2009 - 14:46
  • De carriere van Trulli gaat uit als een kaars in de wind........

    En hij zal geruisloos van het toneel verdwijnen.

    • + 0
    • 2 okt 2009 - 15:50
  • trulli? goede kwalli,s .maar een echte racer is het in mijn ogen niet. dus jarno ga lekker van de vut genieten,en kijk thuis voor de tv verder.

    • + 0
    • 2 okt 2009 - 16:48
  • Anders naar Renault of Qadbak Sauber.., alle drie niet best.

    • + 0
    • 2 okt 2009 - 22:00
  • Anders naar Renault of Qadbak Sauber.., alle drie niet best.

    • + 0
    • 2 okt 2009 - 22:00
  • Zo slecht is Trulli toch niet?

    Het is geen topper misschien, maar die verdient echt nog wel een plek in de F1. Hij doet het toch beter dan Glock. Vorig jaar zeker en dit jaar zijn ze redelijk aan elkaar gewaagd. Ietsje minder punten, maar hij is ook een paar keer uitgevallen buiten zijn schuld.

    Hij deed het naast Alonso indertijd ook best aardig. Dat wil toch ook wel wat zeggen.

    Het probleem is natuurlijk dat hij eigenlijk de eerste rijder zou moeten zijn bij Toyota en dat laat hij dan weer niet helemaal zien. Aan de andere kant, Toyota is gewoon een knudde team. Echt zonde van het geld allemaal.

    • + 0
    • 2 okt 2009 - 23:11

RU Grand Prix van Rusland

Lokale tijd 

RU Grand Prix van Rusland

Lokale tijd 

Gerelateerd nieuws

Test kalender

Circuit de Catalunya - Wintertest

Circuit de Catalunya - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

Perez vertrekt onvrijwillig: Wie wordt binnenkort bekend als zijn opvolger?

WK standen 2020

Bekijk volledige WK-stand

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Spanje
-
Spanje
3 - 5 jul
Oostenrijk
10 - 12 jul
Oostenrijk
17 - 19 jul
Hongarije
31 - 2 aug
Groot Brittannië
7 - 9 aug
Groot Brittannië
14 - 16 aug
Spanje
28 - 30 aug
België
4 - 6 sep
Italië
11 - 13 sep
Italië
25 - 27 sep
Rusland
9 - 11 okt
Duitsland
31 - 1 nov
Italië
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix & Circuit
3 - 5 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
10 - 12 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
17 - 19 jul
Hongarije Hungaroring
31 - 2 aug
Groot Brittannië Silverstone
7 - 9 aug
Groot Brittannië Silverstone
14 - 16 aug
28 - 30 aug
4 - 6 sep
Italië Monza
11 - 13 sep
Italië Mugello
25 - 27 sep
Rusland Sochi Autodrom
9 - 11 okt
Duitsland Nurburgring
31 - 1 nov
Bekijk volledige kalender
show sidebar