Race in Manhattan bovenaan verlanglijstje van Ecclestone
- Gepubliceerd op 28 sep 2009 13:26
-
6
- Door: Rob Veenstra
Ecclestone: We zijn er mee bezig. Met allemaal verschillende locaties, we zien wel wie als eerste komt. Manhattan staat duidelijk bovenaan mijn lijst. Wanneer het zover komt zal ik vertellen of ik het kan doen of niet. We kregen ook te horen dat we niet in Singapore zouden kunnen racen.
Trending nieuws
-
Mercedes stapt naar FIA en kondigt ingrijpend protest aan
Het team van Mercedes wil ook in beroep gaan tegen de uitspraak van de FIA na het protest van Alpine. De Franse renst...
15 jun 2026 11:22 -
'Red Bull voelt gevolgen van vertrek Newey nog steeds'
Volgens Nico Rosberg kampt Red Bull nog altijd met interne problemen die zijn veroorzaakt door het vertrek van Adrian...
15 jun 2026 12:09 -
Wolff vreest voor de titel na nieuwe Mercedes-problemen
Mercedes-teambaas Toto Wolff maakt zich zorgen over de huidige situatie bij zijn team. In Barcelona wisten ze voor he...
15 jun 2026 12:46 -
Verstappen velt hard Red Bull-oordeel: "Zijn het vierde team"
Max Verstappen maakt zich na de Grand Prix van Barcelona weinig illusies over de huidige verhoudingen in de Formule 1...
15 jun 2026 13:22 -
Red Bull kondigt belangrijke updates voor Verstappen aan
Red Bull-teambaas Laurent Mekies heeft een groot updatepakket aangekondigd voor de Grand Prix van Oostenrijk. In Barc...
15 jun 2026 10:46
Grand Prix van Spanje
Lokale tijd
-
Vrijdag
Zaterdag
Zondag
Grand Prix van Spanje
Lokale tijd
-
Vrijdag
-
Zaterdag
-
Zondag
-
Vrijdag
-
Zaterdag
-
Zondag
Test kalender
Circuit de Catalunya - Wintertest

Reacties (6)
Login om te reagerenPosts: 1.175
@Bernie: het idee van een straatrace is, dat het spannend is.
Helaas is dat bij jouw een andere definitie dan van de F1 fan!
Ik vraag mij af of deze man wel op tijd zijn medicijnen neemt.
Posts: 115
Alsjeblieft niet nog een stratencircuit erbij!!
Het afgelopen week-end was ook weer waardeloos het leek meer een autoshow dan een F1 race.
Door een paar incidenten was er nog wat spanning maar verder slaapverwekkend en verziekend voor het kampioenschap.
Het financiele aspect gaat steeds meer boven de echte essensie: racen.
Als fan voel je je knap belazerd.
Posts: 222
Waar is die gast mee bezig. Ze proberen allerlei manieren te verzinnen om het inhalen te bevorderen en die Ecclestone komt doodleuk WEER met een stratencircuit aan. Valencia is een circuit wat meteen weg mag van de kalender en Singapore hoeft ook niet elk jaar te blijven. En dan willen ze de echte circuits als Spa 1 maal in het jaar doen (en silverstone is al weg). Snap er werkelijk niets van
Posts: 770
geld geld geld... die zandbak van Singapore hoeft van mij ook niet meer, wat *$#@!** circuit !!
Posts: 2.049
Hangt er een beetje vanaf. het grote probleem in Singapore was het feit dat de straten niet breed genoeg waren. Op de ideale lijn rijden was meer dan voldoende om te verdedigen. Echter de straten van manhattan zijn erg breed en dat zou wel wat meer sensatie kunnen geven.
Posts: 123
Nee, niet nog een baggercircuit erbij. Heb gisteren voor het eerst in 14 jaar de laatste 10 ronden niet meer helemaal gezien. Wat een verschrikkelijk saai stratencircuit. Er zijn absoluut geen inhaalmogelijkheden. WEG MET DIE ROMMELBANEN.