user icon

Mosley overweegt extra termijn als FIA-president

  • Gepubliceerd op 05 feb 2009 12:09
  • comments 8
  • Door: Rob Veenstra
Max Mosley zou zich dan toch kandidaat kunnen stellen voor nog een termijn als voorzitter van de internationale autosportbond FIA. De Engelsman zou eigenlijk bezig zijn aan zijn laatste maanden als president van de federatie, maar wordt volgens eigen zeggen veelvuldig gevraagd om door te gaan en is daardoor gaan twijfelen.

Mosley: “Ik weet het nog niet. De beslissing moet in ieder geval voor de World Motor Sport Council-bijeenkomst van juni genomen worden. En ik geef toe dat ik denk aan nog een termijn. Als zoveel mensen je dat vragen, zou het lomp zijn om het niet te overwegen. Men heeft aangegeven dat ze de huidige status quo willen behouden en die mening wordt door veel mensen gedeeld. Dat is leuk en doet me goed, maar ik moet mezelf nog afvragen of ik wel echt nog een termijn leiding wil geven aan de FIA.”

Reacties (8)

Login om te reageren
  • ReigN

    Posts: 41

    What the hell? Ik meen toch echt te hebben gelezen dat hij (na dat hele sexschandaal en die stemming over zijn presidentschap) had beloofd dat hij aan het einde van zijn termijn zou aftreden. Een frisse wind bij de FIA zou niet slecht zijn...

    • + 0
    • 5 feb 2009 - 14:45
  • Krommeduim

    Posts: 50

    Hij wordt alleen maar gevraagd door andere bobo\'s om te blijven. Ik kan me niet voorstellen dat er ook maar één autosportfan is die Mosley graag ziet blijven. Bal.

    • + 0
    • 5 feb 2009 - 15:01
  • Het zijn waarschijnlijk dezelfde corrupte \"niet autosport\" landjes, die Mosley omgekocht had tijdens zijn nazi-sex feest escapades, die Mosley graag houden.

    • + 0
    • 5 feb 2009 - 15:47
  • Fresh-T

    Posts: 461

    Oprotten met die mafkees! Wegwezen met die misselijkmakende, door Ferrari omgekochte randdebiel! K denk dat k maar een petitie ga opstarten..

    • + 0
    • 5 feb 2009 - 15:58
  • ruggie77

    Posts: 46

    Tristan, jij bent hier de grootste randdebiel. Wat heeft ferrari hier in godsnaam mee te maken!!!

    • + 0
    • 5 feb 2009 - 16:24
  • Benz

    Posts: 368

    Kan Mosley niet eens overwegen om te stoppen bij de FIA en ergens dood te gaan liggen in een goot ofzo?! Word schijtziek van deze man!

    • + 0
    • 5 feb 2009 - 17:08
  • Mirani

    Posts: 3.001

    Van mij mag hij weg. Iemand anders met een nieuwe frisse blik zou helemaal niet erg zijn. Hij heeft toch wel veel foute beslissingen gemaakt de afgelopen jaren. Plus dat zijn imago toch verpest is, wat hem ook in een zwakke onderhandelings positie drukt. Nee, het is tijd voor een nieuw persoon.

    • + 0
    • 5 feb 2009 - 18:30
  • nick1084

    Posts: 273

    Hij heeft goede dingen gedaan in het verleden, maar zijn imago is nu geschaad, een opvolger zou goed zijn. AL heb ik liever eerst een opvolger voor Bernie.

    • + 0
    • 5 feb 2009 - 23:19

IT Grand Prix van Italië

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

IT Grand Prix van Italië

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

Gerelateerd nieuws

WK standen 2021

Bekijk volledige WK-stand

Test kalender

Bahrain International Circuit - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

De Formule 1-bolide van 2022 is mooier dan de huidige?

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Bahrein
26 - 28 maa
Bahrein
16 - 18 apr
Italië
7 - 9 mei
Spanje
20 - 23 mei
Monaco
4 - 6 jun
Azerbeidzjan
18 - 20 jun
Frankrijk
25 - 27 jun
Oostenrijk
2 - 4 jul
Oostenrijk
16 - 18 jul
Groot Brittannië
30 - 1 aug
Hongarije
27 - 29 aug
België
3 - 5 sep
Nederland
10 - 12 sep
Italië
24 - 26 sep
Rusland
1 - 3 okt
Singapore
8 - 10 okt
Japan
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika
29 - 31 okt
Mexico (land)
5 - 7 nov
Brazilië
19 - 21 nov
Australië
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix & Circuit
26 - 28 maa
16 - 18 apr
7 - 9 mei
20 - 23 mei
Monaco Monte Carlo
4 - 6 jun
Azerbeidzjan Baku City Circuit
18 - 20 jun
Frankrijk Paul Ricard
25 - 27 jun
Oostenrijk Red Bull Ring
2 - 4 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
16 - 18 jul
Groot Brittannië Silverstone
30 - 1 aug
Hongarije Hungaroring
27 - 29 aug
3 - 5 sep
Nederland Circuit Zandvoort
10 - 12 sep
Italië Monza
24 - 26 sep
Rusland Sochi Autodrom
1 - 3 okt
8 - 10 okt
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika Circuit of the Americas
29 - 31 okt
5 - 7 nov
Brazilië Interlagos
19 - 21 nov
Australië Albert Park
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië Jeddah Street Circuit
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten Yas Marina Circuit
Bekijk volledige kalender
show sidebar