Ecclestone: "Ik zal nooit een stap terug doen"
- Gepubliceerd op 16 nov 2008 08:56
-
13
- Door: Dennis Roke
Ecclestone: "Dat gebeurt niet. De eerste dag dat ik niet ga werken, is de dag dat ze me naar mijn laatste rustplaats brengen. En dat duurt nog wel even."
Ecclestone heeft negen jaar geleden een by-pass operatie ondergaan, maar zegt zich nu nog steeds ongelooflijk fit te voelen. Ook voorspelt hij een gezonde toekomst voor de Formule 1. De traditionele Grand Prix' in Frankrijk en Canada werden geschrapt van de kalender, maar Ecclestone verzekerd dat er genoeg alternatieven zijn. ""Jullie zouden voor de gein eens moeten zien hoeveel aanvragen ik op mijn kantoor heb liggen."
Trending nieuws
-
Leclerc kan mogelijke titeljacht Hamilton verstoren
Jolyon Palmer vraagt zich af of Charles Leclerc in staat is om zijn Ferrari-teamgenoot Lewis Hamilton te helpen in ee...
22 jun 2026 16:09 -
'Sainz heeft genoeg van Williams: Vader dringt aan op Audi-transfer'
De toekomst van Carlos Sainz bij Williams staat plotseling ter discussie. De Spaanse coureur leek zich aanvankelijk t...
22 jun 2026 18:06 -
'Red Bull kiest de aanval met opvallend groot updatepakket'
Het lijkt erop dat het team van Red Bull Racing aankomend weekend alle kaarten op tafel gaat leggen. In Oostenrijk in...
22 jun 2026 17:22 -
Lawson blikt terug op Red Bull-drama: "Deed alsof het nooit gebeurd was"
De passage van Liam Lawson bij Red Bull Racing duurde amper twee races, maar liet duidelijk diepe sporen na. De Nieuw...
22 jun 2026 16:46 -
Mercedes wil Antonelli en Russell gelijk blijven behandelen
Binnen Mercedes groeit de discussie over een mogelijke voorkeursbehandeling voor Kimi Antonelli. De jonge Italiaan he...
22 jun 2026 18:46
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
Zaterdag
Zondag
-
Vrije training 1
13:30 - 14:30
Vrije training 3
12:30 - 13:30
Race / Startgrid
15:00 - 17:00
-
Vrije training 2
17:00 - 18:00
Kwalificatie
16:00 - 17:00
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
-
Vrije training 1
13:30 - 14:30
-
Zaterdag
-
Vrije training 3
12:30 - 13:30
-
Zondag
-
Race
15:00 - 17:00
-
Vrijdag
-
Vrije training 2
17:00 - 18:00
-
Zaterdag
-
Kwalificatie
16:00 - 17:00
-
Zondag
-
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Test kalender
Circuit de Catalunya - Wintertest

Reacties (13)
Login om te reagerenPosts: 193
Heb toch liever een frisse wind aan de top vant besuur. Die nog houden van echt racen op circuits alla spa francochamps. Hij is toch diegene die zorgt voor de race kalender?
Posts: 210
\"\"Jullie zouden voor de gein eens moeten zien hoeveel aanvragen ik op mijn kantoor heb liggen.\"
En hoeveel zijn het er om te stoppen ??
Posts: 210
\"\"Jullie zouden voor de gein eens moeten zien hoeveel aanvragen ik op mijn kantoor heb liggen.\"
En hoeveel zijn ervan om te stoppen ??
Posts: 126
Natuurlijk zijn er genoeg alternatieven, maar dat wil nog niet zeggen dat deze Montreal en Magny-Cours kunnen vervangen.
Posts: 863
Dat zullen dan wel plaatsen zijn die heel veel meer bieden dan Frankrijk en Canada.Het is deze meneer alleen om het geld te doen.Hij denkt zeker dat hij het eeuwige leven heeft of dat hij zijn geld mee kan nemen.Dacht het niet want ik heb nog nooit een brandkast achter de lijkwagen gezien.
Posts: 303
beste Bernie geloof mij nou maar er kom een dag dat jij ook een stapje terug moet doen of je nou wil of niet
Posts: 11.414
Die scheiding kan trouwens ook nog geinig worden. Ecclestone beweert dat er niets aan de hand is, maar een hoop zaken staan op naam van zijn vrouw. Moet hij nog maar zien dat hij het weer terug krijgt.
Posts: 152
Nou dit zegt alles over die man, een gestoorde dictator.
Posts: 435
Als ekelstone lang genoeg door gaat, kan zijn vrouw hem in een rolstoel over de pitlane duwen, hopelijk worden dat mooie opnamens tijdens de voorbereiding van een f1 raceweekend
Posts: 848
Tja, een van de kenmerken van een goed & gevierd leider is dat hij goed kan inschatten wanneer hij een stapje terug moet doen ...
Posts: 586
Pot domme dan moeten we die ouwe maar zelf om zeep helpen jongens.... ;)
Posts: 335
Hoewel de man inderdaad af en toe een wat wilde of vreemde keuze maakt is het platweg onterecht dat hij zo afgeblaft wordt hier. Deze man verdient in eerste instantie vooral een portie respect. Ik moet zeggen dat ik het heel logisch vind dat er af en toe wat aan de kalender wisselt, en dat de wereld \'groter wordt\', dus dat er nagedacht kan worden over een F1,5 die naar de \'afgeschreven\' GP\'s kan. Mensen zeuren, maar blijven kijken, als je het echt niets vond zou je wel ophouden met kijken.
Posts: 11.414
Lees net dat Ecclestone zijn idee voor medailles erdoor wil douwen. Volslagen belachelijk idee wat mij betreft.